2019 נגמרה והתפרסמו הנתונים שידהימו כל ישראלי

  • פותח הנושא ANZ1
  • פורסם בתאריך

ANZ1

New member
2019 נגמרה והתפרסמו הנתונים שידהימו כל ישראלי

ורלוונטי לשרשור על טנדרים אמריקאים פול סייז,
ארצות הברית, שוק הרכב הגדול והחשוב בעולם,
ו3 הטנדרים ששאלו עליהם לפני רגע, המפלצות הענקיות האלו, הם 3 הדגמים הכי נמכרים בארצות הברית,
יותר מכל מכוניות הסדאן, יותר מכל הגיפונים, האמריקאים קונים טנדרים גדולים,
ולא, אין בארצות הברית, כל כך הרבה שיפוצניקים, קבלני עפר, או אנשי מקצוע אחרים, אלו רכבים למשפחה האמריקאית הממוצעת.

https://focus2move.com/usa-best-selling-cars/

ואגב, זה לא רק בארצות הברית, טנדרים הם גם הרכבים הכי נמכרים באוסטרליה, ניו זילנד ,קנדה ועוד כמה מדינות (אבל בדרך כלל מדובר על טנדרים קטנים יותר כמו טויוטה היילקס) ושוב מדובר ברכב האולטמטיבי לגבר המודרני.
רק אתם חולמים על קיה ספורטאז.
https://www.caradvice.com.au/817278/vfacts-2019-new-car-sales-results/
 

enigo

New member
ארצות הברית היא לא שוק הרכב הגדול בעולם כבר כמה שנים טובות

ויש לי הרגשה שאם תמצא מפה של האזורים שבהם מכרו את עיקר הטנדרים הללו, תגלה שלא מדובר באזורים העירוניים (שזה האור המתאים לאסור בו גרים רוב תושבי ישראל) אלא באזורים כפריים, או לפחות פרבריים.
וללא ספק, כשאין מצוקת חניה, הכבישים רחבים והדלק זול, טנדר גדול הוא כלי נהדר - מרווח, מאובזר טוב וסופר שימושי.
 
עשיתי נסיעת מבחן על האמרוק , עונש קשה בתחום שיכוך

מהמורות , הרבה פחות מפנק מה CX5 שלבסוף קניתי
בהפרש מחיר קטן .
אבל אני לא הולך להתוכח עם אנשים שבחרו את גורג בוש ובנו וטראמפ לנשיאים על ההעדפות שלהם .
 

enigo

New member
וסיטרואן סי5 עוד יותר נוח, אבל מה הקשר?

אתה לא יכול להשוות בין הנוחות של טנדר, שהמתלים שלו מכויילים למטען של טון, לבין פרייבט מוגבה.
ובין הטנדרים, האמארוק אחד הקשיחים. סע על סילברדו, שמשקל המטען בו הוא חלק קטן יותר מהמשקל הכללי, ותראה את ההבדל.
(ועדיין סיטרואן c5 קרוסאייר יהיה נוח יותר)
 
אבל הם לא נוסעים בדרך כלל בטנדר כאשר הוא עמוס

אפשר לשים מטען דמה כמו פלטה עבה של ברזל או אבני שפה
בכל זאת שיקול לא מובן לקנות טנדר כאשר לא צריך זאת באמת .
הגיון לא שייך לכאן .
 

enigo

New member
באותה מידה גם אתה לא היית צריך cx5

הרי לא הסעת משפחה כל יום.
ולא אמרתי לנסוע עם מטען, אלא שבסילברדו, שהמשקל העצמי שלו גבוה יחסית, הנוחות טובה יותר.
 
יש כאלו שמוסיפים משקל רק בגלל לרכך את הקפיצות

לפני שקניתי CX5 הייתה לי אובססיה קשה , משום מה רציתי
רכב כזה מאוד מאוד , דבר שהתחזק לאחר שעשיתי נסיעת מבחן
על הונדה פילוט , אבל נרתעתי ממנו בגלל המנוע הגדול .
אכן קניה לא רציונלית אבל כן היה לי שימוש מוצדק ב CX5
האובססיה נרגעה די מהר לאחר שקניתי CX5 .
 

enigo

New member
נכון, יש. יש גם כאלו שמורידים עלה

מהקפיץ בסרן האחורי, אם הם יודעים שהם לא מתכננים לסחוב מטען כבד. יש דגמים שמוצעים בשתי וורסיות קפיץ אחורי כבר מהיבואן.
אבל איך זה קשור לדיון? אף אחד לא טען שטנדרים מציעים נוחות נסיעה מעולה. אבל גם בטנדרים, כמו בשאר הקטגוריות, הכלים נבדלים גם באיכות הנסיעה, והאמארוק שעשית עליו נסיעת מבחן, הוא אחד הקשיחים שבחבורה. לכן לגזור ממנו לכלל הקבוצה זו טעות.
 

