אם בגלל הסגר בעקבות הקורונה יש פחות הרוגים בכביש , דיינו

enigo

New member
ולכן הערצתי נתונה לך - שהצלחת להבדיל בין שני כלי רכב שונים

שונים בגודל, בעיצוב ובמפרט, ובעצם רק שם המשפחה דומה...
ללא ספק - חדות אבחנה מרשימה כמו שאתה מפגין תמיד!
 
אתה שהמקצוע שלך להבדיל בין שרצים וחרקים

אולי תצליח לזהות את 2 הרכבים הללו



 

enigo

New member
אם אתה לא מצליח, מצבך קשה אפילו משחשבתי

אני יכול להמליץ לך על אופטומטריסט טוב, בתקווה שזה יספיק. יכול להיות שאצלך המצב כבר ידרוש מומחה לניתוחי עיניים.
אפילו עיוור עם משקפיים של אורקם היה מבדיל בין שני הדגמים הללו...
 

enigo

New member
אבל אמרת שהמקצוע שלי הוא להבדיל... תחליט

לא צריך להיות מסוגל לזהות כל רכב כדי לדעת ששני כלי רכב הם שונים - ואתה לא הצלחת, ועוד בכלי רכב שהצהרת שוב ושוב שהוא החלום המוטורי שלך...
אגב, אחת המכוניות שהבאת היא גם כן ממשפחת הלנד-קרוזר. נקווה שאתה תדע לא לבלבל אותה עם שאר חברי המשפחה.
 

ANZ1

New member
2 המכוניות הן טויוטות קרוזר

אחד זה המגה קרוזר והשני זה FJ קרוזר
 

enigo

New member
לא יצא לי לראות מגה קרוזר, אז יש מצב

לא הגיע לארץ למיטב ידיעתי. ה-fj הגיע ביבוא אישי. רכב שזוכה לשוק משומשים מגוחך אפילו יותר משל הקרוסר הרגיל.
 
המקצוע שלי מסגר נגר חשמלאי ואתה רוצה שאתפור לך חליפה

מה הקשר ?
כתבתי אם תוכל לזהות .
את ה FG ראיתי בירושלים
המגה לנד קרוזר, זה השני , יש לו גם גירסא צבאית , אולי התחיל ככזו .
בסגנון של ההאמר .
כרגיל בתעשיה מנהג דבילי , אותו שם למכוניות שונות .
 

enigo

New member
בקיצור, כמו תמיד אתה מנסה לחפות על פשלה שנתפסת בה בהתקפה

אתה לא הצלחת לזהות שמדובר בשני כלי רכב שונים - אתגר הרבה יותר פשוט מאשר לזהות כלי רכב (שגם עליו אפשר להתגבר תוך דקה בעזרת גוגל, אם זה חשוב).
אז מיד כלי הרכב הפכו לשרצים וחרקים (למרות שלפחות אחד מהם הוא החלום המוטורי המוצהר שלך), והיכולת להבדיל הופכת מבחינתך לאיזה דבר בזוי.
כמו השועל שאמר שהענבים בטח חמוצים רק כי לא הצליח להגיע אליהם - הניסיון שלך לזלזל בכל דבר שבו אתה נכשל הוא... משעשע. אם לבחור מילה עדינה.
 
לשם מה צריך חיווי של טמפרטורת צמיגים ברכב ?

כאן בסרטון המשווה בין רכבי שטח מסוגים שונים
יש את HAVAL מתוצרת החומה הגדולה , גרייט וול . הסיני
בגודל של לנד קרוזר אבל בחצי המחיר .
הנהג אומר שיש לו חיווי של לחץ וטמפרטורת צמיגים .
דקה 20 בסירטון .
https://www.youtube.com/watch?v=343qlUhmQOw
הונדה פיילוט שהוא רכב כביש מצויין מתקשה בשטח .
 

enigo

New member
כי צמיגים קרים אוחזים פחות טוב

בעיקר במזג אוויר קר, יכול לעזור לדעת מתי הצמיגים הגיעו לטמ' עבודה.
 

enigo

New member
מתחממים מתנועה. העיוות והחיכוך יוצרים חום.

