לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
3714737,147 עוקבים אודות עסקים

פורום מכוניות

שלום, הגעתם לפורום רכב של תפוז, הפורום מנוהל ע"י DrorZi מאז מאי 2001 ו  The S t i g מאז 2007
הפורום היינו במה פתוחה לכל מי שרוצה להשמיע את דעתו בנושא רכב, להתייעץ או להתלונן ואינו מיועד לאנשים המכורים בלבד, בפורום מספר משתמשים רב המרכזים בתוכם ידע עצום בין אם בנושאים טכניים ובין אם בנושאי נהיגה .חלום הפורום הוא מסלול ברמה בינלאומית בארץ הקודש, כזה שאפשר לשלם ולעלות עליו עם הרכב הפרטי, בינתיים הפורום ילחם בסטיגמות שספורט מוטורי =  ילדים בני 18 מתלהבים שעושים רייסים מי הכי מהיר בקו ישר בכבישים ציבוריים ושכל מי שנוהג מהר הוא חוליגן. על מנת לשמור על אווירה טובה ולשמר את הרמה הגבוהה (מאוד) שאליו הפורום הגיעה הנה תוספות לחוקי הפורום הכללים של תפוז:
 *הנכם מתבקשים לשרשר הודעות הקשורות באותו נושא (לדוגמה, אם יש שאלות בנושא צמיגים ואתם רוצים לשאול על החלפת צמיגים אצלכם ברכב אין צורך לפתוח הודעה חדשה), אם הכנסתם הודעה ראשית ואתם לא מוצאים אותה עשו קודם חיפוש האם היא שורשרה לטרד אחר בדף.
דבר זה נעשה על מנת לאפשר ליותר הודעות להופיע בדף הראשי.
* לכל משתמש הזכות לטרד ראשי אחד בדף, שאלות נוספות גם אם בנושא אחר ישורשרו לטרד הקיים של אותו משתמש
דבר זה נעשה על מנת למנוע הצפת הדף הראשי ע"י משתמש בודד, תאמיני לי, רואים את כל ההודעות שלכם ואם העלתם משהו חדש אנשים יראו ויגיבו
* ובהמשך למשפט האחרון, אנחנו רואים הכל ועונים על מה שאנחנו יכולים ויודעים, הודעות כמו "למה לא עונים לי" / "דחוווווווף"  / "מה? אף אחד לא יודע" לא מדרבנות אותנו לענות ואף להפך, חשוב לזכור כי כולנו פה בשביל ליהנות, על חשבון זמננו הפרטי ובהתנדבות, זו איננה עבודה של אף אחד מאיתנו ואף אחד מאיתנו (כולל מנהלי הפורום!) לא מקבל תמורה פרט להרגשה טובה בעזרה לזולת וניהול דיון פורה.
* יוצא מן הכלל הם משתמשים ירוקים בפורום אשר שילמו כדי להיות מודגשים בצבע זה, משתמשים אלה מגיבים לגופו של נושא אם ברצונם לתרום לדיון (ויש ברשותם ידע רב).
* הודעות "מ-ק-פ-י-ץ" גורמות למחיקת כל הנושא. (יוצא מן הכלל היא הודעות הקפצה על שאלה שלא נענתה ב-כ-ל-ל ועפה לדף השני) ההודעה שלכם לא יותר חשובה מהודעות אחרות בדף וזה מרגיז בדיוק כמו אנשים שנדחפים לראש הפניה במחשבה שהם ממהרים הביתה יותר ממני (או סתם בזים לכל כלל נימוס בסיסי)
* הודעות המכילות קללות מכל סוג המפונות כלפי אדם אחר ימחקו ללא הסבר מהפורום והמשתמש לא יוכל להביע את דעתו יותר בפורום שלנו
* הפורום מבוסס על אנשים בעלי ניסיון רב בתחום ששמחים לשתף בו את כולם ולכן הודעות המשקפות הטעיה (מכוונת או מחוסר ידע מוחלט בנושא) והשמצה ללא פרוט תמחקנה (לדוגמה הודעה "כל הצרפתיות זה חרא מכוניות" נמחקת מידית)
* אין לפרסם מודעות למכירה בפורום, יד2 הוא המקום הראשי היום למכירת כלי רכב וכל דבר אחר, מודעות מכירה ימחקו מהפורום והמפרסם יחסם מכתיבה בפורום.
* הפורום איננו פייסבוק ואיננו WALL שלכם (לדוגמה "תראו מה מצאתי ביוטיוב" היא לא הודעה רלוונטית לפורום ותמחק)
* קיים מאמר המרכז הודעות טכניות ושאלות נפוצות (מכיל "מה זה טורבו","מה זה דאבל קלאץ/עקב אגודל" ועוד) קיים גם האתר www.howstuffworks.com כדי ללמוד איך מנוע עובד, מומלץ.
* שיחות נפש בין שני גולשים ימחקו, יש בתפוז מערכת הודעות אישיות ומספיק תוכנות IM למטרות אלו.
* הודעות ללא כותרת נמחקות, כותרת בשם "כנס","..." וכו נחשבות הודעה ללא כותרת.
***דוגמאות כלליות להודעות שנמחקות אוטומטית:
* באיזה צבעים אפשר להזמין גולף (אנחנו לא יבואנים, אנא פנו לאולם התצוגה הרלוונטי)
* איך עובד מנוע (יש את www.howstuffworks.com הוא באמת מצוין
* האם יש לכם תמונה של סובארו DL 83 (יש GOOGLE בשביל זה
* כמה עולה מאזדה חדשה (יש טלפון בדיוק למטרה הזו, תתקשרו לסוכנות)
* כמה עולה קולט 96 (הפורום איננו תחליף מחירון, יש ברשת את מחירון יד2 ולוי יצחק)

