Bmw 740 מחירים נמוכים ? למה ?

Bmw 740 מחירים נמוכים ? למה ?

שלום רב

אשמח לברר מדוע לאחרונה אני רואה בפייסבוק מחירים כמו 70000 ש"ח לBMW 740 מודל 2011

79000 ש"ח למודל 2014



נראה לי מחירים נמוכים לכזה רכב מפלצתי לא ?? זה הגיוני ??

אשמח לברר עלויות אחזקה של רכב כזה בערך, נניח לעומת אחזקה של רכב רגיל כמו מזדה 3



תודה רבה
 

ANZ1

New member
הגיוני

1. רכב מודל 2011 הוא גרוטאה, ולא משנה מה הסמל שלו, ולא משנה השם שלו או נפח המנוע,
זה רכב שחי, נסע, נשרף בשמש במשך 9 שנים
כל יום שתכנס אליו לא תדע מה יתקלקל היום,
ובמוו 740 2011 הוא רכב הרבה פחות אמין מטויוטה 2011

2. מי שקונה במו 740 עושה את זה לרושם, הוא קונה חדש, וברגע שהדגם סיים את חייו ומוחלף, הוא כבר לא עושה רושם, ורוב האנשים די מזלזלים באנשים שנוסעים ברכב "נחשב" בן 10
אתה קצת מגוחך.
כי שלמת הרבה על רכב מיושן, אבל לא מספיק מיושן כמו רכב אספנות שאז זה כבר קלאסה.

3. ולכן ירידת הערך של רכבים כאלו הם הרבה יותר גבוהים מרכב רגיל
22-25 אחוז ירידת ערך שנתית זה ממוצע ברכבים כאלו
ואם תחשב תראה שזה מה שהם ירדו.

4. סביר שההוצאות השוטפות של דלק, רישוי, אחזקה, ביטוח יהיו 50 אחוז יותר מאשר מזדה חדשה.
אבל אם תצטרך חלק חדש במיוחד אם לא תמצא חלק משומש זה כבר יעלה הרבה יותר.

5. וקח בחשבון שבעוד מזדה שעולה 80 אלף , תאבד 12-15 אחוז מהערך שלה בשנה,
הרכב הזה יאבד פי 2
ומתישהוא הוא פשוט יפסיק לנסוע ולא יהיה שווה לתקן אותו.
 

enigo

New member
סעיף 1 שלך פשוט לא נכון. השאר

בסדר. יכול להיות שאתה אפילו קצת אופטימי לגבי עלות האחזקה. הצמיגים במידות האלו עולים כפול ויותר מצמיגים במידות נפוצות, כך גם חלקי מערכת בלימה בדרך כלל.
מצד שני, מקבלים גם הרבה יותר ממה שמקבלים במאזדה 3 באותו מחיר (אם יכול להיות שלא בתחום מערכות הבטיחות, שהתקדמו מאוד בעשור האחרון).
 
גם סעיף 1 הוא נכון

מי שקונה כזה רכב עלול להכניס ידיים לכיס ולמצוא שהיד לא מספיק ארוכה.
מאד ריסקי. מאד לא מומלץ למי שיודע לכלכל צעדיו כהלכה.
הרכב תוחזק במוסכי ישראל וזה כבר יקזז משמעותית משרידותו
 

enigo

New member
גם רכב בן שלוש שתוחזק לא טוב הוא פוטנציאל לצרות

רכב שתוחזק בצורה סבירה - ושים לב שההצהרה שלו היתה כללית, לאו דווקא הדגם הזה - יהיה רחוק מלהיות גרוואה כפי שהוא תאר.
 
אתה נשמע ''מקוטע''. מה השורה התחתונה

אצלך? האם אתה ממליץ לו לרכוש במוו 740?
&nbsp
 

enigo

New member
השורה התחתונה היא שרכב בן 9 הוא ממש לא

לא "גרוטאה ולא משנה מה הסמל שלו".
מקווה שעכשיו הקליטה אצלך מספיק טובה והבנת.
לגבי הבמוו - יעלה לו יותר ממאזדה 3, אפילו הרבה יותר. אם הוא מוכן ויכול לשלם תמורת החוויה - וזו תהיה חוויה - שיקנה. אם לא, אז לא.
 
אתה מקפיד על עמימות במסרים

זאת הייתה כוונתי ב''מקוטע''.
בא אחד הדיוט ששוקל רכישה כזאת כי הוא מסתנוור מהקונטקסט במוו 740 ואתה מסבן אותו בבליל לא ברור.
&nbsp
אעזור לך להתפקס במה שחשוב לשואל:
למה אתה לא רוצה לקנות את האלטעזעכן הזה? אל תתמקד בוויכוח על הטרמינולוגיה אלטעזעכן כן או לא אלא תתמקד במכנה המשותף: למה אתה לא תקנה כזה?
&nbsp
האם קאפיש?
&nbsp
ואל פותח השרשור: תברח כמו מאש
 

enigo

New member
כשאני אהיה הוא השאלה אם אני אקנה או לא

תהיה רלוונטית. מכיוון שאני לא, אז הדבר הנכון הוא לתת לו את המידע - המדויק, לא הפחדות על "גרוטאות" - ולתת לו להחליט.
מה לעשות, העולם הוא לא שחור ולבן כמו שנראה שאתה רוצה לדמיין שהוא.
אגב, סתם מסקרנות - כמה פעמים היתה לך מכונית פאר ישנה? כמה פעמים היתה למי מחבריך מכונית פאר ישנה? סתם מכונית של מותג יוקרה בת עשר? כי אני מניח שממש הרבה, ולכולם היה ניסיון ממש גרוע - אחרת הרי לא היית כזה נחרץ...
 
