אה... במילים אחרות, הכנסת את עצמך לפלונטר
שאתה לא יודע לצאת ממנו, אז פשוט דילגת למשהו אחר. הבנת שבעצם אין קשר בין אורך המוט של עינית הגרירה לבין החוזק שלה לכיפוף, אז סטית לדיון אחר (וכן, די ברור שיצרן רכב לא יצור כפילויות אם אין צורך מיוחד. העובדה שזה גילוי מרעיש עבורך משעשעת).
לא שהנסיון להסיט את הדיון מפתיע - צעד מקובל אצלך.
אז לסיכום, עבור מי שלא היה לו כח לעקוב אחרי כל הדיון - במכוניות רגילות או רכבי פנאי, היצרן דואג לספק נקודת עיגון, מתברגת או קבועה, שתאפשר חילוץ או גרירה למרחק קצר/במהירות איטית. הנקודות הללו בנויות לקבל מאמצים אורכיים - ולא צידיים. לכן הן לא מתאימות לחילוץ מתקיעה בשטח או במצבים בהם צריך להפעיל כח הצידה. הפעלת כח מהצד תגרום לכיפוף הוו (במקרה הטוב) או לכיפוף השלדה (במקרה הרע).
לגבי אזורי הקריסה - העובדה שאתה מערבב את כלוב הגנה בדיון על אזורי ריסוק רק מדגימה שוב את חוסר ההבנה המוחלט שלך בכל הנושא.
לך ללמוד למה מיועד הכלוב (רמז - באנגלית הוא נקרא roll cage) ותחזור אלינו עם תובנות.