ערב טוב חברים - חוות דעתם בנושא גרירה

ANZ1

New member
הפורד קוגה הקטנה עם מנוע 1.5 יכול לגרור כפול

 

enigo

New member
למה הוא יותר מתאים לגרירה מהטראוורס?

ומה יותר קרוסאובר בו מהטראוורס - הזווית של השמשה הקדמית?
&nbsp
 
תנסה לארגן נסיעת מבחן כולל גרירה לקראוון

יש תחרות גדולה בין היבואנים. תנצל אותה.
אפשר לארגן שתיסע עם רכבך למגרש החניה של היבואן. תחנה שם ותקבל רכב לנסיעת מבחן. תיסע אל הקראוון שלך. תאגון אחד לשני, תיסע למסלול מפרך מבחינת העליות והפיתולים תוך כדי עליות. תגבש דעתך ותבצע באופן דומה לכל המועמדים לרכישה.
&nbsp
2. לגבי רכב דיזל. אם יש כאן גראנד צ'ירוקי אז הייתי שוקל את זה ברצינות. זה בוודאי לא פחות טוב מהשבי. ובנוסף, הרפיוטיישן של הגרנד צ'ירוקי נהדר + יש לך את יתרונות הדיזל שהם לחלוטין אינם מבוטלים. זה לא רק לעניין הגרירה שאתה מבצע רק פעמיים בשנה אלא מדובר על רכבים גדולים ובזבזנים. הדיזל יהיה חסכוני יותר ויתן לך נסיעה פנטסטית. הדיזל גם פחות מזהם ממנועי הדיזל ה''מקבילים'' וגם נותן נסיעה מהנה עם כוח זמין בסל''ד נמוך. מנוע יעיל בהרבה לעומת מנועי הבנזין הענקיים שלא לומר המפלצתיים.
אני מניח שאתה מסתובב עם הרכב ללא הקראוון בכל ימות השנה.
&nbsp
אופציה נוספת:
רכב בנזין כמו השבי עם המרה לגפ''מ. זה דורש השקעה כספית נוספת ובנוסף בירור מבעוד מועד שניתן להמיר לגפ''מ. לא כל רכב בנזין מאפשר זאת. רכב דיזל למשל בארץ לא ניתן בכלל באופן גורף לכולם.
הגפ''מ הוא זול משמעותית לא רק מהבנזין אלא גם מהדיזל.
 

enigo

New member
אתה מכיר הרבה רכבי הדגמה שמגיעים עם וו גרירה?

אני לא - אלא אם זה ציוד מקורי של הרכב (קיים בכמה רכבי שטח יקרים).
 
זה לא אקסיוז

הוא יכול להביא את וו הגרירה שלו/ להעביר ממכוניתו הנוכחית...
&nbsp
אבל ככה יקנה ויהיה שלם עם הקניה.
 

חן 1111

Active member
אתה רציני? התקנת וו גרירה זה עבודה מקצועית, יקרה,

ומחייבת רישוי. נראה לך שאפשר להביא וו גרירה מהבית ולהתקין אותו על רכב הדגמה?
 
למעלה