enigo

New member
לא ברור לי למה אתה קורא וו גרירה

ולמה וו קשירה, כבר איבדתי אותך לגמרי.
וזה בלי קשר שהטיעונים שלך לא קשורים לכלום. איך אורך הוו קשור לזה שתכננו אותו כך שיתעקם ראשון, במקום לעקם את השלדה?!
 
נו בסדר אז אתה לא מבין כלום , בשביל זה אתה כאן בשביל ללמוד

אבל אתה צודק , שני הווים הם ווי גרירה . עם שניהם אפשר לגרור מכל מקום ובכל מקום חוץ ממקרים שבהם דרוש מנוף ושם קושרים אחרת .
מסתבר שלרכב שיש וו גרירה עליון , זה עם הפקק בטמבון אין וו גרירה תחתון
שזו טבעת מברזל 10 מ"מ בתחתית הרכב .
אז למדתם משהוא לאחר שעברתם על כל האפשרויות הקיימות ואילו אני ישר ניגש לפתרון , כמו תכנת שח מט המתחרה מול בן אדם . אני לא צריך לעבור על כל האפשרויות בכדי להגיע לפתרון .
תכלס וו גרירה בטמבון הוא וו גרירה גם לחילוץ
וגם לגרירה על הכביש , שזה מייצר פחות מאמצים על וו הגרירה .

אבל הטענה העיקרית עדיין עומדת על תילה והיא
שכן יש איזורי קריסה במכוניות , אבל הבעיה שלפעמים האיזור קריסה קורס על היושבים ברכב , דבר שלא יעלה על הדעת ברכבי שטח עם כלוב התהפכות אמיתי .
 

enigo

New member
אה... במילים אחרות, הכנסת את עצמך לפלונטר

שאתה לא יודע לצאת ממנו, אז פשוט דילגת למשהו אחר. הבנת שבעצם אין קשר בין אורך המוט של עינית הגרירה לבין החוזק שלה לכיפוף, אז סטית לדיון אחר (וכן, די ברור שיצרן רכב לא יצור כפילויות אם אין צורך מיוחד. העובדה שזה גילוי מרעיש עבורך משעשעת).
לא שהנסיון להסיט את הדיון מפתיע - צעד מקובל אצלך.
אז לסיכום, עבור מי שלא היה לו כח לעקוב אחרי כל הדיון - במכוניות רגילות או רכבי פנאי, היצרן דואג לספק נקודת עיגון, מתברגת או קבועה, שתאפשר חילוץ או גרירה למרחק קצר/במהירות איטית. הנקודות הללו בנויות לקבל מאמצים אורכיים - ולא צידיים. לכן הן לא מתאימות לחילוץ מתקיעה בשטח או במצבים בהם צריך להפעיל כח הצידה. הפעלת כח מהצד תגרום לכיפוף הוו (במקרה הטוב) או לכיפוף השלדה (במקרה הרע).
לגבי אזורי הקריסה - העובדה שאתה מערבב את כלוב הגנה בדיון על אזורי ריסוק רק מדגימה שוב את חוסר ההבנה המוחלט שלך בכל הנושא.
לך ללמוד למה מיועד הכלוב (רמז - באנגלית הוא נקרא roll cage) ותחזור אלינו עם תובנות.
 
למעלה