.

boriska1

Member
גם אני לא יודע, אבל יש שם פונקציה שנקראת MYCAR

דרכה מכוונים כל מני פונקציות של האוטו כגון: מצב מראות ברוורס, מתי להתריע על חוסר אוויר בגלגלים, מועד טיפול , ספר הדרכה על הרכב וכו".
זוכר שסיפרת על עיצוב מיוחד לנשים, באוטו קונספט שלהם? אז יש דברים שהם אימצו. זה אחד מהם. ויש עוד כמה, חלק שליליים וחלק חיוביים
 

enigo

New member
כאמור, כל זמן שנשמר מתח בעזרת גיבוי

בזמן ההחלפה, לא רואה איך המידע הזה יכול להיפגע.
 

boriska1

Member
גם על זה חשבתי.הנגישות לבטריה מסובכת, יש מוט ייצוב שמפריע

לפי ספר רכב יש להורידו בעת החלפת המצבר.. בסוף ראיתי שהפועל בחברה הסתדר בלי זה.
ללא ספק הוא נגע בMYCAR, כי כשנכנסתי לאוטו בלוח המולטמדיה זה היה על פונקציה זו.
 

enigo

New member
לא סביר שזה מוט מייצב. אולי גשר חיזוק

הוא מחבר בין העיונים העליונים של המתלה הקדמי?
בכל מקרה, אין בעיה לתת מתח גיבוי עם בוסטר. לכל מוסך שמתעסק עם מערכת חשמל אמור להיות כזה.
 

boriska1

Member
מספר הרכב:"כלי רכב מסוג R-DESIGN מצויידים במוט ייצוב.חובה

להסיר מוט ייצוב זה לפני החלפת המצבר המטנע."
כאמור,הפועל לא הוריד את המוט,תימרן עם המצבר.
אגב יש מכוניות מאותו דגם שמצויידים בשני מצברים, אחד להתנעה ואחד לכל השאר.
אצלי מצבר אחד לשניהם.
 

enigo

New member
מעניין. מוט מייצב הוא בדרך כלל בתחתית

אולי תרגום לא מוצלח.
תוכל לשלוח תמונה של המוט האמור?
 

enigo

New member
זה אכן כמו שחשבתי - תרגום לא נכון

האלמנט הזה מתורגם בדרך כלל ל"גשר חיזוק עילי" או "מוט מקשר". האמת שגם באנגלית בחרו לקרוא לו בשם לא נפוץ, אולי זה תרגום משבדית

בעיקרון המוט הזה, שמתחבר בין נקודות העיגון העיליות של המתלה הקדמי, מקשיח את החרטום מול כוחות פיתול, ובכך תורם לדיוק ההיגוי תחת עומס., עיקר בכניסה לפניה אבל לא רק. שיפור די נפוץ בגרסאות ספורטיביות, על ידי היצרן או כמוצר אפטרמרקט. מסתדר עם האופי המוצהר של גרסאות ה-r של וולוו.
 

boriska1

Member
אכן שני תרגומים לא מדוייקים.והראיה:

באף אוטו לא מצאתי cross stay .

גם הצמיגים של R הם ספורט.עוד כמה מאות שקלים לצמיג.

אבל... באף סיבוב אני לא צריך להאט. עשיתי כמה ניסויים ... כמובן במסגרת הסביר... ובכביש עם מעט תנועה
מוכן לשלם קצת יותר בשביל הסבבה ...
 

enigo

New member
קרוב לוודאי שגם עם הרגילה לא היית צריך להאט

אלא אם אתה נוהג בסיבובים ממש מהר...
גם משפחתית ממוצעת, על כביש יבש ותקין, מסוגלת לפנות במהירות הרבה יותר גבוהה ממה שאנשים חושבים.
וטוב שכך, כי זה משאיר מרווחי ביטחון לטעויות של נהגים. לא מספיק מרווח לכל טעות, כמובן, כמו שיוכיחו גדרות ביטחון מעוכות וכיכרות רמוסות ברחבי העולם...
 

boriska1

Member
נאמר ככה,הרכב הזה לא יכול להתהפך במהירויות שאני לוקח

סיבובים, עם מרווח ביטחון גבוה מאוד לנהיגה רגילה
בסונטה שהייתה לי מדי פעם הופעל ESP. בזה נהגתי יותר נועז, אבל לא הופעל .

ניסיתי כמה פעמים זינוק מהיר מאוד ככל שיכולתי, הרגשתי שהגלגלים מחליקים.אבל ללא סטיה לצדדים.
אבל זה לא ממש בחיי יומיום.
 

enigo

New member
מכונית נוסעים מודרנית לא תתהפך על כביש

אלא תחליק אם עומס התמרון יהיה גבוה מדי.
התהפכות. תקרה רק אם משהו יפריע להחלקה (למשל סף מדרכה), ואותי אם הנהג יבצע סדרה של שינויי כיוון בקצב שיגרום להעברות משקל חריפות ברזוננס עם קצב ההחזרה של המתלים.
 

רפי לין

New member
מצבר ברכ עם מע' עצור וסע

התקנת מצבר סטנדרטי במכונית עם מערכת עצור וסע עלולה לקצר את חייו לזמן קצר.
במכוניות מודרניות יש מחשב ניהול צרכני חשמל והטעינה מתוכנתת בהתאם לסוג המצבר ונתוניו ויש דגמי רכב שאכן בהם צריך "לעדכן" את מחשב הרכב בפרטי המצבר החדש.
בברכה - רפי לין
www.musach.co.il
 

enigo

New member
אם המצבר זהה בנפחו - במה צריך לעדכן את מערכת הטעינה?

 

boriska1

Member
לא יודע מה הוא עידכן. אבל כיוון לי גם את השעון לשעון קיץ

לבד הייתי צריך להקדיש זמן לזה. פעם קצת "שיחקתי" עם המידע על MYCAR ובהחלט יש שם כל מני מידע.
 

enigo

New member
דיברתי על נפח חשמל. ואגב, הוא לא חייב

להיות באותו גודל פיזי - הוא תמיד יכול להיות קטן יותר, ולפעמים גם גדול יותר, תלוי בסידור תא המנוע. לפעמים לאותו דגם יש גם גרסאות עם מנוע שדורש מתנע חזק יותר, ולכן משאירים מקום למצבר גדול יותר.
 

enigo

New member
בוקר טוב - לקילוואט שעה, או אמפר שעה

לפעמים כאשר המתח קבוע, מתייחסים כנפח חשמל של סוללה, או קיבולת חשמל.
&nbsp


ואם כבר מדברים על דברים שאתה לא יודע - הלכת לקרוא על מה שחסר למערך הבדיקות? בינתיים כבר אולי מצאו פתרון, חומר חליפי - תוכל ללמוד שני דברים בבת אחת!
 
למעלה