.

אתה פותח דלת מוציא רגל החוצה ורכב אחר דופק

את הדלת
בדרך כלל המכה מחצי הדלת והחוצה
אז עדיף במצב הזה את הדלתות הקיימות .
 

boriska1

Member
זה נכון.אבל זה החסרון היחיד שאני רואה.העובדה היא,שבמכוניות

על, בכל זאת עושים את זה.אני,לו הייתה לי אלטרנטיבה,בהחלט הייתי קונה אוטו כזה.
באשר לדלתות שנפתחות למעלה, זה יקר גם לייצור וגם פוטנציאל לקילקול, דהיינו הוצאות אחזקה נוספות.
 

enigo

New member
דלתות שנפתחות למעלה בעיקר דורשות המון מקום כדי להיפתח

(דלתות שחף). יש גם דלתות שמחליקות למעלה, שזה כבר באמת מסובך, ויש דלתות מספריים, שבהן יש המון עומס על הציר, ולכן הן בעייתיות לישום מהרבה בחינות (בעיקר מחיר).
 

the annonymous

New member
היה איזה דגם של רנו שאני לא זוכר את שמו

עם דלתות ענקיות אבל שהיו נפתחות בצורה מיוחדת שלא דרשה הרבה מקום.
 

the annonymous

New member
סידרתי. עם דלת ענקית שהיתה יוצאת החוצה

ואז זזה כדי שלא תצטרך הרבה מקום בשבילה.
&nbsp
דגם שלמיטב ידיעתי לא הגיע לארץ.
&nbsp
 

enigo

New member
אולי הניסיון המוזר שלהם לייצר מכונית סלון

שנראתה כמו מיניוואן. משהו מתחילת האלף.
 

xfwind

New member
היו הרבה דגמים עם דלתות שנפתחו אחורה - "דלת התאבדות"

Suicide door
כנראה שעם הזמן התעשיה הבינה שעדיף דלתות שנפתחות קדימה. מכל מיני סיבות שחלקן מובן וחלקן פחות.
 

enigo

New member
פעם זה היתה תצורה מקובלת מאוד, בזכות היתרון בנוחות הגישה

למושב. אבל כמו שכתבתי בהודעה אחרת, הבעיה היתה שבמכוניות בעידן ההוא בגלל גמישות השלדה הדלת היתה לפעמים נפתחת מעצמה (בגלל שהמנעול היה משתחרר בגלל פיתול השלדה) ואנשים היו עלולים ליפול החוצה.
אני לא בטוח לגמרי למה הבעיה היתה פחותה בדלתות שנפתחות אחורה - האם רק בגלל התנגדות הרוח לפתיחה בדלת רגילה לעומת דלת הפוכה שבה הרוח פותחת את הדלת? לא נראה לי מספיק.
בכל מקרה, כנראה שאין בעיה היום לייצר דלת הפוכה בטוחה, אחרת לא היו מתקינים כזו באופל מריבה ובטנדרים אמריקאים. משמע הסיבות להימנעות מתצורה זו הן אחרות.
 
למעלה