אין לי ספק שהכתב עשה תחקיר מעמיק ורציני כמו תמיד בטלויזיה
מניסיוני אין שום בעיה לבטח רכב שהיה אובדן להלכה
בנוסף אפשר די בקלות להגיע לאובדן להלכה בלי שום אלמנט בטיחותי
כל מה שזה אומר זה שדוח השמאי לתיקון + ירידת ערך גדול מ 50% וקטן מ 60% משווי הרכב
לרכב של 50 אלף בפגיעה באיזור המנוע להגיע לתיקון במחיר מחירון שמאים של 26 אלף זה לא ממש קשה (לדוגמא פגוש מקורי + רדיאטור מקורי + בסיס פגוש + מיכל עיבוי + מכסה מנוע + פלסטיקים מסביב - כל זה ללא שום משמעות בטיחותית יכול להגיע לסכום כזה)
מה שכן הרכב יהי בלתי סחיר לחלוטין = אם בדקת שאין משמעות בטיחותית (כולל לקבל את דוח השמאי לתאונה ולראות בדיוק מה נפגע) והורדת 25% מהמחיר זה יכול להיות מעניין
הרכב הספציפי למעלה אכן לא שווה התעסקות כי מלבד התאונה תוחזק רע
מניסיוני אין שום בעיה לבטח רכב שהיה אובדן להלכה
בנוסף אפשר די בקלות להגיע לאובדן להלכה בלי שום אלמנט בטיחותי
כל מה שזה אומר זה שדוח השמאי לתיקון + ירידת ערך גדול מ 50% וקטן מ 60% משווי הרכב
לרכב של 50 אלף בפגיעה באיזור המנוע להגיע לתיקון במחיר מחירון שמאים של 26 אלף זה לא ממש קשה (לדוגמא פגוש מקורי + רדיאטור מקורי + בסיס פגוש + מיכל עיבוי + מכסה מנוע + פלסטיקים מסביב - כל זה ללא שום משמעות בטיחותית יכול להגיע לסכום כזה)
מה שכן הרכב יהי בלתי סחיר לחלוטין = אם בדקת שאין משמעות בטיחותית (כולל לקבל את דוח השמאי לתאונה ולראות בדיוק מה נפגע) והורדת 25% מהמחיר זה יכול להיות מעניין
הרכב הספציפי למעלה אכן לא שווה התעסקות כי מלבד התאונה תוחזק רע