טנדר אמריקאי לעבודה

gil96efrat

New member
טנדר אמריקאי לעבודה

אני בעולם השיפוצים, נכנסתי יחסית לא מזמן. יש רישיון לי ג ואני רוצה להשתדרג לאחד מהטנדרים האמריקאים פורד/ראם/סילברדו.. בעיקר לעבודה, אבל גם לשטח כשיש זמן. אני לא גר בעיר אז הרכב לא באמת יראה יותר מדי דרכים עירוניות. מה עדיף מהשלושה או משהו אחר בכלל? מכוון למי שנוהג ויש לו ניסיון על הרכבים האלה
 

ANZ1

New member
תשאל את יוטיוב

בישראל מוכרים מעט מאד טנדרים כאלו,
אבל בארצות הברית אלו הרכבים הכי נמכרים,
מיליונים נמכרים מהם כל שנה,
אתה תמצא ביוטיוב אלפי סרטים שמשווים אותם, או בודקים אחד אחד, זה ייתן לך הבנה הרבה יותר טובה.
אין שום סיכוי שתמצא כאן בפורום 3 אנשים שנסעו ב3 המכוניות האלו, במיוחד כשמדובר על דגמים חדשים
https://www.youtube.com/watch?v=KJfHvfismu4

https://www.youtube.com/watch?v=KKnnob9MdzQ

https://www.youtube.com/watch?v=zPGOktsyIDg
 

enigo

New member
כמו שאמרו לך, כל שלושת הדגמים התחדשו לאחרונה

לפני שאתה קורא מבחנים, וודא מה בדיוק מציעים בארץ, המפרט ממקובל כאן שונה מזה שבארהב. וודא גם שמה שמציעים בארץ זה באמת כבר הדגם החדש - לפעמים לוקח זמן לחדש להגיע, ובינתיים מוכרים כלים מהמלאי. לא תמיד זה רע - אם לא היה שיפור דרסטי או לפחות משמעותי לצרכיך, יכול להיות שעדיף כלי מוכח ובלי מחלות ילדות, שבדרך כלל נמכר בתנאים טובים יותר.
לגבי שטח - קח בחשבון שמדובר בכלים כבדים, רחבים וארוכים. המשמעות היא שבחול או בוץ צריכים להיות זהירים מאוד, כי הם שוקעים בקלות וקשה מאוד לחלץ. בשבילים מיוערים הם יתקלו בבעיה בשבילים רבים כי רוחבם יהיה צר מדי, והרכב יתחכך בשיחים/עצים.
בשטח טכני זוויות המרכב, ובעיקר זוית הבטן, בעייתיות - בעיקר בסילברדו (דור קודם) שבו מיקמו את מיכל האוריאה בצורה מטופשת.
 
טנדר הכי פחות מתאים לשיפוצניק, אם אתה עובד בעצמך .

אם כבר אז טויוטה היילקס , ראיתי שהעמיסו על הגג שלו 30 לוחות גבס
אבל מקום סגור לכלים אין .
כל אלו שקונים את האמריקאים לא עובדים בעצמם .
 

enigo

New member
מדבר שטויות, כרגיל...

אין להיילקס שום יתרון על טנדר אמריקאי כרכב עבודה בתנאים שהוגדרו. הטבות המס לבדן שוות הון לעצמאי.
אין גם שום בעיה להתקין ארגז סגור (שלם או חלקי) אם רוצים מקום סגור לכלים מחוץ לתא הנוסעים.
&nbsp
 
אם מתקינים ארגז סגור אז זה כבר לא טנדר חכמולוג

אם זה ארגז נמוך זה עוד יותר לא מתאים , לשיפוצניק מתאים רכב סגור ,
כמו טרנספורטר .
 

ANZ1

New member
למה החלטת את זה ?

אם לוקחים טנדר וסוגרים אותו, הוא עדיין טנדר, רק סגור
תסתכל במילון, בכל מילון, בעברית או באנגלית ולא תמצא שום קשר למה שכתבת,
"טנדר הוא רכב קל להובלת מטען" - זה ההגדרה המילונית,
ובהמשך "הטנדר מורכב מתא נהג (קבינה) שמאחוריו ארגז פתוח או סגור למטען"
אשמח לראות אם תמצא מקום אחד שאומר אחרת.
 
