רכב מתחת ל10 אלף אמין וחסכוני

itay1315

New member
רכב מתחת ל10 אלף אמין וחסכוני

האם דייהצו סיריון זה הרכב הכי טוב שאמצא בתקציב הזה?אוטומט
 

enigo

New member
בגיל הזה, כבר אין בטוחות

בזמנו, אכן היה מדובר ברכב אמין וחסכוני. אבל מדובר ברכב ישן למדי, בתקציב הזה כנראה גם לא תמצא אחת שמורה במיוחד.
אני הייתי מעדיף להתגמש בדרישת החסכנות, להרחיב את מעגל החיפוש ולקחת את המכונית הכי שמורה שאמצא. עדיף כזו עם תיעוד טיפולים מסודר, שיראה שהיא לא נרקומנית מוסכים.
&nbsp
 
בתקציב הזה כל רכב שתמצא שהוא תקין

לא עבר תאונה נראה סביר וכל הדברים עובדים רכוש אותו .
המלצה שלי, לך יותר על מאזדה 3
 

Gabay8

New member
דייהטסו שרד

להורים שלי היתה עד לפני כמה ימים מודל 2000 ידני אמנם, מאד חסכונית אמינה ,כמעט שלא ביקרה במוסכים במשך כ20 שנה שהשתמשו בה.
לא יודע לגבי אוטומט
גם הסוזוקי סוויפט אמינה וחסכונית
&nbsp
 

enigo

New member
השרייד רכב אחר, ולא קשור לדיון

לדעתי בעשרת אלפים ש"ח הוא ימצא רק סוויפט מהדור העתיק, שנקראה באחרית ימיה יורוסוויפט והיא רכב מיושן מאוד (התכנון המקורי הוא מתחילת שנות התשעים).
 

xrlmike

New member
מסכים עם אמין לפני חסכוני בתקציב הזה ולכן ממליץ לחפש רכב

נפוץ כמה שיותר = חלקים זמינים וזולים
בסכום הזה יכנסו סובארו אימפרזה ומאזדה 323 של תחילת שנות האלפיים - אמינות וחלקים בשפע הסיכוי למצוא כזו במצב סביר פלוס גבוה משמעותית מהקטנות, גם קורולה אם כי הן מתומחרות לטעמי מעל שווין האמיתי ביחס למתחרים
אוטומטי, אמין, בטיחותי לזמנו ממש לא להיום, להקפיד על יישור קו בטיחותי במוסך שאתה סומך עליו - אם אין לך כזה אל תקנה רכב בסכומים הללו
 

ANZ1

New member
דעתי עדיף לשלם על קניית רכב יותר חדש מאשר על תיקונים

רכב שתקנה ב10 אלפים יהיה גרוטאה, לא אמין ולא ידוע
כל יום שתכנס לרכב לא תדע אם הוא מניע ומה הולך להתקלקל,
בהסתכלות מהירה ביד 2 אפשר לראות שבתקציב של 15-17 אלף שח
אפשר כבר לקנות רכבים חדשים ב10 שנים,
רכבים שונים מודל 2012
וזה קניה עדיפה בהרבה, עדיף להוציא עכשיו יותר כסף וקבל רכב יותר חדש מאשר להשקיע עכשיו פחות, לקנות גרוטאה ולשלם על תיקונים
 

xrlmike

New member
אם קצת סבלנות וידע אפשר למצוא רכבים מתחת לעשר שיהיו אמינים

במיוחד לאחר יישור קו (שיעלה את המחיר ויש לקחת אותו בחשבון)
זה לנסועה של 10-15 לשנה
הבטיחות מיושנת והנוחות לא מושלמת וצריכת הדלק באיזור ה 1 ל 10,
אבל אין בעיה למצוא רכב כזה שיתניע ויסע בלי בעיות מיוחדות ובלי לבלות מעבר לפעם בכמה חודשים כמה שעות במוסך - למי שלחוץ בכסף זה פתרון סביר
ועדיף רכב בשבע עם יישור קו מסודר בשלוש ולא רכב בעשר לפני יישור קו
וכל רכב כזה צריך יישור קו לא זול אבל אם הכוונה להחזיק אותו כמה שנים זה שווה את זה
 

חן 1111

Active member
ובכלל עדיף להיות עשיר, צעיר ובריא...

