לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
3704437,044 עוקבים אודות עסקים

פורום מכוניות

שלום, הגעתם לפורום רכב של תפוז, הפורום מנוהל ע"י DrorZi מאז מאי 2001 ו  The S t i g מאז 2007
הפורום היינו במה פתוחה לכל מי שרוצה להשמיע את דעתו בנושא רכב, להתייעץ או להתלונן ואינו מיועד לאנשים המכורים בלבד, בפורום מספר משתמשים רב המרכזים בתוכם ידע עצום בין אם בנושאים טכניים ובין אם בנושאי נהיגה .חלום הפורום הוא מסלול ברמה בינלאומית בארץ הקודש, כזה שאפשר לשלם ולעלות עליו עם הרכב הפרטי, בינתיים הפורום ילחם בסטיגמות שספורט מוטורי =  ילדים בני 18 מתלהבים שעושים רייסים מי הכי מהיר בקו ישר בכבישים ציבוריים ושכל מי שנוהג מהר הוא חוליגן. על מנת לשמור על אווירה טובה ולשמר את הרמה הגבוהה (מאוד) שאליו הפורום הגיעה הנה תוספות לחוקי הפורום הכללים של תפוז:
 *הנכם מתבקשים לשרשר הודעות הקשורות באותו נושא (לדוגמה, אם יש שאלות בנושא צמיגים ואתם רוצים לשאול על החלפת צמיגים אצלכם ברכב אין צורך לפתוח הודעה חדשה), אם הכנסתם הודעה ראשית ואתם לא מוצאים אותה עשו קודם חיפוש האם היא שורשרה לטרד אחר בדף.
דבר זה נעשה על מנת לאפשר ליותר הודעות להופיע בדף הראשי.
* לכל משתמש הזכות לטרד ראשי אחד בדף, שאלות נוספות גם אם בנושא אחר ישורשרו לטרד הקיים של אותו משתמש
דבר זה נעשה על מנת למנוע הצפת הדף הראשי ע"י משתמש בודד, תאמיני לי, רואים את כל ההודעות שלכם ואם העלתם משהו חדש אנשים יראו ויגיבו
* ובהמשך למשפט האחרון, אנחנו רואים הכל ועונים על מה שאנחנו יכולים ויודעים, הודעות כמו "למה לא עונים לי" / "דחוווווווף"  / "מה? אף אחד לא יודע" לא מדרבנות אותנו לענות ואף להפך, חשוב לזכור כי כולנו פה בשביל ליהנות, על חשבון זמננו הפרטי ובהתנדבות, זו איננה עבודה של אף אחד מאיתנו ואף אחד מאיתנו (כולל מנהלי הפורום!) לא מקבל תמורה פרט להרגשה טובה בעזרה לזולת וניהול דיון פורה.
* יוצא מן הכלל הם משתמשים ירוקים בפורום אשר שילמו כדי להיות מודגשים בצבע זה, משתמשים אלה מגיבים לגופו של נושא אם ברצונם לתרום לדיון (ויש ברשותם ידע רב).
* הודעות "מ-ק-פ-י-ץ" גורמות למחיקת כל הנושא. (יוצא מן הכלל היא הודעות הקפצה על שאלה שלא נענתה ב-כ-ל-ל ועפה לדף השני) ההודעה שלכם לא יותר חשובה מהודעות אחרות בדף וזה מרגיז בדיוק כמו אנשים שנדחפים לראש הפניה במחשבה שהם ממהרים הביתה יותר ממני (או סתם בזים לכל כלל נימוס בסיסי)
* הודעות המכילות קללות מכל סוג המפונות כלפי אדם אחר ימחקו ללא הסבר מהפורום והמשתמש לא יוכל להביע את דעתו יותר בפורום שלנו
* הפורום מבוסס על אנשים בעלי ניסיון רב בתחום ששמחים לשתף בו את כולם ולכן הודעות המשקפות הטעיה (מכוונת או מחוסר ידע מוחלט בנושא) והשמצה ללא פרוט תמחקנה (לדוגמה הודעה "כל הצרפתיות זה חרא מכוניות" נמחקת מידית)
* אין לפרסם מודעות למכירה בפורום, יד2 הוא המקום הראשי היום למכירת כלי רכב וכל דבר אחר, מודעות מכירה ימחקו מהפורום והמפרסם יחסם מכתיבה בפורום.