הנהלת הפורום:

אודות הפורום מכוניות

שלום, הגעתם לפורום רכב של תפוז, הפורום מנוהל ע"י DrorZi מאז מאי 2001 ו  The S t i g מאז 2007
הפורום היינו במה פתוחה לכל מי שרוצה להשמיע את דעתו בנושא רכב, להתייעץ או להתלונן ואינו מיועד לאנשים המכורים בלבד, בפורום מספר משתמשים רב המרכזים בתוכם ידע עצום בין אם בנושאים טכניים ובין אם בנושאי נהיגה .חלום הפורום הוא מסלול ברמה בינלאומית בארץ הקודש, כזה שאפשר לשלם ולעלות עליו עם הרכב הפרטי, בינתיים הפורום ילחם בסטיגמות שספורט מוטורי =  ילדים בני 18 מתלהבים שעושים רייסים מי הכי מהיר בקו ישר בכבישים ציבוריים ושכל מי שנוהג מהר הוא חוליגן. על מנת לשמור על אווירה טובה ולשמר את הרמה הגבוהה (מאוד) שאליו הפורום הגיעה הנה תוספות לחוקי הפורום הכללים של תפוז:
 *הנכם מתבקשים לשרשר הודעות הקשורות באותו נושא (לדוגמה, אם יש שאלות בנושא צמיגים ואתם רוצים לשאול על החלפת צמיגים אצלכם ברכב אין צורך לפתוח הודעה חדשה), אם הכנסתם הודעה ראשית ואתם לא מוצאים אותה עשו קודם חיפוש האם היא שורשרה לטרד אחר בדף.
דבר זה נעשה על מנת לאפשר ליותר הודעות להופיע בדף הראשי.
* לכל משתמש הזכות לטרד ראשי אחד בדף, שאלות נוספות גם אם בנושא אחר ישורשרו לטרד הקיים של אותו משתמש
דבר זה נעשה על מנת למנוע הצפת הדף הראשי ע"י משתמש בודד, תאמיני לי, רואים את כל ההודעות שלכם ואם העלתם משהו חדש אנשים יראו ויגיבו
* ובהמשך למשפט האחרון, אנחנו רואים הכל ועונים על מה שאנחנו יכולים ויודעים, הודעות כמו "למה לא עונים לי" / "דחוווווווף"  / "מה? אף אחד לא יודע" לא מדרבנות אותנו לענות ואף להפך, חשוב לזכור כי כולנו פה בשביל ליהנות, על חשבון זמננו הפרטי ובהתנדבות, זו איננה עבודה של אף אחד מאיתנו ואף אחד מאיתנו (כולל מנהלי הפורום!) לא מקבל תמורה פרט להרגשה טובה בעזרה לזולת וניהול דיון פורה.
* יוצא מן הכלל הם משתמשים ירוקים בפורום אשר שילמו כדי להיות מודגשים בצבע זה, משתמשים אלה מגיבים לגופו של נושא אם ברצונם לתרום לדיון (ויש ברשותם ידע רב).
* הודעות "מ-ק-פ-י-ץ" גורמות למחיקת כל הנושא. (יוצא מן הכלל היא הודעות הקפצה על שאלה שלא נענתה ב-כ-ל-ל ועפה לדף השני) ההודעה שלכם לא יותר חשובה מהודעות אחרות בדף וזה מרגיז בדיוק כמו אנשים שנדחפים לראש הפניה במחשבה שהם ממהרים הביתה יותר ממני (או סתם בזים לכל כלל נימוס בסיסי)
* הודעות המכילות קללות מכל סוג המפונות כלפי אדם אחר ימחקו ללא הסבר מהפורום והמשתמש לא יוכל להביע את דעתו יותר בפורום שלנו
* הפורום מבוסס על אנשים בעלי ניסיון רב בתחום ששמחים לשתף בו את כולם ולכן הודעות המשקפות הטעיה (מכוונת או מחוסר ידע מוחלט בנושא) והשמצה ללא פרוט תמחקנה (לדוגמה הודעה "כל הצרפתיות זה חרא מכוניות" נמחקת מידית)
* אין לפרסם מודעות למכירה בפורום, יד2 הוא המקום הראשי היום למכירת כלי רכב וכל דבר אחר, מודעות מכירה ימחקו מהפורום והמפרסם יחסם מכתיבה בפורום.
* הפורום איננו פייסבוק ואיננו WALL שלכם (לדוגמה "תראו מה מצאתי ביוטיוב" היא לא הודעה רלוונטית לפורום ותמחק)
* קיים מאמר המרכז הודעות טכניות ושאלות נפוצות (מכיל "מה זה טורבו","מה זה דאבל קלאץ/עקב אגודל" ועוד) קיים גם האתר www.howstuffworks.com כדי ללמוד איך מנוע עובד, מומלץ.
* שיחות נפש בין שני גולשים ימחקו, יש בתפוז מערכת הודעות אישיות ומספיק תוכנות IM למטרות אלו.
* הודעות ללא כותרת נמחקות, כותרת בשם "כנס","..." וכו נחשבות הודעה ללא כותרת.
***דוגמאות כלליות להודעות שנמחקות אוטומטית:
* באיזה צבעים אפשר להזמין גולף (אנחנו לא יבואנים, אנא פנו לאולם התצוגה הרלוונטי)
* איך עובד מנוע (יש את www.howstuffworks.com הוא באמת מצוין
* האם יש לכם תמונה של סובארו DL 83 (יש GOOGLE בשביל זה
* כמה עולה מאזדה חדשה (יש טלפון בדיוק למטרה הזו, תתקשרו לסוכנות)
* כמה עולה קולט 96 (הפורום איננו תחליף מחירון, יש ברשת את מחירון יד2 ולוי יצחק)
x
הודעה מהנהלת הפורום
גולשים חדשים? אנא קראו את חוקי הפורום ("אודות הפורום והנהלתו" פה מעל)
גולשים חדשים מתבקשים לקרוא את הודעת המנהל על מנת לוודא כי הם מכירים את נהלי הגלישה בפורום
המשך >>

