boriska1

ANZ1

New member
זה מנוע של פורשה ששינו לו 2 חלקים כדי שיגידו שהוא "רוסי"

"
Aurus, the 6-ton, 23-foot-long armored limousine is powered by a twin-turbocharged 4.4-liter Porsche-developed V8 engine sourced from the greater VW Automotive Group parts bin producing 598 hp
"
כמו כל שאר החלקים ברכב שניקנו מספקים גרמנים,
פשוט במקום לקנות מרצדס או פורשה, הם קנו את הרכב חלקים חלקים , הרכיבו ברוסיה עם עיצוב שונה,
ברוסיה אין ידע ברכבים, ואין ידע לפתח מנועים כאלו,
חברת הרכב העיקרית שמייצרת ברוסיה, לאדה, זה מפעל הרכבה שמייצרת מכוניות עם רכיבים של רנו.
 

boriska1

Member
אז מישהו כתב מה שכתב. זה מותר.נכנסתי למאמר שממנו

אתה מצטת. אז אסביר לך.מנהל הפרוייקט עבד במפעל ZIL שהיה מייצר לימוזינות לצמרת ברה"מ.לפני 20 ומשהו שנה המפעל נסגר,עקב אי כדאיות כלכלית. אותו איש עבד במשך 18 שנה במפעל מכוניות בטורינו איטליה. חזר לרוסיה כאשר הציעו לו לנהל את הפרוייקט.הוא וצוותו תכננו תכנון ראשוני.נתנו לקבוצות לתכנן מכלולים לפי קריטריונים שקבעו.כל הייצור,כולל המנוע והגיר מיוצרים ברוסיה. אין שם אפילו מכלול אחד שנלקח מדגמים אחרים.כולל צמיגים ובטריה, ועוד כגון אלה.שפותחו במיוחד לאוטו זה.בתכנון הגיר והמנוע נעזרו במומחים של פורש. במנוע פחות, בגיר יותר.
מקווה ששכנעתי, אבל רוב הסיכויים שלא.זה מה יש.
המידע שלך על תעשיית הרכב הרוסית, מעודכן לסוף שנות ה90, במקרה הטוב.וגם לא במדוייק.כיום מייצרים ברוסיה הרבה מאוד חברות לא רוסיות.אנקוב בכמה שאני זוכר,יונדאי,מרצדס,פולקסווגן,רנו.בכולם 50-80 אחוז מכלולים מיוצרים ברוסיה.ויש אפילו פיתוחים רוסיים, דוגמה שאני זוכר, יונדאי עומדת לייצר שם מכונית עם גפ"מ מובנה.לידיעתי זו פעם ראשונה שיונדאי מייצרת מכונית כזו, לא התעמקתי בנושא.
 

ANZ1

New member
אין לי הרבה מידע על תעשית הרכב הרוסית, כי אין כזאת

רק כמה מפעלי הרכבה של יצרני רכב עולמים שמייבאים את כל הרכיבים ממדינות אחרות,
גם לך אין שום ידע בתחום, כל מה שאתה כותב זה פשוט לא נכון,
פורשה עצמה כתבה על זה שהיא מספקת מנועים לרכב הזה,
הרכב הזה זה רכב גרמני בתחפושת רוסית.
 

enigo

New member
בהחלט עושים חשבון, אבל התוצאה לא תהה הרכב הרוסי הזה

פשוט אין לו את המיתוג הנכון.
אם הם יעשו עבודת שיווק טובה שמצב את הרכב כ"קטע" כז. או אחר, אז יש להם סיכוי. אחרת ימכרו. ספרים. גוחכים גם במונחי הקטגוריה הזעירה הזו.
 

boriska1

Member
כן,המיתוג ויחסי ציבור. בינתיים אין להם קו ייצור,הכל נעשה

בשיטה ידנית (פחות או יותר). יחד עם זאת הם משתתפים בכל תערווכה אפשרית.
הייצור שלהם מפוזר בהרבה נקודות,כולל בחו"ל. בחו"ל עושים דווקא את העבודה הפרימיטיבית,יחסית - כיפופי פח. הביקורת הרצינית עליהם, ידיות למיניהם וכפתורים.
את זה הם כנראה ישפרו.
 