* הפורום איננו פייסבוק ואיננו WALL שלכם (לדוגמה "תראו מה מצאתי ביוטיוב" היא לא הודעה רלוונטית לפורום ותמחק)
* קיים מאמר המרכז הודעות טכניות ושאלות נפוצות (מכיל "מה זה טורבו","מה זה דאבל קלאץ/עקב אגודל" ועוד) קיים גם האתר www.howstuffworks.com כדי ללמוד איך מנוע עובד, מומלץ.
* שיחות נפש בין שני גולשים ימחקו, יש בתפוז מערכת הודעות אישיות ומספיק תוכנות IM למטרות אלו.
* הודעות ללא כותרת נמחקות, כותרת בשם "כנס","..." וכו נחשבות הודעה ללא כותרת.
***דוגמאות כלליות להודעות שנמחקות אוטומטית:
* באיזה צבעים אפשר להזמין גולף (אנחנו לא יבואנים, אנא פנו לאולם התצוגה הרלוונטי)
* איך עובד מנוע (יש את www.howstuffworks.com הוא באמת מצוין
* האם יש לכם תמונה של סובארו DL 83 (יש GOOGLE בשביל זה
* כמה עולה מאזדה חדשה (יש טלפון בדיוק למטרה הזו, תתקשרו לסוכנות)
* כמה עולה קולט 96 (הפורום איננו תחליף מחירון, יש ברשת את מחירון יד2 ולוי יצחק)

הנהלת הפורום:

אודות הפורום מכוניות

שלום, הגעתם לפורום רכב של תפוז, הפורום מנוהל ע"י DrorZi מאז מאי 2001 ו  The S t i g מאז 2007
הפורום היינו במה פתוחה לכל מי שרוצה להשמיע את דעתו בנושא רכב, להתייעץ או להתלונן ואינו מיועד לאנשים המכורים בלבד, בפורום מספר משתמשים רב המרכזים בתוכם ידע עצום בין אם בנושאים טכניים ובין אם בנושאי נהיגה .חלום הפורום הוא מסלול ברמה בינלאומית בארץ הקודש, כזה שאפשר לשלם ולעלות עליו עם הרכב הפרטי, בינתיים הפורום ילחם בסטיגמות שספורט מוטורי =  ילדים בני 18 מתלהבים שעושים רייסים מי הכי מהיר בקו ישר בכבישים ציבוריים ושכל מי שנוהג מהר הוא חוליגן. על מנת לשמור על אווירה טובה ולשמר את הרמה הגבוהה (מאוד) שאליו הפורום הגיעה הנה תוספות לחוקי הפורום הכללים של תפוז:
 *הנכם מתבקשים לשרשר הודעות הקשורות באותו נושא (לדוגמה, אם יש שאלות בנושא צמיגים ואתם רוצים לשאול על החלפת צמיגים אצלכם ברכב אין צורך לפתוח הודעה חדשה), אם הכנסתם הודעה ראשית ואתם לא מוצאים אותה עשו קודם חיפוש האם היא שורשרה לטרד אחר בדף.
דבר זה נעשה על מנת לאפשר ליותר הודעות להופיע בדף הראשי.
* לכל משתמש הזכות לטרד ראשי אחד בדף, שאלות נוספות גם אם בנושא אחר ישורשרו לטרד הקיים של אותו משתמש
דבר זה נעשה על מנת למנוע הצפת הדף הראשי ע"י משתמש בודד, תאמיני לי, רואים את כל ההודעות שלכם ואם העלתם משהו חדש אנשים יראו ויגיבו
* ובהמשך למשפט האחרון, אנחנו רואים הכל ועונים על מה שאנחנו יכולים ויודעים, הודעות כמו "למה לא עונים לי" / "דחוווווווף"  / "מה? אף אחד לא יודע" לא מדרבנות אותנו לענות ואף להפך, חשוב לזכור כי כולנו פה בשביל ליהנות, על חשבון זמננו הפרטי ובהתנדבות, זו איננה עבודה של אף אחד מאיתנו ואף אחד מאיתנו (כולל מנהלי הפורום!) לא מקבל תמורה פרט להרגשה טובה בעזרה לזולת וניהול דיון פורה.
