אם בגלל הסגר בעקבות הקורונה יש פחות הרוגים בכביש , דיינו

boriska1

Member
"אלוהים שומר על פתיות,שיכורים ועל ארצות הברית", ביסמרק

תרגום שלי,הציתות מזיכרון.
ככל הנראה אם ביסמרק היה חי היום, היה מוסיף גם מעליות ברוסיה ורכבי שטח הנ"ל. נס מאלוהים, בניגוד לכל חוקי הטבע המכוניות נוסעות והמעליות לא נופלות.
 

ANZ1

New member
"אלוהים שם השגחה מיוחדת על טיפשים שיכורים וארצות

הברית של אמריקה"
 
תתווכח עם עובדות תקבל קישור בראש

בדקה 8.5 הנהגת החמודה עם האוודי 4 סטיישן ( שמשום מה היא לא מחליפה אותו כי היא יורדת לשטח די הרבה , בדקה 28 היא מסבירה למה )
מתחילה מהר ועוברת .
אחריה המרצדס עם מרווח גחון יותר גדול מתחיל לאט ועם כל התחכום לא מצליח לעבור
לאחר מכן ומעל כולם רכב טיפש גאזל ( דמוי טרנזיט ) שבקושי יש לו רדיו . עובר בקלילות ואפילו לאט .
https://www.youtube.com/watch?v=suBB4Z0FvI0
 

enigo

New member
הקטע היפה בשטח הוא הגיוון

יש עליות שאפשר לגשת אליהן עם תנופה - אבל אלו לא ממש מעניינות, כי זה לא אתגר.
בעליות המעניינות, אלו שזוכות לשמות בארץ, למשל, אתה לא יכול לשמור על תנופה בגלל מבנה הכניסה לעליה או בגלל מכשול בעליה עצמה.
זה משהו שאמור להיות ברור לכל מי שנהג בשטח אי פעם - אבל כנראה לא ברור למי שסיון השטח שלו מתמצה בשבילי יער מושלגים וסרטוני יוטיוב.
 

enigo

New member
כתבתי את התגובה בלי לטרוח לראות את הסרטון

ומתברר שצדקתי - הבאת סרטון מטופש של חברה שמטפסים מדרון עפר מושלג ומפולס. מקרה שלא רלוונטי לכלום בערך בנהיגת שטח, אלא אם אתה רוסי משועמם.
או, בעצם, אם אתה בדואי - יש סרטונים דומים מהנגב אצלנו של בדואים שמטפסים שיפועים עם סובארו לאונה ישנות...
 
ברור שמשועממים, גם אתה אם אתה נוהג בשטח

משום מקום לשום מקום , בדיוק כמו אופנוע ים או לרכב על סוס .
כאשר אני נוהג בשטח זה בכדי להגיע למקום כל שהוא .
או כאשר אני שוכר מישהוא שיקח אותי למקומות לא נגישים לרכב רגיל .טיול ג'יפים.
להגיע לדיונות של אשדוד בכדי לעלות עליהן, זה שיעמום נטו .

ובכל זאת זו הוכחה שהמיחשוב יתר ברכבים כאלו לא מה שעושה את ההבדל
כי הרכבים ללא מיחשוב בכלל הם היותר טובים בלעבור מכשולים .
 

enigo

New member
ב"מכשולים" כמו זה שבסרטון שהבאת

הדבר היחיד שחשוב הוא הצמיגים.
סובארו אימפרזה עם הצמיגים המתאימים היתה עולה שם בלי בעיה. כך שאין כאן שום הוכחה לטענה שלך.
כל מה שרואים בסרטון (לפחות בקטע שראיתי. לא טרחתי לראות את כל הברברת) הוא חבורת ערסים שכל מה שהם יודעים הוא ללחוץ על הגז.
זה סוג הנהגים שמשמיד שבילים בשטח והופך עליות פשוטות לכמעט בלתי עבירות עם התחפרויות מטופשות.
וכן, כל הרעיון בנהיגת שטח, מבחינתי לפחות, הוא להגיע לפינות חן שלא היית יכול להגיע אליהן אחרת (אלא אם אתה מוכן להתחיל ללכת עשרים ק"מ).
 

