המלצה על רכב חדש מהעבודה

skickers

New member
המלצה על רכב חדש מהעבודה

הי,
אני לוקח רכב מהעבודה. אני גר בחיפה ובערך פעמיים בשבוע, עושה נסיעות ארוכות שיכולות להיות לכרמיאל, ירושלים, תל אביב או יבנה. האופציות הן ניסאן אלטימה, מאזדה 6 ובודקים לי לגבי טויוטה קאמרי היברידית. אם אקבל את הקאמרי, זו תהיה הבחירה שלי. אם לא, אשמח לדעתכם אם יש עדיפות בין אלטימה ל-6. בשני המקרים מדובר בגרסת הליסינג הבסיסית. כרגע מעדיף את האלטימה כי המושב יותר נוח לי. מצד שני אני ממש לא רואה את המכונית הזאת על הכבישים ותוהה מה לא בסדר איתה.
 

ANZ1

New member
אתה לא רואה בכלל מכוניות "מנהלים" חדשות בישראל

כי לא קונים אותם,
אם תסתכל במדינת מכוניות המנהלים - ארצות הברית
ב2018 נמכרו
247 אלף טויוטה קאמרי
183 אלף ניסאן אלטימה
ורק
24 אלף מזדה 6
אז בארץ מכוניות המנהלים דווקא אוהבים את הניסאן ולא את המזדה
לגביך
1. תלוי אם מדובר על הדגם הישן או החדש שעבר מתיחת פנים
2. תלוי, אם אתה מחפש רכב נח - הניסאן זה הרכב
אם אתה מחפש רכב לנהיגה כיפי אז המזדה.
המזדה רכב צפוף (מאד) , חלש ואיטי יחסית לניסאן, אבל כיפי,
הישראלים נוהגים ללכת בעדר אחרי השכנים שלהם, שהם לא תמיד צודקים,
מכיוון שאתה לא קונה את הרכב, לא מעניין אותך ירידת ערך, אמינות וכו
 

skickers

New member
התכוונתי על הכבישים בארץ

בשני המקרים מדובר ברכבים חדשים. המרווח מאחור פחות חשוב לי, במאזדה המושב לא הכי נוח לי.
 

ANZ1

New member
רכב חדש, השאלה אם זה הדגם החדש או הישן

לפני 4 חודשים התחילו למכור בישראל את הדגם החדש
אבל סביר שחברות הליסינג עדיין מחזיקות את הדגם הישן
הדגם החדש כדאי
הדגם הישן לא כדאי - עדיף מזדה
דגם חדש
https://www.icar.co.il/ניסאן/ניסאן_אלטימה/ניסאן_אלטימה_חדש/

דגם ישן
https://www.icar.co.il/ניסאן/ניסאן_אלטימה/ניסאן_אלטימה_יד_שניה_ד10/
 

enigo

New member
לקרוא למאזדה, עם בסיס גלגלים של 283 ס"מ

צפוף מאוד זו חתיכת הגזמה... למען האמת, המידות כמעט זהות לשל הניסאן בכל ממד.
 

ANZ1

New member
חוץ מהכסא האחורי, שם צפוף כמו ברכב משפחתי רגיל

 

ANZ1

New member
כמו כל הדגמים של מזדה

יש להם בסיס גלגלים הגדול בקטגוריה,
ויש להם מרווח פנים הכי קטן,
וזה נכון לכל הדגמים
 
אז יש לך בעיה , אפילו את הניצוץ אין לך

כל המכוניות הן כמעט אותו הדבר במידות תא הנוסעים , פרט למיני .
ואלו שיותר גדולות כלומר מהברכיים לגב המושב הקדמי
זה לא נחשב בכלל. זה לא כמו מושב במטוס שאפשר לשלוח את הרגליים קדימה .
מושבי מכוניות נמוכים ולא מאפשרים לפשוט את הרגליים קדימה.
 

WarDog

New member
בוודאי ש"כמאט אותו דבר", סתם יש דגמי "LONG"

תשווה מאזדה 3 עם S500 LONG ותגיד לי אם הם "כמאט אותו הדבר במידות תא נוסעים".
&nbsp
 
תשווה את כל הסופר מיני ועד לנד קרוזר

ההבדלים במרחק בין הברכיים לבין גב המושב הם לא גדולים ולא משמעותיים לנוחיות הישיבה .
גם אם יש רכב שבו ברכיו של היושב מאחור כמעט נוגעות בגב הכסא הקדמי לעומת רכב שבו יש 5 ס"מ רווח בין ברכי הנוסע לגב הכסא הקדמי . זאת כי אי אפשר במושב האחורי לפשוט את הרגליים ( כמו שאפשר לעשות במטוס למרות שהמרווח מגב הכסא מלפנים לברכיים קטן . )

הבדל בנוחות יש בין הרכבים הנמוכים לגבוהים כי תנוחת הישיבה בגבוהים
יותר נכונה ולא בגלל המרווח מהכסא הקדמי .
 

ANZ1

New member
המח שלך חי ביקום מקביל ?

המרחק בכסא האחורי לגג ולכסא הקידמי משתנה מהותית במכוניות שונות,
לא צריך לנחש יש נתונים,
חפש ותגלה שחברות מפרסמות את המרחקים והם שונים מאד בן מכוניות שונות,
בהזדמנות לך לרחוב המסגר, שב בכיסא האחורי במכוניות פרטיות שונות (לא צריך קרוסאוברים), שב בפיאט 500 שאי אפשר לשבת שם אם אתה מעל 1.6
ואז שב בסופר מיני צפופה שאפשר אם אתה 1.7, ואז שב בכסא האחורי בסקודה סופרב, ואז תעבור למרצדס S ארוכה, שם אתה יכול להיות שחקן כדורסל עם 2.2 מטר.
אבל לא ברור מאיפה אתה כל כך חושב שאתה צודק כשאין לך שום מושג.
חוץ מהעובדה שהחברה האהובה שלך מזדה לא יודעת לתכנן מכוניות מרווחות, משהו מאד דפוק בהנדסה במזדה כשהיא מצליחה לבנות מכוניות ענקיות עם מרווח פנים מצומצם.
 