* יוצא מן הכלל הם משתמשים ירוקים בפורום אשר שילמו כדי להיות מודגשים בצבע זה, משתמשים אלה מגיבים לגופו של נושא אם ברצונם לתרום לדיון (ויש ברשותם ידע רב).
* הודעות "מ-ק-פ-י-ץ" גורמות למחיקת כל הנושא. (יוצא מן הכלל היא הודעות הקפצה על שאלה שלא נענתה ב-כ-ל-ל ועפה לדף השני) ההודעה שלכם לא יותר חשובה מהודעות אחרות בדף וזה מרגיז בדיוק כמו אנשים שנדחפים לראש הפניה במחשבה שהם ממהרים הביתה יותר ממני (או סתם בזים לכל כלל נימוס בסיסי)
* הודעות המכילות קללות מכל סוג המפונות כלפי אדם אחר ימחקו ללא הסבר מהפורום והמשתמש לא יוכל להביע את דעתו יותר בפורום שלנו
* הפורום מבוסס על אנשים בעלי ניסיון רב בתחום ששמחים לשתף בו את כולם ולכן הודעות המשקפות הטעיה (מכוונת או מחוסר ידע מוחלט בנושא) והשמצה ללא פרוט תמחקנה (לדוגמה הודעה "כל הצרפתיות זה חרא מכוניות" נמחקת מידית)
* אין לפרסם מודעות למכירה בפורום, יד2 הוא המקום הראשי היום למכירת כלי רכב וכל דבר אחר, מודעות מכירה ימחקו מהפורום והמפרסם יחסם מכתיבה בפורום.
* הפורום איננו פייסבוק ואיננו WALL שלכם (לדוגמה "תראו מה מצאתי ביוטיוב" היא לא הודעה רלוונטית לפורום ותמחק)
* קיים מאמר המרכז הודעות טכניות ושאלות נפוצות (מכיל "מה זה טורבו","מה זה דאבל קלאץ/עקב אגודל" ועוד) קיים גם האתר www.howstuffworks.com כדי ללמוד איך מנוע עובד, מומלץ.
* שיחות נפש בין שני גולשים ימחקו, יש בתפוז מערכת הודעות אישיות ומספיק תוכנות IM למטרות אלו.
* הודעות ללא כותרת נמחקות, כותרת בשם "כנס","..." וכו נחשבות הודעה ללא כותרת.
***דוגמאות כלליות להודעות שנמחקות אוטומטית:
* באיזה צבעים אפשר להזמין גולף (אנחנו לא יבואנים, אנא פנו לאולם התצוגה הרלוונטי)
* איך עובד מנוע (יש את www.howstuffworks.com הוא באמת מצוין
* האם יש לכם תמונה של סובארו DL 83 (יש GOOGLE בשביל זה
* כמה עולה מאזדה חדשה (יש טלפון בדיוק למטרה הזו, תתקשרו לסוכנות)
* כמה עולה קולט 96 (הפורום איננו תחליף מחירון, יש ברשת את מחירון יד2 ולוי יצחק)
x
הודעה מהנהלת הפורום
גולשים חדשים? אנא קראו את חוקי הפורום ("אודות הפורום והנהלתו" פה מעל)
גולשים חדשים מתבקשים לקרוא את הודעת המנהל על מנת לוודא כי הם מכירים את נהלי הגלישה בפורום
המשך >>

לצפיה ב-'כאשר רוצים יותר מידע בעברית זה לא קיים '
כאשר רוצים יותר מידע בעברית זה לא קיים
<< ההודעה הנוכחית
05/09/2019 | 09:43
27
78
אז פונים לרוסית או אנגלית , במקרה הזה רוסית.  אביא את הציטוטים הרלוונטים .
הם דווקא מדברים יותר על ארה"ב כי ברוסיה אין מחקרים בנושא עייפות של נהגים.
 
*על פי נתוני איגוד הרכב האמריקני (AAA), בארצות הברית בלבד, כ 8,000 תאונות ביום מתרחשות בגלל אובדן תשומת לב וריכוז .
