הבורג לא משמש לעיגון בהובלות ימיות ואחרות

משיכה שלו כלפי המשטח תעקם אותו , כפי שאני עיקמתי אותו במשיכה כלפי מעלה באלכסון .
לעיגון הרכב יש מתחת לרכב טבעת הרבה פחות מסיבית מהבורג . ברזל עגול 8 מ"מ אבל מהחומר המתאים .
דווקא חילצתי רכב אחר וולגה עם הבורג הזה מתוך בוץ , וגם חילצו אותי
ב 2 מקרים , אחד ש 2 הגלגלים הקדמיים נפלו לבור סמוי מתחת לשלג והרכב ישב על השסי , מקרה שני ירידה מהשביל של גלגל אחד לתוך שקע .
אבל הקטע של הבורג הוא רק דוגמא להתנהלות של ייצור רכבים
התעסקתי פעם עם יונדאי אקסנט מהדור השני , בסך הכל החלפתי גלגל
עם מפתח צלב שברתי פעמיים את הבורג של הגלגל בפעם השניה בורג חדש שנקנה ביונדאי , הפעלתי כוח רק בידיים , עד שבפעם השלישית הפעלתי פחות כוח
 

enigo

New member
פעם דפקתי מסמר עם מפתח שבדי

כי התעצלתי ללכת להביא את הפטיש.
זה הצליח - אבל עדיין לא אומר שזה היעוד של מפתח שבדי. ובהחלט יכול להיות שבמקרה אחר המפתח השבדי היה נהרס משימוש שכזה. ההבדל ביננו הוא שאם זה היה קורה אני הייתי מבין שזו אשמתי, שלא השתמשתי בכלי למה שהוא מיועד - אתה היית מאשים את יצרן המפתח השבדי...
 
שוב אתה לא מבין כלום , בשום דבר . גם לא בהבנת הנקרא

לא האשמתי את היצרן הצבעתי על המגמה של כל היצרנים
הבורג כדוגמא למכוניות חלשות שלא מגינות על נוסעיהן בעת תאונה קשה

אמנם לא ציפיתי שבורג כזה מסיבי יתכופף במעט כוח שהפעלתי עליו
אבל אין טענות על השימוש , שום נזק לא קרה מזה .
אם הייתי רוצה הייתי מיישר אותו בקלות ואם היה נשבר הייתי מרתך אותו
יותר בקלילות

 

enigo

New member
כשאתה לא מבין מה השימוש של משהו

ולא מבין כלום בחישובי עומסים ותכנון מבנים התוצאה היא מה שאתה עושה כאן - מדבר שטויות.
&nbsp
 

boriska1

Member
נהיגה ברוסיה,מנסיוני הדל.פעם,במוסקבה עצרתי במעבר חציה

מאחורי הסיבוד עמד שוטר,עצר אותי בטענה ששיבשתי את התנועה. מה שהיה נכון, עקפו אותי משאל ומימין,ציפצפו. הסברתי לו שעצרתי כדי לתת להולך רגל לעבור,לא השתכנע. אחרי דין ודברים קצר, נתתי לו כסף שוחד (ידעתי את התעריפים, חבר מקומי אמר לי מראש), ונסעתי לי.
בארץ מעבר חציה בהרבה מקומות הוא בגדר המלצה. שמה גם זה לא.
 
בשום אופן לא נכון סתם עבד עליך בשביל כסף , מעבר חציה קדוש

ולא רק במעברי חציה , בכל מקום בכביש להולכי רגל יש זכות קדימה מוחלטת
במעבר חציה אתה עוצר גם לאנשים שעומדים ליד המעבר ועדיין לא חוצים.
אבל מותר מה שלא מותר בישראל , לנסוע מיד כאשר הולך הרגל עבר ופינה לך את הנתיב .
פגעת בבעל חיים פרה סוס או חיה אחרת , לא משנה מה הסיבה אתה תמיד אשם
לרוב זה מסתכם בשוחד לשוטר כ 3000 רובל , אבל אם הוא לא מסכים לקבל שוחד
הוא לוקח את הניירות ולך תרוץ לבית משפט . אם חלילה פגעת במישהוא
זה כלא ללא הרבה שאלות . נעמה יששכר קיבלה מלון ולא כלא .
בקיצור מי שלא מנוסה שלא ינהג ברוסיה , שלא לדבר על תמרורים ורמזורים שונים מהרגיל.
פעם אחת נכנסתי באין כניסה , למה ? כי התמרור היה מכוון למטוסים , היה תלוי
על כבלים באמצע הכביש בגובה 5 מטר .
תכלס לא ברור לי למה יש כל כך הרבה הרוגים הם נהגים טובים ואדיבים , מאפשרים לך להשתלב בתנועה במקומות שאין רמזור וקשה לצאת מהם .
עוד משהוא , נהיגה היא ללא אלכהול בכלל, אשתי פחדה אפילו שאני אשתה בירה ללא אלכהול לפני נהיגה . ( יש לכל החברות בירה ללא אלכהול , בישראל מעט מאוד )
 

