לא לקחתי שום אברט טורבו. מדובר על
פיקנטו 1000 ידני יד 1 מ2012 ואפילו שומו שמיים, מוסב לגפ''מ.
 
אני חושד שאין לך מושג בנהיגה בידני. למשל רשמת ואצטט:
''היא לא יכולה לעקוף בעליות ב100 קמש אף אחד''
ובכן אתה טועה גם בשדה הלוגי כי אני יכול לעקוף בעלייה את אלו שנוסעים 99 או פחות.
 
דווקא מבחינה מוטורית, אתה חלקית צודק. הפיקנטו חלש בעליות. אין על כך עוררין אבל בעליות ארוכות אפשר לנהוג 100 או אפילו 120 בהילוך 3 (הסל''ד יהיה כ5000)
אם יש האטה עקב פקקון אז היכולת להאיץ בחזרה בעלייה עד ל120 בהילוך 3 תארך זמן רב ותהייה מאד מייגעת.
אבל, בירידות ובמישור הרכב טס קדימה ללא היסוסים.
 
יש לך עוד טעויות. גם כיום הוא מגיע במישור ל160 כמו בעבר.
לרכב שלי 69 כוחות ולא 67. גם 2 כ''ס נוספים אינם דבר של מה בכך
 
בחרת להתעלם מכל הנקודות שהעליתי קודם. אתה כנראה מאד אוהב זינוקים מהירים מהמקום בקו ישר או האצות ומהירויות גבוהות בעליות.
אנחנו לא שותפים לאותם מאוויים. אני שונה. אני אוהב את הכביש הבינעירוני המפותל, הירידות, המישור, הסיבובים, והכבישים הארוכים אשר מחוץ לעיר.
בעליות ארוכות עוקפים אותו אלה בעלי הרכבים הגדולים והאוטומטיים שאתה אוהב. הם עוקפים אבל בד''כ בהמשך כשיש (ותמיד יש) ''האטונות'', אני עוקף בחזרה כי יש לי ראיית כביש זורמת ואני יודע לפצות ע''י מעבר נתיבים מהיר וזהיר כאחד.
 
נקודות החיוב בפיקנטו הידני
תחזוקה זול הזול
''עלות דלק'' אפסית ביחס לנסועה
וזה רכב ידני קטן וכייפי (כמובן שאברט טורבו ומיני קופר כנראה כייפיים ממנו בהרבה, אבל ביחס לכל עדר האוטומטיים מסביב, אין מה להשוות לעומת 99% מהם)