*על פי מחקר של בית הספר לרפואה של הרווארד ושל קרן השינה האמריקאית הלאומית, כ -250,000 נהגים נרדמים על ההגה של מכונית בארצות הברית מדי יום!  ( כולל ניקור ).
בערך 28% מכלל האנשים עם רישיון נהיגה נרדמו לפחות פעם אחת בחייהם בזמן נהיגה.
כמאה אלף תאונות עקב נהגים ישנים גורמות לפחות 1,500 מקרי מוות ו -40,000 פצועים בשנה בארצות הברית בלבד. יש גם שאומרים שזה פי 5 הרוגים . 
הסיכום :  למרות כל המאמצים של יוצרי מערכות האבטחה וממשלות מדינות שונות, עדיין לא ניתן היה להיפטר לחלוטין מבעיית "נהיגה מחוץ למיקוד". ( ריכוז ) כמו גם ברמת דיוק מוחלטת לזהות את גבול העייפות בו הנהיגה הופכת למסוכנת. במקרה של תחבורה פרטית, כל האחריות מוטלת על הנהג עצמו ותודעתו, שרבים, למרבה הצער, מזניחים.
 
המחלה קשה ופתרונות אין , לכן מה שאני אומר חשוב , אין מה לחכות לטכנולוגיה 
 
 
מכוניות >>
לצפיה ב-'כיצד לנהוג תחת עייפות '
כיצד לנהוג תחת עייפות
05/09/2019 | 09:52
1
58
קודם לזהות את הנקודה בה צריך לפעול , והיא כאשר העיניים כמו מסתובבות 
או פשוט רצון חזק לישון .
מה עושים . 
מנענעים את הראש ומהר מצד לצד עם המבט לכביש 
מזיזים את הראש ימינה ושמאלה לאט עם המבט ישר לכביש. 
מלטפים את הראש עם היד הפנויה . 
מזיזים את הרגליים במהירות ימינה ושמאלה .
להגביר את הווליום של הרדיו , אבל לא לשמוע דיבורים זה מרדים . 
יותר טוב מוזיקת רוק . 
לאחר שכל אלו כבר מיצו את עצמם חייבים לעצור לצאת מן הרכב, לצעוד 
גם בכדי לחלץ עצמות , לבצע מתיחות ( עצה של נהג רוסי ) לאכול משהוא ולמי שלא איכפת לשתות משקה אנרגיה יש לשתות לא יותר מ 1 .
כאשר גם זה מיצה את עצמו חובה לעצור ולחטוף תנומה של 20 דקות לפחות .
לאחר מכן חייבים לישון שינה מלאה וארוכה . 
מכוניות >>
לצפיה ב-'כל העצות הללו, מלבד עניין העצירה למנוחה ושינה קצרה, הן פשוט '
כל העצות הללו, מלבד עניין העצירה למנוחה ושינה קצרה, הן פשוט
05/09/2019 | 13:07
56
מסוכנות. הן יוצרות אשליה של התמודדות עם העייפות - אשליה מסוכנת, כי כל הליטופים והמזמוזים לא באמת עוזרים, וההשפעה שלהם חולפת תוך כמה שניות (אם בכלל יש להם השפעה).
מקווה שהמזל שמגן על הבורים ימשיך להגן עליך גם בעתיד, ולא תאלץ לגלות כמה אתה טועה.
מכוניות >>
לצפיה ב-'מדהים איך אתה מביא הוכחות לזה שנהיגה בעייפות מסוכנת'
מדהים איך אתה מביא הוכחות לזה שנהיגה בעייפות מסוכנת
05/09/2019 | 13:05
24
51
כאילו זה תומך בטענה שלך שאפשר להתמודד עם עייפות בנהיגה.
אתה באמת לא קולט את הסתירה?
מכוניות >>
לצפיה ב-'נסיעה בעייפות היא מסוכנת ואם לא יודעים לזהות ולהתמודד '
נסיעה בעייפות היא מסוכנת ואם לא יודעים לזהות ולהתמודד
06/09/2019 | 00:27
23
32
מריחים את הפרחים מלמטה . 
רק שאתה קורא מאמרים ואין לך נסיון מעשי בנסיעות ארוכות. 
