רכב bmw

שיווקי

New member
רכב bmw

שלום,

אני מסתכל על ערך רכב לא על פי עלות (גם אם יעלה חצי מיליון ש"ח), אלא כמה שאשקיע בו, כולל דלק, ביטוחים וערך פחת (כלומר, כמה "אפסיד" על הרכב).

ראיתי bmw שנת 2016. יש דגם מסויים בגודל של יונדאי טוסון, במחיר דומה של איזה 110,000 ש"ח.
הערך פחת שראיתי לשנים קודמות זה כ-9 אחוז שנתי.
דיי נמוך בהשוואה לערכי פחת של מכוניות אחרות.

האם שווה לקנות את הרכב.
כמה תחזוקה של bmw? האם יקרה בהרבה מרכבים אחרים (בהשוואה, למשל, ליונדאי טוסון באותה השנה).

מתלבט בין היונדאי טוסון ל-bmw.

תודה.
 
זה כמו להתלבט בין המחנה הדמוקרטי לעצמה יהודית .

בתחזוקה אתה מתכוון לטיפולים או לתקלות ?
אי אפשר לדעת אילו תקלות יהיו ועם אלו תקלות קנית את הרכב .
אם החשש שלך הוא מהפסד כסף אתה צריך לקנות רכב בסביבות 40000 ש"ח
שזה המצב הכי פחות גרוע מבחינת איבוד כסף .
אם אתה בכל זאת הולך על שתי המכוניות הללו הייתי הולך על BMW
בלי להתחשב בעלויות אחזקה שיכול להיות שלא יהיו בכלל .
 

ANZ1

New member
סביר להניח הכל יהיה הרבה יותר יקר בבמוו מאשר היונדאי

1. בעיקר הביטוח, את הביטוח לא מעניין אם הרכב חדש או משומש,
אם תעשה תאונה, תצטרך לקבל חלקים חדשים, בדיוק כמו במוו חדשה אחרת,
ולכן ביטוח של במוו משומשת יהיה הרבה יותר יקר מאשר ביטוח של יונדאי עם אותו שווי.
2. כל הטיפולים יהיו הרבה יותר יקרים, גם כי מוסכי יוקרה לוקחים מחירי יוקרה, וגם שוב כמו הסעיף הקודם החלקים יהיו הרבה יותר יקרים
3. אחוז הפחת של במוו הוא הרבה יותר גבוה מאשר יונדאי, בשנים הראשונות זה הרבה יותר , 25 אחוז לשנה מול 15 ביונדאי, סביר שזה גם בהמשך,
אנשים מחפשים יוקרה ברכבים חדשים,
יש איזה סתירה בביטוי רכב יוקרה משומש, אם הוא ישן הוא כבר לא יוקה.
ובכלל מבחינת טכנולוגיה ויכולת, סביר שיונדאי חדשה תהיה רכב יותר בטוח, אמין, עם יכולות יותר מאשר במוו משומשת.
4. אמינות , לפני 30 שנה מכוניות היוקרה נתנו יותר איכות, אמינות, שם , ויכולות יותר מאשר רכב עממי,
בשנים האחרונות, האיכות והאמינות הלכה, כל מה שנשאר ברכבי יוקרה זה שם, יוקרה ולפעמים יכולת.
אבל כמעט בודאות 2 רכבים באותו שווי, במוו משומשת ויונדאי חדשה, הבמוו תהיה הרבה פחות אמינה, גם כי היא יותר ישנה בכמה שנים, וגם כי במוו פחות אמינים מיונדאי
 

The S t i g

New member
אתה גם מחשב ביטוח בפנים? ועל כמה ק"מ בשנה?

ולפי איזה טיפולים, במוסך מורשה או שלא?
ואיך אתה מכניס לאקסל "מקדם פוזה"?
&nbsp
 

enigo

New member
נראה לי שיש לך טעות בחשבון

אם הרכב, כשהוא בן שלוש, עולה 110,000 ש"ח והפחת השנתי באמת היה 9 אחוז, המשמעות היא שכחדש הוא עלה בסביבות 150,000 ש"ח, אפילו קצת פחות - ואין רכב פנאי של במוו שזה מחירו כחדש. ה-x1 (שמקביל בגודל לטוסון), עולה בסביבות 250,000 ש"ח (והוא עם אחד ממושבי הנהג היותר נוראים שיצא לי לשבת עליהם).
בקיצור, בדוק שוב את המספרים שלך - יש לך טעות, בוודאות.
 
למעלה