לצפיה ב-'שאלה על שימוש בobd בקיה פיקנטו מוסב לגפ''מ'
שאלה על שימוש בobd בקיה פיקנטו מוסב לגפ''מ
10/02/2020 | 12:32
17
66
אחרי כחודשיים של המתנה הגיע אלי בדואר הmini obd2 elm327. המארז כלל cd קטנטן.
הורדתי לסמארטפון תוכנה חינמית torque lite (להבדיל מהtorque pro).

כמה שאלות:
1. כשהelm327 מחובר לecu. דולקת בו נורה קטנה (לדעתי לד קטנטן) גם כשהמנוע כבוי. האם המשמעות שלא כדאי להשאיר מחובר כי צורך חשמל מהרכב?
2. התוכנה, טורק לייט, לא דרשה למלא שום פרטים על הרכב הנבדק. למשל שנת ייצור, דגם, תת דגם וכד'. החיבור ע''י בלו-טוס'.
3. למרות שנורת צ'ק אנג'ין הצהובה בפנל דלקה, לא הצלחתי לגלות ע''י התוכנה שיש קודי תקלה. בצג הפלפון נרשם שאין היסטוריה של תקלה ושאין תקלה ספציפית.
הדבר הטוב: שהצלחתי לכבות את נורת הצ'ק אנג'ין. לחצתי clear logged faults והייתה התראה שלפני כיבוי כדאי שאתקן את התקלה.
לחצתי לכבות והנורה כבתה

השאלה: איך ייתכן שלא ידע לאפיין את התקלה עת נורת התקלה דלקה?

