שוב פעם טימטום מוטורי , הפעם של פורשה .

enigo

New member
ולטייקן יש יכולת טעינה מהירה

ושיהיה בריא מי שסוחב ג'ריקנים עם בנזין ב-911,ועוד אחת שנוסעת במהירות מרבית...
 
לנסוע ב 300 קמ"ש זה בטוח

מה שמסוכן זה לשים ג'ריקן ברכב . אני מכיר יותר משוגעים מזה .
 

enigo

New member
טמטום הוא אקספוננציאלי

אחד ועוד אחד שווה יותר משתיים.
 

ANZ1

New member
זה בדיוק הבעיה - איתך

אתה כל כך חסר הבנה בתחום שאין לך מושג שהנתון לא נכון,
אתה לא יודע להבדיל בן נתונים נכונים ,ללא נכונים ,לטעויות דפוס, לבטויים,
הוא כל כך לא נכון שהנתון האמיתי כנראה קרוב לפי 10 ממה שנכתב,
נכון, אם הרכב ייסע במהירות של 250 קמש הטווח יהיה פחות מהטווח הרישמי, כנראה 20-30 אחוז פחות, אבל זה סתם הערכה על סמך מעט מאד ניסויים דומים שמערכו בעבר במכוניות דומות אחרות.

אני אשמח אם תראה לי קישור לנתונים שהחברה פירסמה / ניסוי שנעשה על על חברה שבודקת WLTP של מכוניות / או אפילו ניסוי לא מקצועי שנעשה על ידי עיתונאי רכב, שלקחו רכב עם בטריה מלאה, ובדקו מה הטווח בפועל כאשר נסעו במהירות 250 קמש,
אני יכול לעזור לך, אין שום נתון כזה, אף אחד לא עשה ניסוי כזה,
ובפועל כמעט בלתי אפשרי לעשות אותו.
 

enigo

New member
די בטוח שהפער יהיה יותר מ-20-30%

א. כי נסיעה על 250 קמ"ש דורשת יותר מכפול האנרגיה במהירויות שבהן מבוצע ה-wltp.
ב. כי יעילות המנועים החשמליים מהסוג שמשמש במכוניות חשמליות יורדת משמעותית בסלד גבוה.
&nbsp
עשר דקות ב-250 קמ"ש זה בערך 40 ק"מ. זה נשמע לי טווח קצר מדי. אבל אני מהמר שהטווח בפול גז יהיה מתחת למאה ק"מ. וזה רחוק מלהיות בלתי אפשרי לבדוק זאת.
 
לא אמרתי שום דבר על הנתון , רק שצריך לבדוק אותו לעומק

הרי באם הטווח קצר כל הקונספט של רכב חשמלי עם 465 כ"ס קורס
אין בכך שום צורך .
העובדה היא שמי שרכש את הטסלה S ועשה עליה מליון קילומטר
לא נסע איתה יותר מהר מ 120 קמ"ש ואפילו פחות ולא האיץ חזק .
 

ANZ1

New member
עדיין אתה לא מבין כלום

קודם כל הטווח הוא לא קצר, עשו ניסוי עם טסלה מודל S ובמהירות גבוהה הטווח היה 30 אחוז בלבד פחות,
אנשים רוצים מכוניות חזקות כדי
1. להאיץ מאד מהיר
2. להשוויץ לחברים שלהם
אף אחד לא נוסע 250 קמש לאורך זמן, כי אין שום מקום בעולם שאפשר לנסוע במהירות הזאת, אפילו במדינה היחידה שאין בה הגבלת מהירות של המדינה באטוטסדרות, גרמניה, יותר מ50 אחוז מהאוטובנים בגרמניה יש מגבלת של מהירות של 130 קמש בלבד, המהירות המקסימלית לא נקבעת על ידי המדינה אלא על ידי אזורים מקומים, אגב, היתה לפני חודש הצעת חוק בגרמניה להגביל את המהירות ל130 קמש בכל המדינה, ההצעה לא עברה, אבל חלק גדול הצביע בעד,
וגם בחלקים שאין הגבלת מהירות יש כבישים שלא מאפשרים לנסוע לאורך זמן במהירות הזאת,
בשאר העולם, יש מהירות מקסימלית די נמוכה,
ועדיין אנשים רוצים מכוניות חזקות.
ואני מניח שבאוקריאניה אהובתך אנשים עדיין נוסעים עם סוס ועגלה.
 
למעלה