אתראת העדר טעינה נדלקת לשברירי שנייה...

חן 1111

Active member
אולי זה תלוי בסוג התקלה.

למשל, זיופי הצתה נחשבים לתקלה חמורה כי הם גורמים נזק לממיר הקטליטי ולכן משפיעים על זיהום האוויר לטווח ארוך. אולי בתקלות כאלו המחשב מתוכנת לא לכבות עד לבדיקה במוסך, תיקון ואיפוס.
 

enigo

New member
אצלי, בשני המקרים הנורה נדלקה אחרי

תדלוק בתחנת דלק שבדיעבד גיליתי שידועה באיכות דלק נמוכה (תחנות שונות, כמובן). לכן אני מניח שזו היתה הסיבה שהנורה נדלקה. כמובן שאין לי מידע וודאי.
בכל מקרה, אחרי כיבוי הנורה בעזרת מחשב, היא לא חזרה.
 

selalerer

New member
אולי הרצועה שמסובבת את האלטרנטור כבר שחוקה

או לא מתוחה הייטב
 
כל הכבוד כאן למי שהלך מהפשוט אל המורכב

קומון סנס לחפש בתחילה את הכי פשוט זה הכי חשוב.
חיזקתי הדקי המצבר עם t10 והכל נעלם כלא היה. איזה כיף לפתור באלגנטיות כזאת משהו שהטריד

לבושתי אתוודה שאותה תקלה הייתה לפני כ8 שנים עת קיבלתי את הרכב החדש וגם אז חיזקתי האומי מצבר.
אותה תקלה הייתה לי בעבר עם אופנוע 2 צילינדר שגם שם כמו הפיקנטו צריך לוודא שאומי המצבר סגורים כהלכה.
&nbsp
טוב שלא רצתי להחליף אלטרנטור
וחבל שלא זכרתי העניין הפעוט הזה. זה שכיח כשהמרכב מווברץ עקב מנוע מווברץ.
&nbsp
דבר נוסף:
בהמשך לגולש ששאל על החלפת רצועת אביזרים. אני דיווחתי כאן על 8 השנים עם הרכב ואיך תמיד בכל טיפול הייתי מעורב אקטיבית. כל הטיפולים הלא מוצלחים תמיד היו במוסך. כמובן שלא יבין מישהו כאן שיש להכליל כי לעתים במוסך היו טיפולים מוצלחים ואפילו מאד. תמיד עמדתי מתחת לרכב תוך כדי העבודה. כשלא היה מוצלח לא ידעתי כמובן בזמן אמת אלא הסתבר לי בדיעבד. או למשל כשהחליפו לי רצועת אביזרים וזה היה מיותר. הרצועה המשומשת הייתה רחוקה מלהיות גמורה. ואילו החדשה הייתה ''תואמת'' אבל לא מספיק ויש לכך חסרונות. למדתי בדרך הקשה. וזה מוסך מורשה והרצועה היא פריט נכון עבור הרכב. אבל יש עניין של עבודה ולא רק הפריט החילופי
 
למעלה