מכוניות >>
לצפיה ב-'1. הצריכה אפסית. אין סיבה לנתק. אני משאיר מחובר כל הזמן'
1. הצריכה אפסית. אין סיבה לנתק. אני משאיר מחובר כל הזמן
10/02/2020 | 13:00
16
60
2. נכון, פרטי הרכב לא משנים. התוכנה רק קוראת את קודי התקלות. שים לב שלאותו קוד יכולות להיות משמעויות שונות אצל יצרנים שונים, כך שתצטרך לחפש את משמעות הקוד באינטרנט. לפעמים התוכנה עצמה עושה את זה.
3. משונה. קריאת קודי תקלה זה הדבר הכי בסיסי שהתוכנה עושה. האם ידוע לך מה היתה התקלה? אולי הנורה נדלקת גם בגלל תקלות במערכות אחרות (למשל בגיר) והתוכנה לא יודעת לקרוא את זה. לא יודע. אולי היא לא קוראת תקלות היסטוריות, רק תקלות קיימות (אולי כדי לגרום לך לקנות את ה-pro).
מכוניות >>
לצפיה ב-'נחמד מה שרשמת בסוגריים '
נחמד מה שרשמת בסוגריים
10/02/2020 | 18:17
15
55
על כל פנים תסתכל האפל סטור או בפליי סטור בתוכנת הobd שנקראת torque lite שנמצאת בדיוק סמוך לפרו.
יש לה הרבה אפשרויות של דיאגנוזות...
 
ובעיקר, אני מצרף תמונות של החלק שקיבלתי אתמול באי ביי. + צילומי מסך של התוכנה ומעניין מה הסיבה.
התקלה אצלי הייתה תמיד p0420 שזה אומר תהליך קטליטי תקול.
גם בתוכנה זאת יש תצוגה של גרפים וסתם שיחקתי בזה והיה נחמד לראות את טמפ' הסביבה ambient שאצלינו בהרי המרכז כעת 3 מעלות וזה מה שאכן נרשם+ טמפ' מי הקירור של הרדיאטור שמדדתי כמה דק' אחרי שכיביתי הרכב ושמעתי ברדיו את נאומו של בנט על גנץ בוגי ושאר החיוורים עם הציאנוזיס וזה נרשם כ70 מעלות... קר אצלינו על ההרים.
 
מכוניות >>
לצפיה ב-'אני מכיר את התוכנה. יש לי את גרסת הפרו'
אני מכיר את התוכנה. יש לי את גרסת הפרו
11/02/2020 | 21:20
14
35
עלתה 17 שקל.
ויש לי מתאם דומה. אין לי הסבר למה היא לא מצאה תקלות אצלך. אמורה למצוא. לפחות לציין את הקודים.
מכוניות >>
לצפיה ב-'אם זה ככה אז הצדק עימך'
אם זה ככה אז הצדק עימך
12/02/2020 | 04:38
13
42
אתמול שיחקתי עם התוכנה וקיבלתי כל מיני תמונות...
צילמתי את המסך ואעלה את התמונות. יש מונח accel שמופיע למשל בכל מיני גרפים ואיני יודע מהו מסמל (כי לא מדובר באקסלרציה = תאוצה).
צילמתי מסך של התקדמות הגרף לאורך ציר הזמן. כמובן שצילום המסך נותן תמונה סטטית כלשהי.
 
לפני שאעלה את נתונים הקשורים לחמצן בגזי הפליטה, האינפורמציה צויינה בכיתוב בצבע צהוב כלא מלאה (אינקומפליט) להבדיל מנתוני המנוע וכד' שהם צויינו בירוק כמלאים (קומפליט).
כנראה זאת הסיבה שהתוכנה הזאת לא ידעה לעזור לי ולא קיבלתי את קודי התקלה שקשורים לגזי הפליטה...

