כאשר רוצים יותר מידע בעברית זה לא קיים

the annonymous

New member
באוסטרליה למשל יש הרבה יותר משאיות שנוסעות בדרכים הרבה יותר

קשות ויש הרבה פחות תאונות.
&nbsp
מספיק מחקרים קבעו שלנהוג עייף זה כמו לנהוג שיכור. השיטות שלך אותי מעכבות את ההרדמות אבל הן כמו לקחת שיכור מת, לתת לו כוס קפה ולשלוח אותו לכביש.
 
בשיכרות אין מה לעשות , אני לא טוען שצריך לנהוג עייפים

יש לעצור .
היות ואנשים לא יעצרו אלא ימשיכו אני עוזר להם למשוך יותר
עד לגבול שבאמת צריך לעצור , אם הם לא יעשו כמוני הם יחצו את הגבול
שבו חייבים לעצור .
אני עצמי עוצר כאשר צריך ואפילו גם לפני כן . ואני מדגיש שאני לא בעל הסיבולת
הכי חזקה הרבה פחות . אני גם עוצר מסיבות אחרות, של זרימת הדם גם כאשר אני לא עייף .
בסך הכל כל הטכנולוגיה מה היא עושה ? ממליצה לעצור , גם במקרה הטוב
של טכנולוגיה טובה ( ולא החנטריש של תנודות הגה ) זה מאוחר מידי .
כאשר נהגתי בישראל , קצת פחות ממליון קילומטר . קרו לי 2 מקרים בסך הכל
וגם הם לא מקרה של נסיעה שיגרתית לעבודה וחזרה מהעבודה אלא נסיעות פנאי בלילה . לא למדתי כלום מהמקרים הללו . וגם לא הייתי מי יודע מה עייף ובכל זאת הם קרו בפתאומיות.
ב 100000 ק"מ שעשיתי ברוסיה = נסיעות ארוכות , למדתי הרבה יותר .
המסקנות הובאו כאן .
600 - 700 ק"מ ב 13 שעות בערך , זה רק אומר שאני עצרתי והרבה . כאשר את רוב הדרך אני עושה בבוקר שאלו השעות החזקות שלי .
 

the annonymous

New member
הבעייתיות שלך היא עם הלעזור למשוך יותר

זה כמו ללמד שיכור איך לנהוג שיכור במקום להעיף אותו מהכביש.
 
לשיכרות אין מה לעשות . למרות שאני מכיר קצין מכונות

באניה שהיה עולה בכבש שיכור לוט , ו5 דקות לאחר מכן יותר למכונה כאילו לא היה כלום , הוא ידע מה לעשות כננגד שיכרות . אני לא .
נהג עייף ירצה להמשיך ולא ידע כיצד . כאן 20 אחוז של התאונות הקטלניות .
 

enigo

New member
אז... יש מה לעשות נגד שכרות או אין? בכותרת אתה אומר שאין,

אבל כבר בשורה הראשונה בהודעה אתה מספר על מישהו ש"ידע מה לעשות כנגד שכרות" - משמע יש מה לעשות...
בקיצור, חרטטן, כמו תמיד.
 
כרגיל הדמגוגיה בגרוש שלך , סנונית אחת מבשרת את בוא הגשם

ברוסית אומרים , לך תלקק לקיפוד שיכור , אבל קודם אתה צריך למצוא קיפוד שיכור
ויש חכמולוגים שאומרים שאפשר לתת לקיפוד לחם טבול באלכהול .
אז קודם תמצא את הקצין ההולנדי , הוא היה שחור אז אולי זו פחות בעיה
ותשאל אותו מה עושים כנגד שיכרות כאשר יש לך אניה להוציא מהנמל .
כשתחזור עם התשובה נמשיך בדיון .
בקיצור אין לך שום מושג על נהיגה בעייפות , בישראל אי אפשר ללמוד על נהיגה בעייפות ( אם לא שומעים לי ) אפשר רק ליפול קורבן לנהיגה בעייפות .
 

enigo

New member
לאור מבנה ההודעה הנוכחית שלך, אני תוהה אם אתה שיכור...

בקיצור, כמו תמיד, אתה מחרטט, מבלבל בשכל, קופץ מנושא לנושא ומסרב בתוקף להגיד משהו בעל משמעות או קשור לעניין.
 
למעלה