הבעיה היא שאתה בולע נתונים ללא הבנה אמיתית

נוחיות לא נמדדת בסנטימטרים בין הברכיים לגב הכסא הקדמי .
על מאזדה אתה סתם מקשקש .
אם אני עם כושר פיסי נחות ולא עובר את ה 120 קמ"ש אלא בקטעים ספורים בלבד ועם פקקים,עשיתי על מאזדה 800 קילומטר ביום אחד
אז אין שום בעיה של נוחות עם מאזדה , הבעיה אצלך בלבד .
 

WarDog

New member
עוד קביעת עובדה על בסיס ניסיון בודד


נוחות זה דבר סוביקטיבי ומשתנה מאדם לאדם.
&nbsp
אני אישית לא אוהב ספות עור/דמוי עור (מרגיש לי לא נוח) ומנגד יש אנשים שלא נוח להם ספות בד.
 
נוחות לעומת רכב אחר , אותו נהג רכבים שונים

מאזדה CX5 לעומת סקודה ראפיד, במאזדה הצלחתי לעשות 800 ק"מ ביום
לעומת הסקודה 600 ק"מ ביום , באותם הדרכים .
אם הזכרת עור, אז במאזדה היו ליו מושבים מרופדי עור ואת זה אני לא אוהב ,
אבל כאשר קניתי זה מה שהיה להם בסוכנות .
 

WarDog

New member
סע בברלינגו ובסופרב ותגיד לי איפה יותר נוח לשבת.

ברכב שיש לך 10-15 סמ' מהמושב לפניך (סע במושב האחורי ולא בקדמי!) או ברכב עם 20-30 סמ' רווח מהמושב לפניך (בהנחה שזה שלפניך הוא בערך בגובה שלך).
&nbsp
ותנוחת הישיבה לא מושפעת מגובה הרכב כי הגובה של המושב ביחס לרצפת הרכב אותו גובה גם בפיקנטו וגם בספורב (ההבדל הוא רק בעיצוב הכיסא).
 

ANZ1

New member
ההודעות שלך נראות כאילו תורגמו על ידי גוגל טרנסלייט מרוסית

 
גם בזה אתה טועה , תרגום מרוסית לעברית וההיפך הוא משובש

עד בלתי קריא ,
אם תקח את אותו הטקסט בעברית תתרגם לאנגלית
תתקן את השגיאות באנגלית ורק אז תתרגם לרוסית , אולי תקבל משהוא קריא .
גם ההיפך , מרוסית יש לתרגם לאנגלית ורק אחר כך מאנגלית לעברית .
מאוקראינית לעברית חבל לך על הזמן .
 

enigo

New member
זה נכון ב-3 וב-2,מהסיבה הפשוטה

שהפלטפורמה הבסיסית תוכננה ל-6, לכן החרטום בשתי האחיות הקטנות ארוך מדי. ב-6 הפרופורציות נכונות, והברכיים של היושבים במושב האחורי לא יגיעו לגב המושב הקדמי אלא אם תתאמץ מאוד - או שאחד מהמעורבים צריך להתכופף כשהוא עובר דרך דלת.
 

enigo

New member
אני מבין שכבודו שחקן כדורסל, בעמדת סנטר?

או במילים אחרות - אין לי מושג על הה אתה מדבר. התלונה היחידה במושב האחורי יכולה להתייחס לקו הגג שמשתפל מוקדם ולכן מרווח הראש לא מצטיין.
אבל לקרוא לרכב הזה צפוף (מאוד) זו הגזמה פראית. בערך כמו לקרוא לנמלה רהוט (מאוד)...
 

ANZ1

New member
אני, וכל מי שבחן את הרכב הזה אי פעם

אפשר להביא 100 קישורים למבחני רכב של אנשי מקצוע שאמרו את זה בדיוק, לא צריך להיות איש מקצוע בשביל לראות שצפוף בכסא האחורי של המזדה 6,
אבל הנה 2 קישורים של אנשים שאני לא מכיר באופן אישי
"מאזדה 6, כמו מאזדות אחרות, היא לא מכונית פרקטית או מרווחת במיוחד. היא רחוקה מלהיות סקודה סופרב, וגם ליונדאי סונטה יש יתרון ברור עליה בתחום הזה. יודעים מה? אפילו ליונדאי אלנטרה. המושב האחורי ב-6 צפוף יחסית, עם מספיק מקום לרגליים - אך עם מרווח ראש מוגבל יחסית בשל הגג הנמוך. לשלושה יהיה כאן צפוף מאוד."
https://www.icar.co.il/מבחני_רכב/נהיגה_ראשונה:_מאזדה_6_(מתיחת_פנים_2019)/

"המרווח במושב האחורי מאכזב ביחס למידות החיצוניות אך הוא יהיה נוח עבור שני נוסעים שייהנו מפתחי מיזוג, משענת יד, ושקעי הטענה. נוסעים גבוהים יאלצו להתמודד עם מרווח ראש מוגבל. הנוסע השלישי במרכז יסבול מבסיס מושב מוגבה וממדרגת הינע גדולה."
http://www.gear.co.il/כתבות_רכב/2019-03-17-N03-מבחן-דרכים-מאזדה-6-מתיחת-פנים
 
למעלה