ברק תחת ענן
New member
ניסן ליף החדשה, נסיעה מכפ"ס לצומת כח
היי
נסעתי לבדיקת טווח סוללה מכפ"ס לצומת כח, בטעינה אחת מלאה ל 280 ק"מ (100 אחוז סוללה).
בצומת כוח יש עמדת טעינה DC.
מרחק נסיעה 167 ק"מ, עם עליות בגליל, והיו גם כמה ירידות בדרך לצומת הנ"ל.
כשהגעתי לצומת כח עם 82 ק"מ שנותר בסוללה, הטענתי שם בעמדת טעינה DC ל 250 ק"מ (עצרתי לפני הסוף) כדי להמשיך בנסיעה לחרמון גם לבדיקת טווח סוללה בעליות, במרחק 47 ק"מ, עם הרבה עליות ועיקולים, הגעתי להחרמון, נותר בסוללה 150 ק"מ (בעליות שרף כ 100 ק"מ).
בירידה מהחרמון לצומת מחניים הטעין סוללה לי כמעט 50 ק"מ בנסיעה במצב D ו B (בתיבת הילוכים) בלי להשתמש בדוושת גז, הנסיעה לא הייתה מהירה בעיקולים.
הגעתי לצומת מחניים גם שם יש עמדת טעינה DC (והתווסף עמדת טעינה DC חדש בביג קרית שמונה) כדי להטעין כמעט מלא לחזרה הביתה, טעינה ל 271 ק"מ כדי לחזור לכפ"ס, כשהגעתי לחניה ליד הבניין, נותר בסוללה 116 ק"מ, בגלל שבירידות בדרך חזרה הטעין סוללה, גם במצב e-Pedal הטעין סוללה כמעט בכל הנסיעות מלבד ירידה מהחרמון כיביתי אי-פדאל.
נסיעה לאילת - חסר עמדה מהירה בב"ש/בדרום ים המלח/בדרום כביש 6 או בכביש 4 ובדימונה.
היי
נסעתי לבדיקת טווח סוללה מכפ"ס לצומת כח, בטעינה אחת מלאה ל 280 ק"מ (100 אחוז סוללה).
בצומת כוח יש עמדת טעינה DC.
מרחק נסיעה 167 ק"מ, עם עליות בגליל, והיו גם כמה ירידות בדרך לצומת הנ"ל.
כשהגעתי לצומת כח עם 82 ק"מ שנותר בסוללה, הטענתי שם בעמדת טעינה DC ל 250 ק"מ (עצרתי לפני הסוף) כדי להמשיך בנסיעה לחרמון גם לבדיקת טווח סוללה בעליות, במרחק 47 ק"מ, עם הרבה עליות ועיקולים, הגעתי להחרמון, נותר בסוללה 150 ק"מ (בעליות שרף כ 100 ק"מ).
בירידה מהחרמון לצומת מחניים הטעין סוללה לי כמעט 50 ק"מ בנסיעה במצב D ו B (בתיבת הילוכים) בלי להשתמש בדוושת גז, הנסיעה לא הייתה מהירה בעיקולים.
הגעתי לצומת מחניים גם שם יש עמדת טעינה DC (והתווסף עמדת טעינה DC חדש בביג קרית שמונה) כדי להטעין כמעט מלא לחזרה הביתה, טעינה ל 271 ק"מ כדי לחזור לכפ"ס, כשהגעתי לחניה ליד הבניין, נותר בסוללה 116 ק"מ, בגלל שבירידות בדרך חזרה הטעין סוללה, גם במצב e-Pedal הטעין סוללה כמעט בכל הנסיעות מלבד ירידה מהחרמון כיביתי אי-פדאל.
נסיעה לאילת - חסר עמדה מהירה בב"ש/בדרום ים המלח/בדרום כביש 6 או בכביש 4 ובדימונה.