I Gabe

New member
יש לו גם גרסה מרוככת שהבנתי שהיא די בסדר

יחסית לטנדר. אם אני לא טועה....
הרבה אנשים שלא ממש חייבים טנדר קונים אותו בשביל המנוע החזק.
 

enigo

New member
נדמה לי שכן. לו ולטויוטה יש בארץ

גרסה עם קפיץ אחורי פחות נוקשה.
נדמה לי שבטויוטה זה עשה בדיוק על ידי הורדת עלה. לא בטוח לגבי האמארוק.
לא רואה מישהו קונה טנדר כי הוא רוצה מנוע חזק. תמיד אפשר למצוא מנוע חזק יותר ברכב פנאי. השאלה באיזה מחיר...
 

I Gabe

New member
מכיר אישית מישהו כזה

והוא טוען שזה מאד שכיח מאז שVW התחילו למכור בארץ את האמרוק המרוכך עם מנוע הדיזל של אודי. למרות שלא הרגיש לי יותר נוח מטנדרים אחרים, בכלל הניסאן שיוצא לי לנסוע בו מדי פעם, מרגיש אפילו יותר נוח.
 

enigo

New member
הוא מודע לזה שיש רכבי פנאי עם הרבה יותר

הספק? אם כל מה שעניין אותו זה מנוע חזק, למה לא לקנות sq5, למשל, qx70) נדמה לי שזה הכינוי החדש של ה-fx50 של אינפיניטי), אדג' או טרוורס? כולם עם הספק גבוה יותר...
יכול להיות שהוא התכוון לזה שמבין הטנדרים הוא בחר באמרוק בגלל המנוע החזק?
 

I Gabe

New member
מן הסתם מודע היטב לרכבי פנאי חזקים

מבלי לבדוק, אני חושב שהרכבים שמנית יקרים בהרבה מהאמרוק. בכל אופן, הוא ממש מרוצה מהבחירה שלו וטוען שהבעייה היחידה שיותר מדי חברים מבקשים ממנו לבוא עם הטנדר כשצריכים להעביר משהו גדול. הוא גם מטייל קצת בשטח אבל שום דבר מאתגר במיוחד. אני חושב שהוא פשוט אוהב את הצירוף של מנוע חזק ופוזה קשוחה ביחס לרכבי פנאי.
 

enigo

New member
כמו שאמרתי - "השאלה באיזה מחיר". ונראה שענית גם על השאלה

השניה שלי - הוא רצה את השילוב של פוזה של טנדר ומנוע חזק, ואת זה האמארוק באמת נותן בצורה הטובה ביותר (חוץ מהטנדרים האמריקאים).
 

ANZ1

New member
3 מיליון אמריקאים שקנו השנה טנדר חדש לא מסכימים איתך

אם תקח את הרשימה ותחבר את כל הדגמים תראה שב2019
אחד מכל 100 אמריקאים קנה טנדר חדש.
זה מקביל אם בישראל היו קונים השנה 90 אלף טנדרים חדשים
למרות שבישראל קנו השנה רק 3.4 אלפים.
בישראל מי שקונה טנדר זה רק מי שצריך טנדר לעבודה
בשאר העולם המערבי דובר האנגלית, טנדר = רכב לגבר.
קרוסאובר גדול = רכב לאמא
 

enigo

New member
לא יודע איך הגעת למסקנה הזו

זה שקנו טנדר לא אומר שחשבו שהוא יותר נוח מ-cx5, או כל רכב אחר שלא קנו. אלא פשוט אומר 'העדיפו את מכלול התכונות של הטנדר על זה של הרכב שלא נבחר. או פשוט קנו מתוך הרגל...
ואגב, גם אם נניח שטנדר חי בממוצע עשר שנים, הרי שעדיין רוב הגברים בארהב לא נוהגים בטנדר (או לפחות לא רק בטנדר)...
 
למעלה