boriska1

Member
ברור שעבד עלי.הוא לא חי מהמשכורת וגם הממונים עליו לא

לא ימלא את המכסה יעוף מהתפקיד. הייתי במוסקבה לפני כמה שנים, לא נהגתי, אבל ראיתי איך נוהגים. ושוב מעבר חציה לא נכנס לקטגוריה של המלצה. לדעתי גם לא מהירות.
לפני כמה שנים,הבן של לבייב,עם הסופרקאר שלו,נכנס בהולך רגל והרגו.לא ידוע לי שישב בכלא ולו יום אחד.
עוד ארוע שנזכרתי, נסעתי עם נהג,זה עבר איזו עבירה לא משמעותית, השוטרים ביקשו סכום לא הגיוני - כ200$. כמובן לא הסכים לשלם,נתנו לו דו"ח.שאלתי את הנהג למה דרשו ממנו פי כמה מהתעריף.ענה שלהערכתו חייבים לעשות כמות מסויימת של דוחות אמיתיים.
השתנה משהו ב4-5 שנים האחרונות? אשמח לדעת. במס הכנסה השתנה הרבה ולטובה.
 
טוב שלא אמרת הבן של פוטין , אם יש לו אחד

בנים של אוליגרכים זה סיפור כואב גם לפוטין עצמו , שיצא נגד השאו אוף שלהם .
בהחלט בן של אוליגרך יכול לצאת ממצב שהוא הרג אדם בתאונה .
בטח שהשוטרים לא מתעסקים אתם אם הם סתם עוברים על חוקי התנועה .
אשתי היא עורכת דין עם הדיפלומה הכי נחשבת ברוסיה ( לא שזה שווה מביא משכורת יותר מקופאית בסופר ) למה היא הלכה ללמוד בגיל 40 ? כי יום אחד היא אמרה לבת שלה שהייתה בת 14 לא לצאת החוצה , היא בכל זאת יצאה, מישהוא אנס אותה אונס ברוטלי , כולל שבירת אצבעות , גם הוא לא ישב יום אחד בכלא . שילם את דרכו לחופש .
אז היא המנחה שלי לחוקים ברוסיה וחד משמעית להולכי רגל זכות קדימה בכל מקום בכביש .
וכן קרה לי גם פעם ששוטר לא רצה לקבל שוחד והתעקש להגיש קנס .
 

boriska1

Member
במוסקבה?

אני מקווה שאלוהים יהיה אתם. הרוסים הם עם טוב, אוהב את הערכים הרוסים.
הבעיה שהעם הושחת. נקווה שפוטין יצליח לשפר את המצב. לא יודע אם היית ברוסיה בשנות ה90. המצב היום יותר טוב בהרבה.
 
או לא ! פוטין הוא היטלר קטן ואני יכול לומר זאת רק כי כאן אני

אנונימי , בשיחות עם אשתי שהיא כעת הרוסיה אני תמיד אומר שפוטין טוב לרוסיה
אחרת זה גרוע לומר . האח הגדול שומע הכל .
פוטין רק מזיק לרוסיה , כל מה שטוב ברוסיה זה מלפני פטוין .
אספר לך עוד מקרה , בקניות בסופר כנראה שמישהוא כייס אותי
חשבתי שאיבדתי את הארנק והודעתי למשטרה , בארנק לא היו מספר טלפון שלי
או תעודה שמעידה על מקום מגורי , ( הייתי רשום על דירה אחרת )
כלומר רק מהדיווח שלי למשטרה היה אפשר לדעת היכן אני גר .
לאחר יומיים דופק מישהוא על הדלת בדירה שלי , אשתי לא פתחה בהתחלה אבל הוא אמר משהוא בנוגע לארנק אז היא פתחה והארנק שלי היה אצלו
כלומר הכייס מקושר עם המשטרה אם הוא לא שוטר בעצמו . עוד משהוא קטן נוסף . ברוסיה יש בית סוהר נפרד לשוטרים עבריינים או שסרחו .
יש חוק אבל הבעיה היא צורת האכיפה .
אבל אני מה איכפת לי , נוח לשלם לשוטר ולא להיגרר לבית המשפט
דרך אגב אין נקודות כמו בישראל ,
 

