אין הרבה הבדלים ויש הרבה הבדלים
כל חברות הרכב יודעות לייצר מנועים יותר חזקים, או להעתיק אותם מהמתחרים,
אם נוותר על טורבו, הגדשים, תזמון שסתומים משתנה,
וניקח מנועים אטמוספרים מקבילים באותו נפח
גם יש להם הספק די דומה,
ואם נוסיף את כל הטכנולוגיות, זה הכל עניין של ניתוח רצונות הלקוחות,
יש חברות שנותנות יותר במחיר יותר יקר,
ויש כאלו שנותנות פחות במחיר יותר זול,
זה הכל עניין של תמחור,
אם ניקח לדוגמא את אחת מחברות הרכב עם הרכבים הכי פשוטות שיש, עם המנועים הפשוטים,
פיאט, שמוכרת עדיין בישראל את הטיפו, או הפיאט 500 עם מנועים ישנים וחלשים,
אותה חברה גם מייצרת את דגמי אלפא רומאו, את מזארטי ואת פרארי,
וכשהיא רוצה ,היא לוקחת טכנולגיות מפארארי ושמה אותם בפיאט 500.