כל מקרה לגופו. מניסיוני בפיקנטו, הזול מאד מסוכן
אצלי יש פיקנטו ישן מ2012. מידת צמיג 165/60/14
אני נוהג חזק בטופוגרפיה הררית. מהר בירידות ומהר בסיבובים.
בעבר תמיד הרכבתי הנקוק k425 שהם הoem. הייתי מרוצה. אני מבצע רוטציות ומחליף תמיד במכה אחת את כל 4 הצמיגים.
לא מזמן אחרי 2 החלפות להנקוק התפתיתי להחליף לסיני כלשהו זול וטרי. 145 שח לצמיג (נאמר לי שכל חברות הליסינג מרכיבות את זה). אבל מייד בנסיעה הראשונה ראיתי שאין אחיזה הסיבובים ובירידות. ממש פחדתי. דיברתי עם הפנצ'רמעכר שרצה שאחכה 3 ימים ומשלא היה שיפור, הסכים להחליף לצמיגים מסוג פירלי (277 שח לצמיג). אחיזה יותר טובה ומחיר כמעט כפול. הוא היה פייר, החזרתי ושילמתי את הפער במחיר.
 
''ציון המדבקה האירופי'' של הפירלי verde הוא הטוב ביותר מהצמיגים במידה הזאת.
בנוסף, כבר נסעתי כמעט 15,000 על הפירלי ונראה לי שעמיד בהרבה מבחינת שחיקה בהשוואה להנקוק. הציון של ההנקוק פחות טוב בצריכת הדלק אבל ההנקוק שקט יותר (כנראה כי הגומי מעט דביק ורך יותר?). הצמיג הסיני היה נטול ציון.
 
יש לנו רכב אחר מידות צמיג שונה ושם הסיני הזול (145 שח לצמיג) לא הוביל להחלקות והעדר אחיזה ככה שכל מקרה לגופו.
וגם, יש הרבה מאד מותגים סיניים. אני סיפרתי על אחד מהם. לא זוכר את המותג וייתכן שיש סינים אחרים טובים גם במידות של הפיקנטו.
השאלה גם כמה אתה מאתגר את הרכב. צמיגים טובים לדעתי, זה חשוב לא פחות אם לא יותר, מכל הרכב, בהיבט הבטיחות.