מכוניות >>
לצפיה ב-'מוסיף תמונות'
מוסיף תמונות
12/02/2020 | 04:59
1
20
לצפיה ב-'יש תוכנות שבהן accel מתייחס למצב המצערת'
יש תוכנות שבהן accel מתייחס למצב המצערת
12/02/2020 | 08:08
24
בלי קשר לתאוצה ממש, אבל לא נראה לי שזה המצב כאן כי יש גם ערכים שליליים.
מכוניות >>
לצפיה ב-'לדעתי הנתון הזה מודד תאוצה לפי החיישנים שבטלפון, לא ברכב'
לדעתי הנתון הזה מודד תאוצה לפי החיישנים שבטלפון, לא ברכב
12/02/2020 | 12:15
10
24
ערך חיובי זה תאוצה ושלילי זה האטה. תנסה בנסיעה לראות אם הערכים משתנים. תנסה גם להטות את הטלפון ולראות אם זה משתנה.
לגבי קודי התקלה, אין קשר. אם המחשב מדליק את נורת האזהרה, הוא אמור לשמור בזיכרון קוד תקלה, והתוכנה אמורה לפחות לקרוא את הקוד.
המסכים שלך נראים בדיוק כמו של גרסת הפרו. לא ברור לי מה ההבדל. ייתכן שיש לך גרסת דמו זמנית שתפסיק לעבוד בשלב כלשהו. אם מופיעות לך פרסומות, אולי בכלל זה ההבדל.
מכוניות >>
לצפיה ב-'בדקתי. נתון accel משתנה כשמזיזים את הטלפון'
בדקתי. נתון accel משתנה כשמזיזים את הטלפון
<< ההודעה הנוכחית
12/02/2020 | 12:24
24
גם כשהוא בכלל לא מחובר לרכב
מכוניות >>
לצפיה ב-'אתה כנראה צודק לגבי חיישנים בטלפון...'
אתה כנראה צודק לגבי חיישנים בטלפון...
13/02/2020 | 06:46
8
20
אבל אם המסך של הפרו זהה למסך של הלייט אז אני חושש שמא בכל מקרה אין קריאה של כלל החיישנים ממערכת הפליטה קרי למשל חיישן החמצן העליון וגם התחתון...
אולי אתה לא מודע לחיסרון הזה של המערכת כי אצלך ברכב אין תקלה במערכת הEx ולכן אתה לא נחשפת לזה שהתוכנה הזאת לא מספקת אינפורמציה רלוונטית. למשל, האם אתה מקבל גרפים של חיישני החמצן העליון והתחתון (לפני ואחרי הממיר)?
 
שאלה נוספת: האם יתכן שהסיבה היא החלק הקטנטן הזה, ה-elm 327 mini. אני זוכר שבמוסך חיברו חלק הרבה יותר גדול לרכב.
האם יתכן שזאת הסיבה שאינני מקבל תקלות של גזי הפליטה?
מכוניות >>
לצפיה ב-'האם תוכל לצלם לי את המסך אצלך'
האם תוכל לצלם לי את המסך אצלך
13/02/2020 | 07:01
34
כדי לראות האם אצלך רשומים דברים אחרים לגבי ''חיישני חמצן חם'' וגם האם האינפורמציה במסך של הemissions נראה שונה מאשר אצלי שיש הרבה כיתוב בצהוב incomplete וגם בלבן חיוור not available, ורק מעט בירוק complete.
מצרף תמונת המסך כדי שתוכל להשוות
מכוניות >>
לצפיה ב-'לא זוכר. אני אבדוק את זה יותר מאוחר.'
לא זוכר. אני אבדוק את זה יותר מאוחר.
13/02/2020 | 10:52
6
29
בכל מקרה, קודים של תקלה אתה חייב לקבל, מכיוון שאת האבחון עושה המחשב ברכב. המכשיר רק קורא את הקודים, והיה לי פעם קוד של ממיר קטליטי לא תקין.
לגבי גרפים, לא זוכר, נדמה לי שהיה לי גרף של חיישן חמצן.
גם אצלי חלק מהשורות צהובות באופן קבוע.
לא חושב שהמתאם קשור. זה בסך הכל מתאם תקשורת. המתאם במוסך גדול יותר כי הוא מקבילי, כלומר מעביר את כל החוטים למחשב הבדיקה, וגם כי הוא מיועד לעבודה קשה יום יומית אז החוטים עבים והבידוד מסיבי.
מכוניות >>
לצפיה ב-'אשמח שתבדוק. מודה מראש.'
אשמח שתבדוק. מודה מראש.
14/02/2020 | 07:32
5
26
תסתכל על המסך של הemissions.
האם אצלך "הירוק יותר אינטנסיבי"?
 