אני מסביר את כל השלבים , ברצונך תתעלם מהם . במקום לבדוק אותם על הכורסא בבית, בערב לאחר יום עבודה .
אני עושה את כל השלבים לא תמיד בסדר הזה ,  זה עוזר , אני עושה הפסקות לא רק בגלל עייפות אלא קודם כל בגלל בריאות , לשבת יותר מידי על כסא זה לא בריא צריך לתת לדם לזרום יותר טוב בין היתר . 
אני יודע באם זה בשליטה שלי באילו שעות אני יותר כשיר 
חייבים לקום ולהתנועע 
מכוניות >>
לצפיה ב-'תמשיך לחיות באשליות. לפחות אני מקוו '
תמשיך לחיות באשליות. לפחות אני מקוו
06/09/2019 | 09:30
22
29
שתמשיך לחיות, למרות האשליות.
מכוניות >>
לצפיה ב-'הקומקומים שלך מרעישים כמו פעמונים '
הקומקומים שלך מרעישים כמו פעמונים
06/09/2019 | 12:27
21
26
אני מדבר על המצב הרבה לפני שצריך לעצור ולהרענן . 
והרבה לפני שמערכות פרימיטיביות או משוכללות מסוגלות לזהות עייפות .
אם נהג מנקר זה כבר מאוחר מידי , אם העפעפיים שלו כמו פרפרים  זה כבר מאוחר מידי . אם הוא מזגזג על הכביש זה הרבה יותר ממאוחר מידי. 
שלא תתקע בכביש בו אין אפשרות לעצור ולהתרענן , נראה מה תעשה אז . 
אולי תפתח חלון ? 
הייתה גם המלצה של נהג רוסי לאכול גרעינים שחורים תוך כדי נהיגה .
המלצה מצויינת . 
החכמים של תעשיית הרכב לא מכירים דברים כאלו . 
מכוניות >>
לצפיה ב-'ברור - נהגים רוסים הם מקור מידע הרבה יותר אמין'
ברור - נהגים רוסים הם מקור מידע הרבה יותר אמין
06/09/2019 | 16:16
20
27
ממדענים שחוקרים את התחום. שווה לשקול להעביר לאחריותם עוד תחומים...
אבל כמו תמיד אצלך, זה שאין לך מושג איך מערכות ממוחשבות מזהות עייפות,  לא מפריע לך לרגע לפסוק שהן לא יעילות.
כאמור, מקווה שהאשליות שלך לא יהרגו אותך - או יותר גרוע, מישהו אחר.
מכוניות >>
לצפיה ב-'לך אין מושג מה אני אומר ומקשקש על מדענים '
לך אין מושג מה אני אומר ומקשקש על מדענים
06/09/2019 | 17:46
19
23
נהגים רוסים נוהגים הרבה ורחוק . הם נהגים טובים ברובם אבל חלקם לא זהירים .
אפשר לדעת אם עצה היא טובה או לא 
אתה כנראה לא מסוגל לכך תחזר להתעסק עם מידע שולי על מכוניות .
מכוניות >>
לצפיה ב-'הרוסים נחשבים לנהגים הכי גרועים בעולם'
הרוסים נחשבים לנהגים הכי גרועים בעולם
06/09/2019 | 17:55
18
32
כנראה שילוב של מכוניות גרועות + כבישים גרועים + אלכוהול גרוע + משטרה גרועה + חוסר עניין בחיי אדם + הרבה מצלמות שיצרו קטגוריה שלמה על הנהגים הרוסים הגרועים
מכוניות >>
לצפיה ב-'אבל הם מפצחים גרעינים שחורים תוך כדי נהיגה! '
אבל הם מפצחים גרעינים שחורים תוך כדי נהיגה!
06/09/2019 | 19:01
8
23
הנמלה לא מבין שבדיוק גישת המאצ'ו של "אני אפצח גרעינים/אלטף את הראש/אשים מוזיקה ואנהג עוד מאה ק"מ, כי אני גבר-גבר שיודע להתמודד עם עייפות "היא שהורגת נהגים.
