אני מנחש שמבחינתו קירור אוויר זה "בלי קירור"
ההודעה שלו מדגימה שוב למה מעט ידע יכול להיות מסוכן...
אגב, רעיון שגלגלתי עם מכר בזמנו, כשהמכוניות של בטרפלייס נמכרו בארץ (עם טווח אמיתי מגוחך של כמאה ק"מ), היה לייצר נגרר עם גנרטור גדול מספיק (אז גם מצאנו את הנתון של שמונה קילוואט), אותו ירתמו לרכב רק במקרים בהם יוצאים לנסיעה ארוכה. הרעיון המקורי, אגב, היה של אלמנט שישב על וו הגרירה, כמו מנשאי האופניים, למי שמכיר, אבל התברר שבתוך מגבלת המשקל המותרת אי אפשר לשאת גנרטור כבד מספיק. היתרון, כמובן, הוא שאתה לא סוחב איתך גנרטור לכל מקום גם כשלא צריך. החיסרון הוא בזה שכשצריך, נוסעים עם נגרר...
העסק נפל בסוף כי התברר שלא ניתן לטעון את הרכב תוך כדי נסיעה.
כמה שנים אחרי, מישהו סיפר לי שאותו מכר (שהקשר איתו התנתק לצערי) מצא דרך "לפרוץ" את חסימת הטעינה תוך כדי נסיעה, ובנה את הנגרר האמור. אבל אין לי פרטים.