נראה לי שהתוכנה אצלי מאפשרת בעיקר לכבות את האתראה של הcheck engine...
מכוניות >>
לצפיה ב-'מצרף. כמו שאתה רואה אצלי פחות מערכות מוצגות בירוק'
מצרף. כמו שאתה רואה אצלי פחות מערכות מוצגות בירוק
15/02/2020 | 14:49
4
27
הגרף בתמונה השנייה הוא מתוך מחולל גרפים שקניתי כתוספת לתוכנת הפרו. לא התעמקתי בזה, אבל אם שני הגרפים הם חיישן החמצן שלפני הממיר ואחרי הממיר, אז לפי הגרף הזה הממיר שלי לא מתפקד בכלל כי שני הגרפים כמעט זהים. ברכב תקין זה לא צריך להיות ככה.
מכוניות >>
לצפיה ב-'נפלאות הן דרכי התוכנות השונות '
נפלאות הן דרכי התוכנות השונות
16/02/2020 | 19:24
3
18
דווקא אצלך ה o2 sensor heater  מקבל ציון קומפליט כלומר התוכנה הדיאגנוסטית מתקשרת יפה עם חיישני החמצן החם.
האם לדעתך ייתכן שזה עקב רכישת תוכנת הגרפים הנוספת שביצעת?
אני שוקל לרכוש את 2 התוכנות עליהן המלצת. זה מתאים לתקלות אצלי שהן החיישנים החמצן החם ו/או הממיר הקטליטי.
 
האם אצלך דולקת נורת הצ'ק אנג'ין עקב תפקוד ממיר פגום?
מכוניות >>
לצפיה ב-'לא. זה היה ככה גם לפני הרכישה הנוספת.'
לא. זה היה ככה גם לפני הרכישה הנוספת.
17/02/2020 | 11:26
2
11
לא דולקת הנורה, ואין קוד תקלה, ובבדיקה בטסט התוצאות תקינות. בגלל זה כתבתי שאני לא בטוח שאני מבין נכון את הגרף. או שבדקתי בתנאים לא מתאימים (למשל ממיר קר).
אגב, זה לא חיישן חמצן חם, אלא חיישן חמצן עם חימום. ולא נראה לי שיש היום חיישן מסוג אחר.
מכוניות >>
לצפיה ב-'גם אני העברתי הרכב טסט לפני כ4-5 שבועות'
גם אני העברתי הרכב טסט לפני כ4-5 שבועות
17/02/2020 | 15:33
1
11
כיביתי את אתראת הצ'ק אנג'ין במוסך (אז עדיין לא קיבלתי את המתאם מהאי ביי) באותו היום וניגשתי לטסט. בדיקת הגזים בטסט נמצאה תקינה.
כנראה שהממיר עדיין לא מזייף מספיק כדי להכשיל בטסט. (קריאות חוזרת של p0420)
 
את הגפ''מ התקנתי לפני כשנה:
התקלה המשמעותית ביותר שהייתה לי כחצי שנה אחרי התקנת הגפ''מ והיא שהפלגים היו בלויים מדי. זה גרם למנוע לעבוד לא חלק וגם לבק-פראיירים.
המוסך היה אובד עצות: לא הבינו שמדובר בפלגים. המחשב לא יודע להתריע שהבעייה היא פלג. בנוסף, חשבו בטעות שהוחלפו לא מזמן. דיברו על שסתומים, סלילים, ואולי משהו נוסף ששכחתי.
בבדיקות במוסך איבחנו אז בלי קשר שחיישן החמצן המחומם התחתון לקוי ושיש להחליפו. (לא שאלתי אז מהו קוד התקלה של החיישן התחתון וגם בד''כ לא דלקה אז כלל נורת הצ'ק אנג'ין)
כל פעם איפסנו התקלה. כשקיבלתי החלק והגעתי להתקין לא נמצאה תקלה. כנראה שזה היה משהו שקיים לסירוגין. בכל זאת התקנתי את החיישן החדש.
 
כמה שבועות לאחר ההחלפה של החיישן, נדלק הצ'ק אנג'ין וקוד התקלה אובחן כ420
ומאז אני מסתובב סביבו. בינתיים לא החלפתי כלום. אני לא מרגיש שינוי בכוח של המנוע.  
מכוניות >>
לצפיה ב-'קוד 420 אומר באמת שהממיר לא מתפקד מספיק טוב'
קוד 420 אומר באמת שהממיר לא מתפקד מספיק טוב
18/02/2020 | 11:31
4
יכול להיות שהזיופים שהיו לך בגלל הפלגים דפקו את הממיר. בדרך כלל הסכנה הכי גדולה לממיר זה זיופי הצתה.
אתה יכול לנסות להציג בתוכנה את קריאות שני החיישנים, וכך לאבחן במידה מסוימת את החיישנים והממיר. כמו בגרף שצירפתי קודם.
מכוניות >>

הודעות אחרונות

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