enigo

New member
לא נמאס לך לחשוף את בורותך. זה סוג

של מרשים...
הטבעת הזו נועדה לעיגון הרכב במצבים מסוימים - לא לגרירה.
כל בה שהוכחת זה שאם משתמשים במשהו לא למטרה לה הוא נועד, אפשר לגרום נזק.
ללא ספק, תגלית שמצדיקה פרס נובל...
 
חחחה בא ונראה איך אתה יוצא מהפלונטר שיצרת

אתה לא מבין בכלום , שום כלום בטח לא במכוניות
עזוב זה גדול עליך זה לא מידע תפל וטפל על מפרטי רכב .
זה גדול עלי ללמד אותך , אפשר ללמד מישהוא שיש לו בסיס וזה לא אתה

זו לא טבעת עיגון וטבעת עיגון היא לא טבעת .
זה בורג עם טבעת בקצהו ומיועדת לגרירה של הרכב Tow Hook
בקישור זה של מרצדס אבל של מאזדה די דומה .

https://www.ebay.co.uk/itm/Mercedes...s-Tow-Hook-Towing-Eye-Ring-Loop-/232770831981

יש גם כזה שיכול לסבול עומסי צד אלכסוניים
https://aliexpress.ru/item/32867298...781.0&pvid=352011a4-0d8f-4a7d-90e8-8e79ba9ac9

זה בשונה מ Hook Tie
http://www.macscustomtiedowns.com/product/factory-tie-down-point-strap-pack/Towing
 

enigo

New member
שאני אבין, ההוכחה שלך היא השם שמוכר באיביי נתן לזה?

הוו הנשלף הזה לא נועד לגרירה על ידי הרכב. זה כתוב בספר הרכב (לפחות יצא לי לראות את זה בכמה וכמה ספרי רכס) וזה דבר שכל בעל רכב שטח יודע - ואם לא יודע, מסבירים לו בקורס נהיגת שטח בסיסי.
יותר מזה - הוו הזה מתוכנן בכוונה כך שאם מטומטמים ינסו להשתמש בו לגרירה הוא יקרוס - כדי למנוע עיקום של השלדה (ועדיין יש כאלו שמצליחים להזיק גם לשלדה).
מהודעה להודעה אתה מוכיח בורות עמוקה יותר ויותר - והחלק המשעשע הוא שאתה בטוח שהבורות היא בעצם ידענות, וזו אשמת המציאות שהיא לא עובדת כמו מה שאתה חושב שהוא נכון.
 
אז זהוא שאתה קורא רק ספרים ולא יודע כלום . בור זה השם שלך .

הבורג הזה משמש לגרירה נקודה! אחרת אין שום צורך בו אי אפשר לעגן איתו את הרכב להובלה על משטח .
לעיגון למשטח יש וו אחר מתחת לרכב, אחד אחורה ואחד קדימה .
עם הוו הזה גררתי עצים במשקל של יותר מ 300 קילו על האדמת חמרה לחה
והוא המשמש לקשירת הרכב להובלה
שלא לדבר על כך שהובלתי מכוניות באוניות שונות , הקשירה היא בוו בתחתית הרכב לסיפון האניה , לקשור את הגלגלים עם רצועות כמו שמעמיסים רכבים על עגלות זה יותר מידי זמן .
תשכב פעם מתחת לרכב ותראה אותו .
בקישור וו עיגון למשטח של הרכב שכמובן אפשר גם לגרור איתו .
https://www.wish.com/fr/product/ben...cfb6888ec66679f1e321eb?&hide_login_modal=true

והנה לא רק מוכר אחד קורא לזה וו גרירה-כולם .
https://www.google.ru/search?q=TOW+...bgOgsyAArVVC5M%2C_&vet=1&usg=AI4_-kRiZy0lL6fU

אבל העיקר הוא לא הנושא הזה , אלא שיצרני הרכב לא מחזקים כראוי את הרכבים שלהם , אז מתים אנשים , זה לא נורא .
 