אני מניח שמי ששואל על רכב בתקציב (קטן) מסוים, אז זה מה שיש לו. אז להציע לו להוציא יותר זה לא עצה טובה.
חוץ מזה מניסיון אפשר למצוא בתקציב של 10 רכבים די טובים, ואפשר למצוא ב-20 רכבים שחוטים. צריך להתרשם מהבעלים בעיקר. אפשר למצוא רכב שהיה בשימוש רגיל עד ליום המכירה (לא גרוטאה שמישהו מנסה להיפטר ממנה) ושהבעלים שמר עליו וטיפל בו ברמה סבירה. וכמו שכתבו בהמשך, עדיף לקנות בפחות ולהשקיע ביישור קו. ועדיף קצת יותר ישן ושמור מאשר חדש ומוזנח.
 

ANZ1

New member
"אני לא מספיק עשיר לקנות בזול"

אני לא אשכנע אותך
אתה לא תשתכנע אותי
אלו תפיסות עולם שונות,
אני מעדיף לשלם יותר בהתחלה ולקבל מוצר יותר טוב ויותר אמין (ויותר בטוח, נח וכיף)
מאשר לקנות מוצר גרוע בזול ואז להחליף אותו או לתקן אותו כל הזמן.
העלות של 2 האפשרויות זהה
 

xrlmike

New member
העלות ממש לא זהה

אתה מניח מלא תיקוני מוסך יקרים
הניסיון מראה שאם מצאת רכב טוב זה לא המצב
והעלות נמוכה משמעותית (מדובר כאן על 50% בנינו)
התמורה נמוכה יותר אבל כך גם העלות
 

חן 1111

Active member
זה פתגם שעשירים משתמשים בו

אני עד היום לא הצלחתי להבין איך אפשר להוציא 20 אלף כשיש לך בכיס רק 10. אולי בגלל זה אני לא עשיר.
 

חן 1111

Active member
חוץ מזה שההנחה שלך שהעלות זהה לא נכונה

כל רכב מעל גיל 10 יכול להיות שמור או מוזנח, עם ק"מ גבוה או נמוך, עם תקלות שנובעות מהגיל ומסוג הרכב. אז יכול להיות שברכב מסוים בן 10 יידרשו יותר תיקונים והוצאות מאשר ברכב אחר, בן 15. כל זה מניסיון. תמיד היו לי רכבים בגיל 10 עד 20. כשקונים רכב טוב ושומרים עליו, עלות האחזקה הממוצעת נמוכה מאוד.
 

enigo

New member
האמירה הזו מכוונת ל"זול" במשמעות של איכות נמוכה

מעשית, מהרבה שנים עם מכוניות שמחיר המחירון שלהן היה באזור העשרת אלפים ש"ח, אצלי ובמשפחה הקרובה, הן דורשות הרבה פחות אחזקה ממה שנדמה לאנשים (כולל אתה, לפי ההודעה שלך כאן). מניסיוני, גם מכוניות של עשרת אלפים שקל, אם הן תוחזקו ומתוחזקות בצורה סבירה, לא נכנסות למוסך כל שני וחמישי, אפילו לא כל חודשיים שלושה.
אבל כן, אין ספק שברוב המקרים הן מעניקות איכות חיים פחות גבוהה מאשר רכב חדש - פחות מודרניות, פחות מאובזרות, פחות שקטות וחלקות. וכמובן פחות בטוחות (הכל ככלל אצבע, יש חריגים). שכל אחד יבחר את מה שמתאים לו.
 
למעלה