אין כנראה מה לעשות - יש אנשים שמסוגלים ללמוד רק במקרים של תוצאה וודאית, למשל" לא לגעת באש כי מקבלים כוויה" . ברגע שמדובר באירוע לא ודאי, שבו רק משפיעים על ההסתברות, זה כבר גדול עליהם.
אנשים שמתייחסים למדע וניסויים מדויקים כשטויות אם זה לא מסתדר עם מה שהם "יודעים"...
מכוניות >>
לצפיה ב-'זכותך להיות ליצן , המלצה של נהג אחד הפכה להמלצות '
זכותך להיות ליצן , המלצה של נהג אחד הפכה להמלצות
06/09/2019 | 20:32
7
24
המלצה מצויינת , כולם אומרים שצריך לאכול . 
מדענים :
יש קבוצת מדענים שמצאה משהוא דמוי ספינה בגובה 4000 מטר בהרי אררט 
ישר הכריזו שזו תיבת נוח , ( סיפור שיקרי ומופרך שיש בו יותר חורים מבמסננת )
הם לא עצרו לחשוב , מהיכן יש על כדור הארץ מים שיושיבו ספינה בגובה 4000 מטר  ויותר גרוע להיכן נעלמו אותם המים .  זו רמת המדענים שאתה מדבר עליהם , מדענים עלק , בקושי חוקרים .
שלא לדבר על מחקרים סטטיסטיים בנושא תזונה .
אתה מסרב להפנים שאני מדבר על שלב הרבה יותר מוקדם מנהג מת על ההגה.
שזה מה שהמערכות מסוגלות לגלות .  
מכוניות >>
לצפיה ב-'לא לא... אני לא רוצה לגנוב לך את הפרנסה, חלילה. '
לא לא... אני לא רוצה לגנוב לך את הפרנסה, חלילה.
06/09/2019 | 21:19
6
22
כאמור, אין לך אפילו שמץ של מושג לגבי היכולת של המערכות המודרניות - וזה לא מפריע לך לקבוע מה הן יודעות לזהות.
מה שכן, הן לא יודעות לפצח גרעינים שחורים תוך כדי נהיגה...
מכוניות >>
לצפיה ב-'לדבר איתך זה כמו לדבר לקיר , אתה מדבר על נהג מת '
לדבר איתך זה כמו לדבר לקיר , אתה מדבר על נהג מת
07/09/2019 | 01:06
5
21
אני  לא .
כמו המקרה שקרה לי שנסעתי קילומטרים בדרך אחרת ללא שום זיכרון כיצד 
הגעתי לשם וגם היושבים ברכב לא הרגישו כלום . 
המערכות שאתה מדבר עליהן מזהות במצב הזה שהוא מאוחר מידי . 
הרבה לאחר שהנהג חייב לעצור.  
מכוניות >>
לצפיה ב-'פשוט מדהים... אתה יכול לאתגר אפילו תקליט שבור... '
פשוט מדהים... אתה יכול לאתגר אפילו תקליט שבור...
07/09/2019 | 06:49
4
29
כאמור, אין לך מושג מה המערכות עושות או איך.
הדור הנוכחי של מערכות מזהה עייפות בערך בשלב שבו נהג מודע שם לב שהוא מתחיל להיות עייף.
הדור הבא יזהה מוקדם יותר. חפש מידע, למשל, על חברת ADAM.
מכוניות >>
לצפיה ב-'שוב פעם , אין שום מערכת שמסוגלת לזהות את השלב שאני מדבר '
שוב פעם , אין שום מערכת שמסוגלת לזהות את השלב שאני מדבר
07/09/2019 | 10:46
3
18
עליו .
אני נוהג רגיל אבל מת לישון , אין שום שינוי פיזיולוגי ואין שום חריגות בנהיגה .
ההוראות שלי באות למנוע את המצב הזה .
אם תהייה פעם מערכת יותר טובה נשוב ונדבר על זה . 
המערכות הקיימות מנטרות ניקור ומצב הרבה יותר מאוחר שבו יש שינויים פיזיולוגיים ואפילו תנוחת הישיבה , אישונים וכו'
זה כבר כמעט לפני תאונה . מצב שבו חייבים כבר לעצור ולהתרענן . 
