שאלה לגבי רנו מגאן גרנד קופה 2019

TomerD41

New member
שאלה לגבי רנו מגאן גרנד קופה 2019

גיסי רוצה לקנות לאחותי את זה, הוא אומר שבניגוד ליתר הדגמים שלהם המנוע דיזל הוא טוב והוא נתן כדוגמא את גרסת הדיזל של פלואנס.

רציתי לשאול מה דעתכם.

תקציב וצריכת דלק לא מעניינים אותם. אני שואל רק על אמינות. מישהו נתקל בבעיות עם הגרסה הזאת או פלואנס דיזל?
 

ANZ1

New member
זה מנוע אמין

המנוע הזה קיים על שלל גלגוליו ושיפוריו כבר קרוב ל20 שנה.
הוא נמצא בשלל דגמים של מרצדס , ניסאן ,אינפיניטי, רנו ודאציה
קרוב ל20 מיליון יחידות כבר יוצרו
זה אחד המנועים האמינים.
 

selalerer

New member
רק כדאי להוסיף שמנוע זה לא כל האוטו

גם דברים אחרים עשויים להתקלקל ואם זה לא דגם חדש אז כדאי לבדוק עם אנשים שמכירים את הדגם הספציפי
 

enigo

New member
צודק לגמרי. תיבת ההילוכים הדו-מצמדית

בפלואנס, למשל סבלה מתקלה של התחממות ה"מח" שהיה מסיים את חייו תוך פחות ממאה אלף ק"מ. עקרונית זו אותה תיבה, אבל ממה שאני יודע הבעיה נפתרה.
במגאן דור 2 היו שפע בעיות חשמל ומנגנוני חלונות עדינים שהיו נשברים בתדירות גבוהה מהמקובל. כך שרכב יכול להיות עם מנוע אמין מאוד, ועדיין להיות לא אמין.
 
כן ולא

כן כי גם אני החלפתי מחשב גיר בפלואנס, בקצת מעל 100K. לא כי זו לא אותה תיבה, החל מהעדכון האחרון לפני כמה חודשים מדובר בתיבה דו-מצמדית שונה עם מצמדים רטובים (בכלל יצרן התיבות הנ"ל כבר הוציא מקו המוצרים שלו את הגירים הדו-מצמדיים היבשים). על פניו יש פוטנציאל אמינות משופר, אך התיבה חדשה יחסית בארץ ואין לי שום מידע מוצק לגבי האמינות שלה.

המנוע עצמו מוצלח ואמין מאוד.
 

enigo

New member
לא הכרתי את השינוי. תודה.

התיבה עדיין עם שישה הילוכים?
אגב, ממה שאמרו לי, הבעיה של התחממות ה"מח נפתרה עוד קודם, בתיבה המקורית.
 
התיבה החדשה בעלת שבעה הילוכים

7DCT300 של גטראג, הגיעה לארץ קודם משודכת למנוע הטורבו 1.33 ליטר, והחל מהאביב האחרון כמדומני היא מוצמדת למנועי הדיזל 1.5 ליטר.

באותה הזדמנות הגרנד קופה דיזל קיבלה גם מערכות בטיחות מלאות.

אשמח לגלות שהבעיה אכן נפתרה, בינתיים המחשב החלופי חי בשלום כבר יותר משנתיים.
 

enigo

New member
אה, חשבתי שאתה מתכוון שהחליפו את סוג המצמדים

בתיבת ששת ההילוכים. על תיבת שבעת ההילוכים שמעתי.
בכל מקרה, כמו שאמרת, אוטו זה הרבה יותר מרק מנוע.
 
למעלה