מדובר על "קיבולת" והוא נמדד באמפר שעה.
הכוונה היא ל"כמות" הזרם הנמצא במצבר. לדוגמה (מספרית בלבד, היא אינה תקפה במצברים אמיתיים), מצבר של 100 אמפר שעה יוכל לספק זרם של 50 אמפר למשך שעתיים או זרם של אמפר אחד למשך 100 שעות.
פרמטר חשוב יותר, הוא זרם ההתנעה של המצבר (מוגדר כ CCA) ועליו להיות כמו (או יותר) המצוין בזרם הרכב.
ד"א, ברכב שלי למשל, ניתן להתקין מצברים בגדלים (ליתר דיוק, אורכים) שונים ע"י הברגת מסילת האחיזה במקומות שונים.
הכוונה היא ל"כמות" הזרם הנמצא במצבר. לדוגמה (מספרית בלבד, היא אינה תקפה במצברים אמיתיים), מצבר של 100 אמפר שעה יוכל לספק זרם של 50 אמפר למשך שעתיים או זרם של אמפר אחד למשך 100 שעות.
פרמטר חשוב יותר, הוא זרם ההתנעה של המצבר (מוגדר כ CCA) ועליו להיות כמו (או יותר) המצוין בזרם הרכב.
ד"א, ברכב שלי למשל, ניתן להתקין מצברים בגדלים (ליתר דיוק, אורכים) שונים ע"י הברגת מסילת האחיזה במקומות שונים.