 
דרך אגב פיצוח גרעינים מופיע במחקר של אוניברסיטת בן גוריון בנושא 
רק מי שאין לו מושג בנושא מסוגל לצחוק על זה . מופיע גם לעיסת מסטיק 
כל דבר ששובר את הסטטיות של הראש . אלו ההמלצות שלי , לנענע את הראש ליטוף וכו' .
 
 
מכוניות >>
לצפיה ב-'כאמור, אין לך מושג על מה אתה מדבר'
כאמור, אין לך מושג על מה אתה מדבר
07/09/2019 | 14:45
2
17
בשלב שבו אתה "מת לישון" יש כבר השפעות ניכרות, שהמערכות היום כבר יודעות לזהות.
אבל תמשיך ללטף לעצמך את הראש במקום לעצור לנוח כשאתה עייף, וסמוך על המזל. הכי טוב.
מכוניות >>
לצפיה ב-' לכשתראה מערכת ספציפית שיודעת לעשות עבודה טובה '
לכשתראה מערכת ספציפית שיודעת לעשות עבודה טובה
07/09/2019 | 20:37
1
22
אז נתיחס אילך . לעת עתה מדובר בישראל על 10000 מכוניות שברובן מערכת פרימיטיבית .
ולא הן לא מסוגלות לגלות התחלה של עייפות . הכי מצחיק זה הקישקוש של ניטור ההגה .
כרגיל אצלך אחוז מזערי זה כולל את כולם 
לרוב הנהגים אין אפילו מערכת פרימיטיבית לזיהוי עייפות 
בקלות יכלת לשבת בצוות של ביבי עם הדמגוגיה שלך .
נגמר הדיון .
 
מכוניות >>
לצפיה ב-'תוכל להראות לי איפה אמרתי שזה בכולם? '
תוכל להראות לי איפה אמרתי שזה בכולם?
07/09/2019 | 22:34
12
אני יודע שכשאתה נשחק לפינה אתה אוהב להמציא דברים, אבל תתאמץ להיות קצת יותר יצירתי...
והפנתי אותך למערכת של חברה מסוימת - חיפשת עליה מידע?
מכוניות >>
לצפיה ב-'הכללות זה דבר מצויין , יש הרבה תאונות ברוסיה '
הכללות זה דבר מצויין , יש הרבה תאונות ברוסיה
06/09/2019 | 20:25
8
18
זה לא אומר שהשאר לא נוהג נורמטיבי וטוב , לא רק הזכרים אלא גם הנקבות 
מפגינות ביצועים מרשימים . 
יש המון נהגים שמקצועם נהיגה , למעשה אם תסע בדרכים הבין עירוניות 
ממוסקבה לכל עבר , תתקל בהרבה מאוד משאיות . הרכבת מובילה בעיקר עצים וכימיכלים ובני אדם .
אמנם יש תאונות רבות גם ביחס לגודל האוכלוסיה , אבל מתוך 140 מליון איש יש 
המון נהגים טובים , שלא צופרים כמו המטומטמים הישראלים ונותנים להשתלב בתנועה .
ברוסיה יש פשוט הרבה מצלמות דרך כי הן עולות גרושים . וגם כי הן נחוצות 
כי גם בתאונה של נשיקה של פגוש בפגוש המשטרה מעורבת .
 
 
מכוניות >>
לצפיה ב-'באוסטרליה למשל יש הרבה יותר משאיות שנוסעות בדרכים הרבה יותר'
באוסטרליה למשל יש הרבה יותר משאיות שנוסעות בדרכים הרבה יותר
08/09/2019 | 07:17
7
23
קשות ויש הרבה פחות תאונות.
 
מספיק מחקרים קבעו שלנהוג עייף זה כמו לנהוג שיכור. השיטות שלך אותי מעכבות את ההרדמות אבל הן כמו לקחת שיכור מת, לתת לו כוס קפה ולשלוח אותו לכביש.
מכוניות >>
לצפיה ב-'בשיכרות אין מה לעשות , אני לא טוען שצריך לנהוג עייפים '
בשיכרות אין מה לעשות , אני לא טוען שצריך לנהוג עייפים
08/09/2019 | 20:49
6
16
יש לעצור . 
