זאת חגורת אביזרים
כמה ק"מ נסע הרכב?
כעיקרון עדיף לא להחליף מכמה סיבות:
1. שמא יחליפו לך למשהו חלופי. זה אולי מעט פחות טוב מהחגורה שהגיעה עם הרכב מבית החרושת.
2. לעתים העבודה ולא רק המוצר החלופי בעייתיים. למשל אצלי בפיקנטו יש לסירוגין רעש מהמדחס מזגן שהופיע אחרי שהחליפו רצועת אביזרים בטיפול שגרתי לפני כ3 שנים. שוכנעתי להחליף כי עלתה רק 90 שח במסגרת הטיפול. אבל ראיתי כמה מאמץ הושקע להחליפה. לא נכנסה בקלות ומשכו מאד חזק.
זאת הייתה טעות להחליף. הייתה תקינה והכל עבד יפה.
כמובן שלא תיקנתי את המדחס המרעיש לעתים לסירוגין מאז. המזגן מקרר היטב ואין לי עניין להכנס להוצאות מפוקפקות עת המזגן מקרר ומחמם היטב. טיפונת רעש לא מטריד אותי. כיום הרכב נוסע הרבה בבינעירוני ובפיקנטו רעש הרוח חזק בהרבה מאיזה מיסב במדחס המזגן.
כשיתקלקל לגמרי/יתקע אז אתקן. כבר 3 שנים חלפו והרעש לא החמיר בכלל ואין הפרעה בתפקוד המזגן או הרכב.
3. היה לי אור אדום של העדר טעינה לסירוגין. שאלתי כאן והמליצו לא למהר לתקן. בנוסף המליצו לחזק אומי הדקי המצבר וזה פתר לי הבעייה לגמרי. הרכב תלת צילינדרי ויש ויברציות. אני נזכרתי שאותו דבר היה כשרכשתי את הרכב ב2012. רכב חדש עם בעייה זהה והידקתי המצבר. חבל ששכחתי.
ככה שבארץ הרמה המכונית פושרת ולא כדאי לגעת בכל מחיר.
 
הבעייה של האלטרנטור הוכיחה לי שלעתים ספקטרום הבעיות חוזר על עצמו. הניסיון חוסך זמן וכסף.
 
4. בוריסקה1. כאיש ימין לאיש ימין אחר: אני סומך הרבה יותר על האינטרפרטציה הפוליטית שלך. מה קרה עם כח''ל?