כל הכבוד כאן למי שהלך מהפשוט אל המורכב
קומון סנס לחפש בתחילה את הכי פשוט זה הכי חשוב.
חיזקתי הדקי המצבר עם t10 והכל נעלם כלא היה. איזה כיף לפתור באלגנטיות כזאת משהו שהטריד
לבושתי אתוודה שאותה תקלה הייתה לפני כ8 שנים עת קיבלתי את הרכב החדש וגם אז חיזקתי האומי מצבר.
אותה תקלה הייתה לי בעבר עם אופנוע 2 צילינדר שגם שם כמו הפיקנטו צריך לוודא שאומי המצבר סגורים כהלכה.
 
טוב שלא רצתי להחליף אלטרנטור
וחבל שלא זכרתי העניין הפעוט הזה. זה שכיח כשהמרכב מווברץ עקב מנוע מווברץ.
 
דבר נוסף:
בהמשך לגולש ששאל על החלפת רצועת אביזרים. אני דיווחתי כאן על 8 השנים עם הרכב ואיך תמיד בכל טיפול הייתי מעורב אקטיבית. כל הטיפולים הלא מוצלחים תמיד היו במוסך. כמובן שלא יבין מישהו כאן שיש להכליל כי לעתים במוסך היו טיפולים מוצלחים ואפילו מאד. תמיד עמדתי מתחת לרכב תוך כדי העבודה. כשלא היה מוצלח לא ידעתי כמובן בזמן אמת אלא הסתבר לי בדיעבד. או למשל כשהחליפו לי רצועת אביזרים וזה היה מיותר. הרצועה המשומשת הייתה רחוקה מלהיות גמורה. ואילו החדשה הייתה ''תואמת'' אבל לא מספיק ויש לכך חסרונות. למדתי בדרך הקשה. וזה מוסך מורשה והרצועה היא פריט נכון עבור הרכב. אבל יש עניין של עבודה ולא רק הפריט החילופי