התמונה קצת יותר מורכבת ממה שמציירים כאן
על פניו, שני כלי הרכב יתמודדו עם הקרוואן שלך בצורה מכובדת - פשוט לפי נתוני היצרן.
מכיוון שההספק זהה, אפשר להניח שברכב הכבד יותר הנגרר ישפיע פחות על התנהגות הרכב, ולכן עדיפות לטראוורס.
מצד שני, הטראוורס הוא רכב הנעה קדמית בבסיסו, בעוד האינפיניטי הוא בבסיסו הנעה אחורית, מה שנותן יתרון קטן לאינפיניטי (בעיקר בהשוואה לגרסת ההנעה קדמית בלבד של השברולט).
לגבי המנועים - נתוני ההספק כאמור קרובים, ומשם לא יבוא ההבדל. על עקומת המומנט אין לך באמת מידע, אלא אם תמצא גרפים מלאים. מיקום נקודת השיא הוא אינדיקציה רופפת בלבד לזמינות המומנט בסלד נמוך. ממה שאני זוכר, אגב, דווקא מנוע האינפיניטי נותן תחושה שרירית יותר בסלד נמוך, בעוד השברולט צריך קצת יותר סל"ד כדי להתעורר.
אבל כל זה על הנייר, ויש עוד הרבה גורמים שמשפיעים על כמה נוח לגרור עם רכב. מציע לחפש מידע באתרים יעודיים בארהב (יש להם כאלו שמתמקדים בגרירה. יש גם בעוד ארצות, אבל לא בטוח שהשברולט נמכר בהם).
עוד נקודה שכדאי לשים לב אליה - האינפיניטי האמור צפוף מאוד במושב האחורי. ברמה שמקשה על נסיעה עם מבוגרים מאחור. שווה לקחת את זה בחשבון.
שאלת גם לגבי בלאי - כמה אתה מתכנן לנסוע עם הקרוואן מתוך סך הנסועה שלך? אלא אם מדובר בעניין יום יומי, או אפילו פעם בשבוע, כנראה שהאמינות הבסיסית של הדגם חשובה יותר מהתוספת הקטנה של ה לאי שתיגרם בגלל הגרירה.