אז מסתבר שגם ספרים אתה לא קורא ולא מבין

לכבודך מצאתי את ספר הרכב של CX5 , הוא אומר שהבורג הוא וו גרירה
משמש לחלץ את הרכב כאשר הוא נתקע , חילוץ קצר כי בישראל גרירה על הכביש היא לא חוקית . כי הספר בעברית ומיועד לישראל .
תרד לעמוד 7-29 גרירת חירום . קובץ PDF
https://www.mazda.co.il/uploads//productpage/management/carbook/12643.pdf
אם זה לא נפתח חפש בגוגל "מאזדה cx 5 2016 ספר רכב"
התוצאה הראשונה .
 

enigo

New member
בדיוק, משיכה קצרה של הרכב אל

רכב גרר, או במהירות מוגבלת למרחק קצר.
זה לא וו גררה ולא מיועד לחילוץ, והוא בכוונה מיוצר כך שיתכופף אם מפעילים עליו כח צידי, כדי למנוע פגיעה בשלדה. בדיוק כמו שפיוז מתוכנן כך שיהיה הנקודה החלשה ביותר במעגל חשמלי.
וכנראה שרק אתה מצליח לעשות את הקישור בין תכנון מכוון של "פיוז" מכאני כזה לבין תכנון אזורי קריסה ברכב, שמטרתם הפחתת התאוצות שאיתן צריך גוף הנהג/נוסעים להתמודד במקרה תאונה. צריך להיות בור מוחלט בפיזיקה - כמוך - כדי לחשוב שביטול אזורי הקריסה והקשחה של הרכב תשפר את בטיחות הרכב. צריך להיות בור מוחלט בעולם הרכב - כמוך - כדי לא לדעת אילו מאמצים משקיעות חברות הרכב במציאת השילוב הנכון בין אזורי קריסה לספיגת האנרגיה והקשחת כלוב הנוסעים כדי להשיג בטיחות מקסימלית.
הייתי מציע לך להסתכל מקרוב על תמונות ממבחני ריסוק ולראות איך במכוניות מודרניות אזור תא המנוע נמעך לחלוטין, בעוד תא הנוסעים נשאר ללא עיוות (התבונן ברווח סביב הדלתות הקדמיות) - בניגוד למה שקורה במכוניות עם תכנון ישן (למשל סיניות מלפני כמה שנים).
אבל אני יודע שאין טעם - אתה לא תטרח ובמקום תספר שוב איך ריתכת חלקים של עשרה טון וניקית בוכנות של מנוע של ספינה כשאתה עומד בתוך הצילינדר. וזו הבעיה שלך (אחת מהן, בכל אופן) - אתה תקוע בעבר הרחוק, כשגם אז לא ממש טרחת להתעמק בהבנת הטכנולוגיה אלא נשארת ברמת המפעיל, שיודע על איזה כפתור ללחוץ כשהמכונה מפסיקה לעבוד...
 
קישקושים כמו חול ויש מה לאכול , אכלת אותה !!!

לא יעזור לך לסובב דברים , לא אמרתי ביטול איזורי קריסה אלא שהם לא עובדים
וליצרנים לא איכפת שהם לא עובדים . שם נחמד לקורה אחת שמחזיקה הכל .
עדיין הטענה שיש איזורי קריסה עומדת , הם קורסים על יושבי הרכב .

אז אמרת שזה לא וו גרירה וזה כן , אולי אם אמצא את ספר הרכב ברוסית או אולי באנגלית , שם לא יהיה כתוב שאי אפשר לגרור בכביש .
כי בעברית לא יכולים לכתוב בניגוד לחוק .
והכי חשוב, אמנם בישראל לא תראה זאת אבל הרבה מאוד משתמשים בוו הזה לגרירה בכביש , לגרור רכב לא מצריך הרבה כוח להתחיל לנוע על הכביש מספיק
לא ללחוץ על הגז ולשלב הילוך ואופס הפיוז לא נשרף .

לבנתיים תזחל מתחת לרכב שלך ותראה את וו הקשירה שאפשר לגרור איתו אבל ב CX5 רצועת הגרירה תפגע בטמבון .
אגב איך אתה מסתדר עם העובדה שהפיוז ישרף אם תקשור איתו את הרכב לפלטפורמט הובלה ?
ועוד משהוא אני לא הרגשתי שעיקמתי את הבורג רק לאחר מכן
ומשכתי איתו גם לאחר שהתכופף , אז תיאורית הקריסה או הפיוז שלך
זה בלון אויר חם . אם הייתי ממשיך אז עיקום הבורג לא היה עוזר למנוע תלישה של העיגון של האום לשילדה .
אם לא איכפת לך תחשב כמה כוח צריך בכדי לחלץ רכב של 1600 ק"ג מבור או מבוץ ? שמאוד יכול להיות שגם הוא לא בקו ישר עם וו הגרירה .