ANZ1

New member
גם אם תשלם לי 8000 שח אני לא אסע בגרוטאה הזאת

גם אני באופן אידיאולוגי נוסע ברכב עממי, עם מותג עממי, סובארו
ולא במכוניות יוקרתיות,
אבל אני נוסע ברכב שהוא חדש, אמין, חזק, מהיר, בטיחותי, נח, מרווח,
אני לא מוותר על כלום,
אני לא רואה שום סיבה לוותר על משהו מאלו.

ואגב, הרכב היחיד שבאמת שקלתי לבגוד בפורסטר, זה בפורד ריינגר רפטור,
שזה באמת צעצוע נחמד פעם בשבועיים לטיולים,
בשאר הזמן הוא סתם רכב גדול מדי.
 

enigo

New member
אתה מוותר על יכולת שטח - שכנראה לא מעניינת אותך.

 

ANZ1

New member
זה עניין של מספרים

אני נוסע הרבה מחוץ לכביש סלול
אבל 99 אחוז מהנסיעות הסובארו מסתדר יופי
אז בסוף,
זה טיול שטח קשה אחד בחודש, מול 29 יום של נסיעות רגילות בכביש או בשטח שהפורד או דיפנדר חדש הרבה פחות נוחות,
אלו מכוניות עם מעל 5 מטר אורך, 2 מטר רוחב, 2 מטר גובה,
הם לא מתאימים לחיים רגילים, של נסיעה עירונית, חניונים תת קרקעיים,
יש הרבה חניונים, קניונים, מגדלי קומות, שהמכוניות האלו לא יכולות להכנס אליהם כי הם גבוהים מדיי, הגובה של הדיפנדר הלדש 197.4 סמ
האורך של הפורד 5.4 ,
אפילו כניסה ויציאה מחצר הבית שלי, עם 2 מכוניות, אז מכונית כזאת תתקשה לצאת.
 

enigo

New member
אז מה שאתה אומר הוא, שב-99% מהזמן

מכונית נוסעים רגילה תהיה עדיפה על הרכב שבו בחרת...
ועובדה שהחלטת לקנות רכב יקר יותר (גם לאחזקה) בשביל האחוז האחד. אותו הגיון בדיוק מוביל אנשים לקנות רכב עם יכולת שטח טובה יותר מהפורסטר. בשביל אותו אחוז (וכנראה אפילו פחות). לדעתך הפורסטר נותן את נקודת האיזון הכי מתאימה לצרכיך - מבחינת אחרים מכוניות אחרות נותנות את המענה האידאלי. אי אפשר להתייחס לזה כמשוואה עם פתרון אחד.
 
מזלם של החמורים הנוהגים ברכב הזה שהוא בטוח וחזק

מרצדס G350 - G500 ברוסיה קוראים לו גליק GLIK
יוצא מתאונות שרכב אחר היה מושמד בהן עם פגיעות מינוריות .
מבחן דרכים שלו , עם עצירה אוטונומית , שמירה על נתיב ועוד .
גם כאשר הוא מתהפך בתאונה הוא לא מתגלגל בגלל המבנה המרובע שלו ונעצר לאחר הנפילה על הצד .
מבחן ריסוק https://www.youtube.com/watch?v=tUei5a_PWvI

תאונות אמיתיות , החמורים בהרבה מקרים פשוט דוחפים רכבים אחרים שמפריעים להם .
אז אם לידכם יש רכב כזה שימרו מרחק . זה רכב עם תאוצה חזקה וגבוה .
https://www.youtube.com/watch?v=F7VyAAhgeDI

יש עוד סירטונים בסגנון
 
למעלה