 
אתם אוהבים אותם רכים ומפונפנים, אני אוהב אותם גסים ומחוספסים

אתם אוהבים אותם מפנקים , אצלי זה לא בקריטריונים .

הנה מצאתי במקרה אחד שלא היה מוכר לי , טנדר שטח חמוד, חד קבינה .
לואז / LUAZ / ЛуАЗ . מנוע דיזל 1800 , יש גם בנזין .
מהירות מקס ' 120 קמ"ש ואפילו יש לו הייבר הידראולי או מכני עם כננת .
https://www.youtube.com/watch?v=Zd5q2bNt8ms
 

ANZ1

New member
זה הבעיה עם טבעונים

אין לכם ברזל, אין לכם חלבון, אתם חלשים, מלאי חלודה, אתם שכחתם מה זה טעם, אז אתם מסתכלים על גרוטאות, חלשות ומתפרקות,
תנסה לאכול איזה ציזבורגר גדול וטוב, רצוי מבשר שגדל על עשב, עם לחמניה טריה והרבה קטשופ.

ואז תבחר בפורד ראפטור (אחד מהשניים)
https://www.youtube.com/watch?v=U94wDbctu1U

https://www.youtube.com/watch?v=0HYOGs_kr4c
 
לא אקלקל לך את הבדיחה על הטבעונים , אבל בדיוק מה שאמרתי

אתם אוהבים אותם מפונפנים ועם פוסי = מולטימדיה
שלי יקרע את הפונפון שלך בשטח , שלי יעבור ושלך ישאר תקוע בביצה .
מהירות ? זה לא נחשב בשטח אמיתי
גם לשלי אפשר לשים צמיגים אפילו יותר גדולים .
שנדבר על המחירים בבקשה ?
הנה השגתי לך אחד מהיקרים 8000 ש"ח
https://auto.ru/cars/used/sale/luaz/969/1097334400-b19c231d/
 

enigo

New member
למרות שגם אני אוהב רכבי שטח פשוטים, אתה טועה לגבי היכולת

דיפנדר חדש, למשל, יצליח להמשיך ולהתקדם במקומות שיעצרו דיפנדר ישן.
האלקטרוניקה והטכנולוגיה מוציאות חלק מהכיף מנהיגה דווקא בגלל שהן מעלות את היכולת של הרכב ויודעות לחפות על חוסר ידע/טעויות של הנהג.
 
דווקא ברכב היוקרתי שהיה לי היה צריך לנתק

את בקרת המשיכה בכדי לצאת מהבוץ או שלג
וגם צריך מחשב בכדי לתקן דברים .בבעעעע .
אבל הדבר הכי חשוב זה מרווח גחון , באותו הרכב עם גלגלים יותר גדולים יש הבדל משמעותי לעומת גלגלים סטנדרטיים של הרכב .
 

enigo

New member
כי המאזדה שהיתה לך לא היתה מיועדת לשטח, ולכן בקרת המשיכה שלה

לא כללה את התוכנה המתאימה כדי להתמודד עם שלג.
קח דיפנדר קלאסי, נסה לטפס איתו עליה תלולה ומדורדרת, ויש סיכוי טוב שתמצא את עצמך מפרפר גלגלים מבלי להתקדם. קח דיפנדר חדש, טפס את אותה עליה - והופ, אתה למעלה בלי דרמה.
שלא לדבר על מה קורה בדיונות - הפרש של שמיים וארץ ולו רק בגלל הספק מנוע גדול פי שתיים או שלוש (ועוד קצת). וזה לפני שדיברנו על ריסון מרכב טוב יותר שמאפשר שמירה יעילה יותר על מומנטום.
&nbsp
 
למעלה