enigo

New member
ברמת מחירים הזאת תמיד הרבה מהעבודה ידנית

כי הכמויות קטנות והגיוון גדול.
כמות הניסיון, הידע ההנדסי וההשקעה בפיתוח שהולכת לתוך הכלים בקטגוריה הזו היא עצומה. קשה מאוד להפוך בה לשחקן משמעותי. לשחקנים קטנים, שמייצרים יחידות ספורות בשנה, תמיד יהיה מקום בגלל אלו שמחפשים ייחוד.
במקרה של הרכב הזה הדיפלומטיה בטח תסייע לו למכור קצת יותר. אבל אני בספק אם הוא יגיע לרמת מכירות - או רמת איכות - שמקבילה לרולס רויס ושות'.
 

ANZ1

New member
אין שום סיכוי שהם ימכרו 1 אחוז מרולס רויס

ב2019 רולס רויס מכרו 5,152 מכוניות
הרכב הרוסי הזה ימכור כמה עשרות לצמרת הרוסית ולעוד כמה מדינות תחת ההשפעה והשלטון הרוסי,
הם לא יגיעו ל1 אחוז מרולס רויס אפילו לא בשנה שנתיים הראשונות.
 

boriska1

Member
כושר הייצור שלהם כיום, 2000 יחידות וקצת. כאמור הרוב הגדול

הוא לצמרת הממשל. אבל גם יש להם הזמנות מחו"ל
 

boriska1

Member
אכן נדיר.אבלנזה קורה ועלול להיות קטלני.

מהניסיון החד פעמי שלי,הדרגות מאוד עזרו והצלחתי לחנות את האוטו בצד.
 

the annonymous

New member
הדרגות חשובות כי נעילת גלגלים אחוריים ב 70 קמ"ש

מאוד בעייתית. לא יודע אם ABS ו ESP עובדים על בלם היד החשמלי.
 

enigo

New member
מתי נעלת גלגלים ב-70 קמ"ש בקו ישר?

באיזה רכב זה היה?
 

the annonymous

New member
אני מדבר על בלם יד.

בכל רכב שנסעתי בו לא היתה לי בעיה למשוך את הידית ולהגיע לנעילה. אין לי מושג מה קורה עם הבלם החשמלי ואם הוא מנוטר ע"י ה ABS וה ESP. אצלו הרי זה הכל או כלום.
&nbsp
 

enigo

New member
באמת? ניסיתי כמה פעמים, במכוניות במצב מכאני טוב

ומעולם לא הצלחתי לנעול גלגלים בקו ישר. ומשכתי בכל הכח. רק בשילוב עם הפניית ההגה או במהירות נמוכה הצלחתי לנעול גלגלים.
לגבי הבלם החשמלי - שאלה טובה. כנראה שאין ברירה אלא לנסות...
אבל מצד שני, מכיוון שכל הבלמים החשמליים שאני מכיר עובדים על הבלם הרגיל (במנגנונים המכאניים לפעמים יש בלם נפרד לבלם החניה) הרי שאם הבלם הרגיל איבד יכולת בגלל חימום, גם בלם החניה לא יהיה יעיל.
 

boriska1

Member
מעניין. בטסט בודקים בלם יד. בלם חשמלי בודקים באותה צורה?

 

kompy

New member
אין הבדל בבדיקת בלמי עזר במבחן התקופתי

בין אם הם מכניים, אלקטרו-מגנטיים או אוויר.
המינימום הנדרש הנו יעילות נעילה של 16% ממשקל הסרן.
 

karpe

New member
ניסיתי עם בלם יד חשמלי

&nbsp
צריך להחזיק אותו משוך (להרים את הכפתור ולא לעזוב), ואז הוא בולם מקסימלי בשילוב עם ABS, ככה שמבחינה בטיחותית זה אפילו עדיף על הבלם המכני שדורש מיומנות יותר.
 

enigo

New member
באיזה רכב?

האם המנגנון עובד על הבלמים הרגילים או על בלם ייעודי?
 
למעלה