החברה הללו פשוט אלופים , מבחן השוואה בשטח מהגרועים שיש

אז מה אם הוא מונוטוני ? זו ביצה , יותר קשה מחולות ובולדרים

רכבים קטנים יותר כנראה שלא היו צולחים שם
זה שטח אמיתי לא מסלול מכשולים , נסעתי בכאלו מקומות
אבל לא במצב כזה גרוע של לאחר הפשרת השלג ואחר כך שוב שלג .
בהרבה מקומות יש דרכים כאלו ,
בסרטון הקודם הרכבים לא היו בפורמט של משאית , כלומר ללא ארגז פתוח .

בסרטון הזה גם עם גלגלי בלון יש קושי לעבור ביצה , תמיד זה קשה כאשר יושבים על הגחון . בדקה 11.00 .
https://www.youtube.com/watch?v=C6O6l0f52ro

יש כבל ללא לולאות ? רכבים ישנים אז הכבל לא במיטבו .
 

enigo

New member
בטח שיש כבל ללא לולאות - אם דואגים

לגלול אותו כמו שצריך ולפתוח לולאות שנוצרות לפני שמדגים אותן עם כננת הידראולית...
וביצה זה תוואי מאתגר, ללא ספק - אבל זה עדיין רק סוג אחד של אתגר. בולדרים, למשל, הם אתגר מסוג שונה לחלוטין, ורכב שיכול להיות נהדר בביצה יהיה איום על סלעים. וזה עוד לפני שדיברנו על זה שמשעמם לראות את אותו דבר במשך חצי שעה.
&nbsp
ומשאית היא משאית גם אם סוגרים לה את הארגז, או אפילו מחליפים את הארגז במשהו אחר לחלוטין.
 
רוסי לא יחליף כבל עד שהוא לא יהיה גמור לגמרי .

משום מה הברזל ברוסיה יקר מידי יחסית .
כמה וכמה פעמים מצאתי עצמי מבצע דברים מעץ ולא מברזל כמו שאני רגיל .
כן ברור שמשעמם , אני לא רואה את הכל אני מדלג .
אני לא מכיר שטח של בולדרים שצריך לעבור אותו ביום יום , זה רק למי שרוצה
לבצע את זה והוא נוסע למקומות ספציפיים.
הביצה כמו בסירטון היא מכשול שקיים בדרכים , זה צורך אמיתי להתמודד איתו ביום יום . למשל הדרך הזו היא דרך לתחזוקת קווי החשמל שעוברים בצידה.
 

enigo

New member
כנראה דילגת על הקטע הזה בסרט

רואים אותם פותחים כננת, בכבל יש כמה לולאות גדולות, מהסוג שאפשר לפתוח בשניה, ואפילו קרוב לקצה - אבל הם פשוט מחברים את זה ככה, וכמובן שהלולאות הופכות לקשר הדוק בשניה שהכבל נמתח. זה מחליש את הכבל ולא מאפשר לגלול אותו כראוי אחר כך. שילוב של רשלנות וחובבנות.
ובטח שאתה לא מכיר דרך עם בולדרים - כי מרסקים/מכסים אותם כשסוללים את הדרך - בדיוק בגלל שזה מכשול קשה מאוד. כמובן שאם לא מתחזקים את הדרך, הם יצוצו שוב בצורת מדרגות סלע. ראה ערך ציר צינור הנפט בדרום הארץ.

אגב, גם בבוץ אפשר לטפל עם תשתית נכונה, אבל כנראה שזה לא שווה את המאמץ מבחינתם.
 
כן יש דרכים שמכסים אותן עם חומר מתאים דמוי חול

( כורכר לא ראיתי שם ), והן לא הופכות ביצתיות .
נסעתי בהן גם עם רכב משפחתי , אם כי גם בהן נוצרים בורות ושיבושים .
זו בסך הכל הדגמה איך עוברים שטח כזה .
באשר להשוואה בין הרכבים לא מצאתי הבדל גדול לטובת ה 6 על 6
לעומת ה 4 על 4 .
זה קצת מעניין אותי , אולי תהיה לי פעם חלקת יער כזו .זה לא סכום כסף כזה גדול .
 

enigo

New member
ההבדל הוא בכושר ההעמסה

הסרן הנוסף הוא כדי לשמור על עומס קרקע נמוך (יחסית).
 
למעלה