שוב התחמקת וזה לא מפליא

אתה ''רוצה לתת'' לו ''אינפורמציה''? אז למה לא נתת כלום למעט משהו כללי שלא אומר הרבה.
האם כבודו יועיל לספר לו למה אתה לא תקנה את האלטעזעכן
 

enigo

New member
אני מבין שאתה אחד שצריך להגיד לו בדיוק מה לעשות

ולא יכול להפעיל שיקול דעת עצמאי ולקבל החלטה על סמך מידע? האמת - לא ממש מפתיע...
אני לא הייתי קונה במוו 7, או מקבילה, בשום מצב כי זה פשוט לא הטעם שלי במכוניות. מספיק ברור לך?
 
גם אני לא אקנה פורשה 911 או מזראטי

זה פשוט לא הטעם שלי במכוניות . בכלל לא קשור למחיר אחזקה וביטוח חחחהה .

אבל UAZ 452 אני אקנה בכיף , אפילו שסתם יעמוד בחצר
חדש עולה 40000 ש"ח , כנראה גם פחות עקב נפילת הרובל .
משומשים לא מוכרים אותם כל כך מהר , די נדיר .
 
הפוך. אני מסביר לו מפורשות מה אני הייתי עושה כי אני בטוח שאנ

שאני מתנהל נכון ורוצה להסביר לו מה "הכי נכון".
מעבר לזה הוא יכול כמובן לבחור להתנהל הפוך כלומר "לא נכון".
&nbsp
מעניין מה הקשר לטעם במכוניות? כלומר האם אתה ממליץ לו לרכוש אלטעזעכן אחר שאיננו מקבילה לבמוו740 או דומיו בן 9-10 שנים
 

enigo

New member
כן, גם זה לא מפתיע אותי. ההנחה שלך שיש רק "נכון"

אחד, שלכולם כדאי לנהוג לפיו.
לא, לא מפתיע בכלל...
תגיד, איך זה שעדיין לא המלצת לו לקנות 740 ידנית?
 
מה הבעיה , זול אז תקנה . אולי יהיה לך מזל ולא יהיו בעיות

במחיר של רכב מיני משומש .
 

חן 1111

Active member
קודם כל, אל תחפש היגיון בשוק. המחירים נמוכים, כי הביקוש נמוך

לרכבים יקרים מאוד יש ירידת ערך מאוד גבוהה. אחת הסיבות: בוא נניח שהמחיר הסביר לרכב כזה הוא 160 אלף שקל (לפי ירידת ערך באחוזים בערך כמו של מזדה 3), אז בדרך כלל מי שיש לו סכום כזה יוכל, ויעדיף, לקנות בו מכונית משפחתית פלוס, חדשה מהניילונים עם אחריות.
חוץ מזה, השיקול ההגיוני הוא שעלויות האחזקה גבוהות. זה לא שהרכב לא אמין או משהו, אבל ברכב כזה תמיד יש אחזקה ותקלות וכל חלק בו הרבה יותר יקר מאשר ברכב עממי אחר. הוא גם די נדיר, אז יש פחות היצע של חלקים משומשים ותחליפיים, כך שאפילו שבר בפנס עלול להיות תיקון יקר.
 

selalerer

New member
המחירים של התיקונים נשארים גבוהים מאוד

מדובר ברכב יוקרה עם הרבה מערכות ושיכלולים שיכולים להתקלקל וסביר שלפחות חלקם יתקלקלו בזמן שהוא אצלך לרכב בגיל הזה.
&nbsp
כמעט כל דבר שמתקלקל ברכב כזה עולה הרבה לתקן והטיפולים יקרים.
&nbsp
יוצא מצב שאתה משלם אחוזים משמעותיים ממחיר הרכב רק בכדי שהוא ימשיך לנסוע.
&nbsp
אחת התוצאות של זה היא שבעלים רבים בוחרים לא לתקן את מה שלא חייבים ואת מה שחייבים לתקן בצורה הכי זולה שאפשר ואז הקונה הבא של הרכב יורש גם הרבה בעיות מעבר לבעיות הרגילות שהיו קורות אצלו באופן טבעי
 

xrlmike

New member
תיקונים יקרים ועדיין באופן כולל אם מצאת רכב שטופל כהלכה

והוא משהו שחלמת עליו (אני עם אניגו פה לגבי 740 אבל סדרה 3\5 חזקה זה משהו אחר)
אתה יכול במחיר משפחתית מגודלת חדשה לנסוע ברכב מעניין\כייפי\מהיר\קונברטיבל\.. מה שעושה לך את זה
האחזקה השנתית תיהיה בשקט כפולה מהמשפחתית
אבל בחשבון כולל על פני נגיד 3-4 שנים תקבל סכום שהוא נגיד חופשה משפחתית בארה"ב ואתה נהנה כל השנה ולא שבועיים - כל אחד והעדפותיו אבל לחלוטין לא משהו מופרך או טעות.
אם חופשה בחו"ל זה משהו שאתה עושה אז גם אחזקת מכונית לא אפרורית זה משהו שאתה יכול לעשות רק עניין של בחירה
&nbsp
 
למעלה