הגישה שלי קצת שונה
אני נוהג להזמין את הצמיגים באינטרנט באחת מהרשתות (טייר קלאב, אוטו טייר וכו') ומוצא מספר יתרונות ברכישה כזו:
-ניתן למצוא מבחר רב יותר של צמיגים מאשר בפאנצ'ריה.
-ניתן לתעד "דרישות מיוחדות" כמו גיל הצמיג.
-הסכום לתשלום ידוע מראש ומשולם בזמן הרכישה, אם יש עלויות נוספות (פו"ה, וונטיל איטלקי(?) מילוי בחנקן ו/או כל טריק שהפאנצ'ריה הממוצעת מנסה להפיל על הפראיר...) הם מופיעת בחשבונית. כל התהליך מתועד כך שאין הפתעות בזמן ההרכבה.
-ההרכבה מתבצעת בפאנצ'ריה העובדת עם הרשת כך שישנה גמישות. הפאנצ'ריה מעדכנת כאשר הצמיגים מגיעים כך ניתן לבחור הגעה בזמן/המקום המתאימים.
-החסרון היחידי בו נתקלתי הוא שלעיתים צמיגים יוצאי דופן, למשל מידה יחודית או פרמטרים (עמידים לתקר, סמי-סליקס וכו') לא נמצאים ברשתות אלא בפאנצ'ריות מסוימות בלבד.
צמיגי "פאלקון" הם בסדר, אני השתמשתי ב 912 וב 914 והייתי מרוצה למדי מהם. הם צמיגים ממוצעים בלבד מבחינת היכולות אבל (בארץ) נותנים את התמורה הטובה ביותר לכסף. מצד שני, צמיגים מחליפים כל 4 שנים בערך כך שהפרש של 100-200 ש"ח לשנה הוא זניח לעומת היתרונות שמקבלים. אצלי למשל, לפני מספר חודשים החלפתי את כל הרביעייה מפאלקון 914 להנקוק K111 וההבדל ממש מורגש. ההיגוי הרבה יותר מדיוק תחת עומס, הצמיגים "דביקים" יותר וזה מתבטא ביציאה מסיבובים (יש לי הנעה אחורית) ומרחק בלימה קצר יותר. היתרונות האלה עולים לי אמנם בצריכת דלק (צריכה נוספת המגדילה את צריכת הדלק ב 0.5 ק"מ/ליטר נוספים) אבל אחרי שמתרגלים ליכולות קשה מאוד לחזור אחורה...