הונדה או סובארו

רגשמרגש

New member
הונדה או סובארו

אשמח לדעתכם
מה הייתם עושים?
שלום רב,
יש לי הונדה hrv מודל 2019 עם 19.000ק״מ
(יש לנו קונה ב 116.000)
שוקלים להחליפה בסובארו פוריסטר דגם z מודל 2017 עם 40.000 ק״מ (סגרנו 103.000)
נשמח לדעתכם..
תודה מראש��
 

ANZ1

New member
החלפה

ההחלפה לא ברורה, אתם רוצים להוסיף רק יכולת שטח, אבל מוכרים גיפון קטן ורוצים לקנות גיפון מקטגוריה יותר גדולה, הם לא אותו גודל,
אתם רוצים להחליף הונדה HRV לרכב עם יכולת שטח, תחליפו לסובארו XV,
הם בערך אותו גודל, ובאותו המחיר, סובארו XV המודלים החדשים, עם מנוע 2 ליטר, ומערכות בטיחות אקטיביות הוא אחלה רכב.
אבל רק הערה אחת, אני אם הייתי מחליף לסובארו (XV או פורסטר) היתי עושה את זה רק לדגמים החדשים הXV מ2018 והפורסטר מ2019
לגבי הפורסטר ששאלתם, לדגם הישן היו 3 בעיות בגירסאות הישראליות, גם מנוע 2 ליטר חלש, גם בלי מערכות בטיחות אקטיביות וגם עיצוב פנים ישן,
את 3 הדברים האלו החליפו וטיפלו בדגמים החדשים.
 

רגשמרגש

New member
תודה

ה xv אכן קטנה ( יותר משלנו אפילו)
ולכן הגודל של פורסטר הוא מבחינתנו יתרון

בדקנו מודל 2017 של פוריסטר כי מעדיפים לא להוסיף כסף
מודל 2019 משמעותית יקר יותר בעיקר אלה עם מעט קילומטרים

דעתך?
 

ANZ1

New member
אמרתי כבר את דעתי

לי היה את הפורסטר הקודם , אבל ברמת גימור XT, עם מנוע טורבו ועוד דברים אחרים, שברכב שאתם שואלים אין.
הפורסטר שאתם שואלים עליו הוא לא רכב רע, הוא רכב אמין, נח, מרווח, עם יכולת שטח סבירה, וכנראה ישמור טוב על הערך שלו,
אבל כתבתי את הבעיות שיש לו, הוא פשוט, חלש ובלי מערכות בטיחות אקטיביות.
מצד שני את הבעיות האלו יש גם בהונדה HRV, גם הוא רכב פשוט וחלש.

לגבי מה שאתם רוצים, מבחינת היצע הרכבים בישראל, מי שרוצה גיפון משפחתי עם יכולת שטח, גיר אוטומטי ובמחיר הגיוני, את אלו יש בסובארו, ורק בסובארו,
יש להם מרווח גחון גדול, הנעה כפולה איכותית, מערכות עזר לשטח, ומבנה שימושי, ובמחיר סביר (לפוולקסווגן טיגואן עם הנעה כפולה ומנוע 2 ליטר יש יכולת שטח סבירה אבל במחיר הרבה יותר יקר).

אין מה להוסיף, אין כנראה אפשרויות אחרות, תשאלו את עצמכם אם אתם מקבלים את החסרונות שיש לפורסטר ששאלתם עליו, או שתוסיפו כסף , או שתקנו באותו כסף XV.
 

ANZ1

New member
ואם בכל זאת תרצו להוסיף כסף ולהשתדרג

בכל הפרמטרים, מוכרים את הסובארו אאוטבק, היותר גדולה והרבה יותר נוחה,
עם מנוע 2.5, בגירסא הכי מאובזרת, מודל 2018 אבל רכב חדש אפס קילומטר ב154 אלף,
זה כנראה הרכב המשפחתי האולטמטיבי, מבחינת נוחות , מרווח, אפשרויות טיולים ויכולת טיול בשטח.

https://www.carbay.co.il/heb/subaru/autback/
 

enigo

New member
וואוו... זה אומר שכבר יותר משנה הם לא

מצליחים למכור את הרכב אפילו במחיר אפס ק"מ... לא בדיוק ציון לשבח למנהל המוצר ומנהל המכירות שם.
מבחינת יכולת שטח - צריך לזכור שבסופו של דבר זה סטיישן מוגבה. מרווח הגחון בסדר, אבל זוויות הגישה והנטישה שטוחות מאוד. בכל תוואי שהוא לא שביל קק"ל שטוח יחסית, הרכב בסכנת חיכוך סנטר.
 
לא כולם פריקים של שטח עם מחלה לעלות על כל דיונה או בולדר.

וצריכים רכב כזה . סטיישן מוגבה יספיק לרוב המטרות של לא פריקים .

 

enigo

New member
תן לי לנחש - נכון שלא טיילת אף פעם עם אאוטבק?

ברור שלא. זה הרי סותר את העקרונות שלך לדבר על משהו שאתה מבין בו...
וכנס לרשת לאתרים של ג'יפים חובבי אתגרים, תבין שיצאת די ליצן עם תמונת הסופה שצירפת.
 

ANZ1

New member

enigo

New member
תגיד, אתה הסתכלת בסרטונים שהבאת?

כי הם מחזקים את מה שאמרתי - כולם מצולמים על "שבילי קק"ל" - שבילים מפולסים, חסרי שיפועים משמעותיים או מדרגות. בנוסף, לפחות חלק מהכלים מוגבהים (בשלישי אומרים במפורש שהוא מוגבה בארבעה אינצ' - 10 ס"מ. לא חוקי בארץ).
אז נכון, הוא מתמודד בצורה סבירה עם בוץ, אלא שאלו לא התנאים המקובלים בארץ, ולא הקשיים שאיתם צריך להתמודד בשבילים.
אני מהמר שגם אתה לא נסעת עם אאוטבק בשבילים בארץ - כי אם היית עושה זאת, כמו שאני עשיתי, היית מבין על מה אני מדבר.

בקיצור, אם הם רוצים יכולת טיול סבירה, שיישארו עם הפורסטר. למרות שהוא פחות מרווח וחזק.
 
למעלה