ANZ - במיוחד בשבילך!

ANZ1

New member
הודעה מענינת

למרות שיותר הגיוני היה לשים את המנוע 1.8 טורבו החדש שלהם,
לפני שנה שאלו את מנכל סובארו אמריקה למה לא מייצרים XV יותר חזק, והוא ענה שלא צריך, כי הם מוכרים את כל מה שהם מצליחים לייצר.
מה שכנראה גרם לזה שיש מנוע יותר חזק בסוף, זה שבסוף 2019 זה היה החודש הראשון אחרי 93 חודשים של צמיחה מתמשכת, שהחברה לא צמחה במכירות,
אז נשאר להם מקום לייצר רכב אחר,
שזה עצוב או מצחיק שחברות מייצרות רכבים יותר מענינים, רק עם הלקוחות מפסיקים לקנות את הדגמים הסטנדרטים.
ועדיין ההצלחה של סובארו באמריקה היא מדהימה כל פעם מחדש,
ממותג שלא שמעו עליו לפני 20 שנה, הוא מכר ב2019 700 אלף מכוניות בארצות הברית בשנה , יותר מיונדאי, קיה, פולקסווגן, קדילק, GMC, מזדה, מיצובישי והרבה מותגים אחרים.
 

enigo

New member
דווקא ממה שאני זוכר, גם בשנות השמונים ארה"ב

היתה השוק העיקרי של סובארו.
זוכר שבזמנו יפנאוטו התגאו בזה שישראל היא שוק היצוא השני שלהם - כשרק ארה"ב לפנינו.
 

ANZ1

New member
ב 1995 מכרו 100 אלף בארצות הברית

בעיקר ללסביות , הכינוי של סובארו היה לסבארו
שילוב של לסבי וסובארו,
בהמשך זה הצטרפו אנשי אקדמיה בבוסטון,
היום זה הרכב העיקרי בכל צפון ארצות הברית.
מ 100 אלף ל 700 אלף השנה.
 

enigo

New member
פי 7 ב-25 שנים זה מרשים, אבל זה לא

מ"לא שמעו עליו" ל"להיט". אל תשכח שגם שוק הרכב האמריקאי כולו גדל.
נתח השוק של סובארו בארהב בהחלט מרשים ביחס להיקף היצור הכללי שלהם, אבל הם עדיין ממוקמים רק במקום השמיני במכירות בארהב, עם בערך שליש מפורד, טויוטה ושברולט, ובערך חצי מהונדה וניסאן.
אם מה שאתה אומר נכון לגבי צפון ארה"ב, והם הרכב הכי נמכר באזור הזה, אז זה אומר שהם כנראה לא ממש מוכרים בשאר ארה"ב.
&nbsp
 

ANZ1

New member
נכון

בקליפורניה קונים או רכבי יוקרה מנקרי עיניים או רכבים ירוקים.
בניו יורק קונים רכבים גרמנים יקרים.
ובדרום, בטקסס ובפלורידה קונים טנדרים ענקים.
אבל בצפון יש 8 מדינות שהרכב הכי נמכר זה דגם של סובארו.
וזה מדהים כשמדובר ביצרן יפני קטנטן, ובשוק האמריקאי העשיר ,שאין בו מיסים ויש תחרות עצומה.
 

enigo

New member
הדגם הכי נמכר הוא של סובארו או שהם היצרן

הכי נמכר? אלו שני דברים שונים (אם כי עדיין מרשים, בשני המקרים).
הם יצרן קצת מוזר - יצרן נישה של רכבי מאסה. לכן היקף המכירות הכולל לא מרשים, אבל בנישות שבהם הם פעילים הם חזקים.
עכשיו רק שיארגנו לקרוסטרק פגוש קדמי שונה, עם עוד כמה מעלות בזווית גישה, ויהיה על מה לדבר...
 

ANZ1

New member
הדומיננטיות שלהם הרבה יותר גדולה ממה שהמספרים אומרים

וזה כי מכוניות סובארו יותר אמינות ואורך החיים שלהם יותר מרכבים אחרים, וגם כי באזורים מסוימים הם מאד נפוצים, התוצאה שאם תכנס לחניה של מרכז קניות / בית ספר / מרכז קהילתי במדינות הצפון כמו אורגון, וושינגטון, או בצד השני מיין או בוסטון, אתה עלול להתבלבל ולחשוב שאתה בדילרשיפ של סובארו, שורות על שורות של אאוטבקים ובינהם כמה פורסטרים.

גם הערכה שיש בשוק, בכל זאת היום כולם קונים קרוסאוברים, האאוטבק עשה את זה לפני כולם, זאת הסיבה שטויוטה כל הזמן קונה עוד אחוזים בחברה.
 
תמיד אהבתי סובארו

מסורתית, כאן היו 3 בעד סובארו:
חן1111
אנז1
ואנוכי.
&nbsp
ובכל זאת, מעניין אותי למה סובארו שתמיד היה שם דבר לאיכות לא מצועצעת לא נכנסו לפיתוח מנועי דיזל וגם לא להיברידי...
 

enigo

New member
הדיזל היה ניסיון בודד, בלי ממש המשך

הסיבה פשוטה - הוא לא פופולרי בשוק העיקרי שלהם.
היברידי מגיע אליהם רק עכשיו, בעקבות השתפ עם טויוטה. באיחור ניכר ביחס לרוב השחקניות בשוק.
 

enigo

New member
האאוטבק הוא סטיישן מוגבה, לא קרוסאובר

אלו הגדרות שונות מבחינת התעשייה. הגבולות לא תמיד ברורים במיוחד, אבל זו ההגדרה המקורית שלו. קטגוריה די נפוצה במדינת מסוימות.
הקרוסטרק הוא קרוסאובר, וכששאלתי פעם מישהו מה עשיה מה בעצם ההבדל בין קרוסאובר ל-SUV, התשובה שלו היתה, בשורה התחתונה, הזווית של השמשה הקדמית...
 

ANZ1

New member
זה רק נקודתי מכירות של חודש מסוים

בכל שנה, בכל מדינות הצפון, דגם של סובארו מקבל לפחות אחד מ3 הדגמים הכי נמכרים, ובסיכום, של רכבים קיימים במדינות, סובארו שולטים ביד רמה
https://www.iseecars.com/most-subarus-by-state-2016-study

Why Subaru Absolutely Dominates in These 4 States
https://www.torquenews.com/1084/why-subaru-absolutely-dominates-these-4-states

https://www.google.com/imgres?imgur..._ufLnAhVQw4UKHTplBeIQMygQegUIARDvAQ..i&w=1280
 
למעלה