 

ANZ1

New member
אתה צודק בעניין הגרירה

מזדה מתכוונת שאפשר יהיה לגרור את הרכב עם הוו הזה,
ולא רק מה שנכתב למעלה לגבי החוק בישראל,
אבל לדבריה מדובר רק על מקרי חירום,
ורק כשרכב יותר גדול גורר רכב יותר קטן,
אבל שוב, זה לא היעוד של הרכב הזה, מי שרוצה לגרור דברים שיקנה רכב יותר קשוח

https://owners-manual.mazda.com/gen/en/cx-5/cx-5_8ft1ee17b/contents/08060200.html
 
גרירה של גרור זה משהוא אחר לפי התקנות רכב משפחתי יכול

לגרור עגלה של 300 ק"ג , שנקראת עגלת ספורט .
לגרור עגלה של 700 ק"ג זה מצריך רכב של 2000 ק"ג , כלומר טנדר ומעלה .
אני יכול לומר לך שעם בורה WV מודל 2000 קניתי עגלה 300 ק"ג ועד שהיא תגיע קיבלתי זמנית עגלה של 700 ק"ג ובדיוק עברתי דירה, אז גררתי אותה עמוסה לעייפה בלי שום בעיות .
אתה צריך להתמודד עם העובדה שחילוץ רכב תקוע דורש הרבה יותר כוח משיכה מאשר גרירה בכביש . ובמקרה של תאונה שהרכב יורד מהכביש לתעלה המחלצים המקצועיים יקשרו למקום אחר ולא לנקודת העיגון .
בעצם ראיתי ב TV חילוץ של משאית שכאשר השתמשו ב 2 נקודות עיגון , כל הטמבון עף .
 

enigo

New member
אתה עדיין לא מבין מה ההבדל בין נקודת

עיגון/ריתום למקרה חירום, שמוגבלת לעומסים נמוכים, לבין חיבור שמיועד לגרירה במובן המלא. העין הזו יכולה לשמש למשיכה בעומס נמוך בקו ישר. לכל דבר אחר, צריך עיגון רציני יותר. אם אין אוזני גרירה ייעודיות או נקודות עיגון בשלדה, כורכים רצועה סביב נקודת עיגון מתלה. אתה מוזמן לשאול אנשים עם ניסיון בנהיגת שטח. אתה מוזמן גם להפתיע להם לחלץ רכב בעזרת הטבעת המתברגת - רק תשתדל לא לעשות את זה בזמן שהם שותים משהו...
וזה שלא הרגשת שהמוט התעקם - לא ממש מפתיע. כבר הדגמת בעבר שאתה לא ממש הנהג הכי קשוב לרכב שלו או עירני. מה שאתה לא מבין, כמו עם אסורי הקריסה, זה שאם המוט הזה היה קשיח כמו שאתה טוען שהיצרן היה צריך לעשות אותו, היתה לך עכשיו שלדה מעוקמת (אגב, יכול להיות שהצלחת לעקם אותה בכל מקרה. אין באמת דברים שהם fool proof לחלוטין).
ולגבי ההגנה בתאונה - אי אפשר לייצר רכב שיגן על הנוסעים באופן מוחלט רק בזכות המבנה שלו. אם היית מבין משהו בתכנון מבנים, היית מבין את זה מיד. הגישה שלך, שאם ההגנה לא מוחלטת אז היא לא קיימת, היא מטופשת, והדגמתי לך את זה עם דוגמת הרפואה המודרנית - אנשים עדיין מתים, למרות שהיא הרבה יותר טובה מהרפואה מלפני מאה שנה. אתה מוזמן, כאמור, גם לקרוא את המידע הקיים על כמות ההרוגים ופצועים קשה ביחס למספר התאונות הקשות, ולראות הוכחות אמפיריות לשיפור העקבי והמשמעותי ברמת ההגנה של המכוניות על יושביהן.
אבל ברור לי שלא תעשה את זה - זה ידרוש ממך פשוט יותר מדי. אתה תמשיך לדבוק באמונותיך חסרות הבסיס, המתקיימות בתוך חלל של בורות, כמו מליארדי אנשים לאורך ההיסטוריה שלא נתנו לעובדות להפריע למה שהם האמינו בו.
 
למעלה