נכון טנדר זה רכב עם ארגז פתוח , אם אתה סוגר אותו

הפכת אותו למשהוא אחר ואת זה היצרנים יודעים לעשות יותר טוב .
למשל ניסן פייטפיינדר .
טנדר טוב להובלות חומרים ולא לשיפוצניק שמוביל כלים בעיקר
את ההובלות הוא עושה עם משאית ונדרש מנוף לפעמים .
כנראה שקונים אותם כי הם יותר רכבי שטח
 

ANZ1

New member
לא נכון

לכל טנדר יש גירסא פתוחה ,גירסא סגורה, וגירסת suv הם משתמשים עם אותו שלדה אותם מכלולים, אבל אלו גירסאות אחרות.
ובכל המקרים היצרנים מיצרים את כל הגרסאות.
גירסת רכב השטח כמו הפייתפנדר הקודם או כל עשרות רכבים אחרים כאלו שמייצגים היום הם יותר קצרים מהטנדר, אין להם ארגז מטען , הם בנויים כמו כל קרוסאוברים עם שורה שניה ושלישית לנוסעים.
והם לא מתאימים לאנשי מקצוע שצריכים מקום למטען.
מה שמעניין שלמרות שלכל הטנדרים בעולם יש גם גרסאות רכבי פנאי , והם מאד מצליחים ומוצלחים, אבל אף אחד מהם לא נמכר בישראל.
 

enigo

New member
אז 404 טנדר עם ארגז סגור, כמו ששירת בצבא

בזמנו, היה מה בדיוק? מיניוואן?
יאללה פישלת שלא חשבת על האפשרות לסגור את הארגז או להתקין ארגז ננעל במשטח ההטענה - תוספת נפוצה מאוד, אגב. קורה. הניסיונות שלך להמציא הגדרות חדשות כדי לחפות על הטעות רק מוציאים אותך טמבל.
הכוונה, אפילו יותר מכרגיל.
 
לקישקושים שלך אין סוף , מאזדה CX5 מהדור הישן

הוא רכב אחר מהדור החדש, לטענתך , למרות שכמעט אין שינוי מורגש
טויוטה היילקס או טנדר אחר שסוגרים אותו וזה הופך למשהוא אחר זה אותו הרכב אצלך .
 

enigo

New member
אני חייב להודות לך על זה שאתה כל פעם מחזק את האמון שלי בבני

אדם כל פעם שהאמון שלי ביכולתו של האדם לפרוץ גבולות ולהגיע רחוק יותר ממה שחשבתי שאפשרי, אתה בא ואומר משהו כמו זה, שמוכיח שיש עוד לאן להמשיך.
במקרה שלך זה כמובן בתחום השטויות, אבל עדיין - זה נותן תקווה גם לגבי הצד החיובי של הספקטרום.
 
אתה אלוף בלדבר על דברים שאין לך מושג בהם

הפעם זה מה נוח לשיפוצניק למרות שאתה לא שיפוצניק .
 

enigo

New member
מי שמנסה להגיד לשיפוצניק מה נוח לו זה אתה

למרות שגם אתה לא שיפוצניק...
אז יוצא שהצהרת על עצמך - ובדיוק מרשים, האמת - "אלוף בדבר על דברים שאין לך מושג בהם".
כל הכבוד על הכנות!
 

the annonymous

New member
אתה מופיע גם במסיבות עם הסטנדאפ שלך?

טנדר מעל 3500 ק"ג משקל כולל נהנה מהכרה מלאה במס, אין שווי שימוש, יש החזר מע"מ מלא והחזר בלו (מעל 4000 ק"ג משקל כולל). זו הסיבה שהטנדרים היפאניים כמעט נעלמו לחלוטין.
&nbsp
&nbsp
איזה יתרון יש להיילקס חוץ מזה שהוא יותר קטן?
 

gil96efrat

New member
טנדר אמריקאי לעבודה

מעריך את הלהט אבל לא התכוונתי ליצור פה כזה וויכוח יצרי. אני עדיין דבק ברצון שלי כן ללכת על טנדר אמריקאי בגלל היתרון שלו בגרירות כבדות וגם העובדה שאני רוצה להזדכות על המע"מ היא שיקול שיש לו משקל
 
אם יש לך משאבת חול זה מצויין ,

Grow up לך תעשה שיעורי בית , נסיעות מבחן על כולם .
ומידע לא חסר באינטרנט .
 

enigo

New member
אל תתרגש. גם אם היית שואל אם עכשיו חורף או קיץ הנמלה היה

טוען שעכשיו בכלל אביב, והכי כדאי לך לקנות טרנספורטר...
הנימוקים שלך תקפים בהחלט, וכל אחד מהטנדרים האמריקאים יציע לך יתרונות ברורים בתחומים שהזכרת - אל תיתן לשיגיונות של הנמלה על מה שיפוצניק צריך או לא צריך (כאילו ששיפוצניק זו הגדרה מדויקת וחד משמעית...) להטריד אותך.
 
היחיד שבאמת צריך טנדר אמריקאי זה קבלן של משאבת חול

גורר את המשאבה ושם את הצנרת הארוכה על הטנדר
כל השאר צריכים רכב סגור , ( בלי להתיחס לעיוותים של האוצר בישראל )
אינסטלטור שמתעסק גם עם צנרת ישנה ולא רק חדשה צריך רכב סגור
כי הוא צריך להחזיק הרבה אביזרים וכלי עבודה , מעין חנות קטנה .
צבעי / רצף / חשמלאי יכול לעבוד גם עם קיה פיקנטו .
אולי גם נגר/ מסגר צריך טנדר אבל הוא לא נחשב שיפוצניק .
 
למעלה