השם הזה ניתן משום שבימים עברו, כאשר שלדות הרכב היו הרבה יותר
גמישות מהיום, המנעול היה עשוי להשתחרר כשהשלדה התעוותה (למשל תחת עומס בפניה), ואז הרוח היתה פותחת את הדלת.
היום זו לא ממש בעיה.
ולא הבנתי את הטיעון שלך - איך בדיוק דלת רגילה מונעת מצב שבו הנהג לא שם לב שהנוסע לא השלים את הירידה מהרכב או הכניסה אליו?
ולידיעתך, יש עוד כמה מכוניות שאינן רולס רויס שמשתמשות בתצורה זו - למשל i3, טנדרים אמריקאים בגרסאות מסוימות ועד לפני כמה שנים גם האופל מריבה.
בזמנו יצא לי לשמוע מהנדס של אופל מדבר על המריבה, וממה שאני זוכר מההסבר שלו גם דלתות הפוכות דורשות התמודדות עם לא מעט אילוצים ביחס לדלתות רגילות. אבל התחושה שלי היתה שהאילוץ העיקרי הוא לחשוב מעט שונה מהמקובל.
גמישות מהיום, המנעול היה עשוי להשתחרר כשהשלדה התעוותה (למשל תחת עומס בפניה), ואז הרוח היתה פותחת את הדלת.
היום זו לא ממש בעיה.
ולא הבנתי את הטיעון שלך - איך בדיוק דלת רגילה מונעת מצב שבו הנהג לא שם לב שהנוסע לא השלים את הירידה מהרכב או הכניסה אליו?
ולידיעתך, יש עוד כמה מכוניות שאינן רולס רויס שמשתמשות בתצורה זו - למשל i3, טנדרים אמריקאים בגרסאות מסוימות ועד לפני כמה שנים גם האופל מריבה.
בזמנו יצא לי לשמוע מהנדס של אופל מדבר על המריבה, וממה שאני זוכר מההסבר שלו גם דלתות הפוכות דורשות התמודדות עם לא מעט אילוצים ביחס לדלתות רגילות. אבל התחושה שלי היתה שהאילוץ העיקרי הוא לחשוב מעט שונה מהמקובל.