היות ואנשים לא יעצרו אלא ימשיכו אני עוזר להם למשוך יותר 
עד לגבול שבאמת צריך לעצור , אם הם לא יעשו כמוני הם יחצו את הגבול 
שבו חייבים לעצור .
אני עצמי עוצר כאשר צריך ואפילו גם לפני כן . ואני מדגיש שאני לא בעל הסיבולת 
הכי חזקה הרבה פחות . אני גם עוצר מסיבות אחרות, של זרימת הדם גם כאשר אני לא עייף .
בסך הכל כל הטכנולוגיה מה היא עושה ? ממליצה לעצור , גם במקרה הטוב 
של טכנולוגיה טובה ( ולא החנטריש של תנודות הגה ) זה מאוחר מידי .
כאשר נהגתי בישראל , קצת פחות ממליון קילומטר . קרו לי 2 מקרים בסך הכל 
וגם הם לא מקרה של נסיעה שיגרתית לעבודה וחזרה מהעבודה אלא נסיעות פנאי בלילה . לא למדתי כלום מהמקרים הללו . וגם לא הייתי מי יודע מה עייף ובכל זאת הם קרו בפתאומיות. 
ב 100000 ק"מ שעשיתי ברוסיה = נסיעות ארוכות , למדתי הרבה יותר .
המסקנות הובאו כאן .
600 - 700 ק"מ ב 13 שעות בערך , זה רק אומר שאני עצרתי והרבה . כאשר את רוב הדרך אני עושה בבוקר שאלו השעות החזקות שלי . 
מכוניות >>
לצפיה ב-'עוד עצה שנשכחה , לבלוע ויטמין C לפני הנהיגה 500 - 1000 מ"ג'
עוד עצה שנשכחה , לבלוע ויטמין C לפני הנהיגה 500 - 1000 מ"ג
08/09/2019 | 23:09
4
לצפיה ב-'הבעייתיות שלך היא עם הלעזור למשוך יותר'
הבעייתיות שלך היא עם הלעזור למשוך יותר
09/09/2019 | 07:03
4
14
זה כמו ללמד שיכור איך לנהוג שיכור במקום להעיף אותו מהכביש.
מכוניות >>
לצפיה ב-'לשיכרות אין מה לעשות . למרות שאני מכיר קצין מכונות '
לשיכרות אין מה לעשות . למרות שאני מכיר קצין מכונות
09/09/2019 | 20:47
3
14
באניה שהיה עולה בכבש שיכור לוט , ו5 דקות לאחר מכן יותר למכונה כאילו לא היה כלום , הוא ידע מה לעשות כננגד שיכרות . אני לא .
נהג עייף ירצה להמשיך ולא ידע כיצד . כאן 20 אחוז של התאונות הקטלניות . 
מכוניות >>
לצפיה ב-'אז... יש מה לעשות נגד שכרות או אין? בכותרת אתה אומר שאין,'
אז... יש מה לעשות נגד שכרות או אין? בכותרת אתה אומר שאין,
14/09/2019 | 17:30
2
4
אבל כבר בשורה הראשונה בהודעה אתה מספר על מישהו ש"ידע מה לעשות כנגד שכרות" - משמע יש מה לעשות...
בקיצור, חרטטן, כמו תמיד.
מכוניות >>
לצפיה ב-'כרגיל הדמגוגיה בגרוש שלך , סנונית אחת מבשרת את בוא הגשם '
כרגיל הדמגוגיה בגרוש שלך , סנונית אחת מבשרת את בוא הגשם
14/09/2019 | 20:16
1
7
ברוסית אומרים , לך תלקק לקיפוד שיכור , אבל קודם אתה צריך למצוא קיפוד שיכור 
ויש חכמולוגים שאומרים שאפשר לתת לקיפוד לחם טבול באלכהול .
אז קודם תמצא את הקצין ההולנדי , הוא היה שחור אז אולי זו פחות בעיה 
ותשאל אותו מה עושים כנגד שיכרות כאשר יש לך אניה להוציא מהנמל . 
כשתחזור עם התשובה נמשיך בדיון . 
בקיצור אין לך שום מושג על נהיגה בעייפות , בישראל אי אפשר ללמוד על נהיגה בעייפות ( אם לא שומעים לי ) אפשר רק ליפול קורבן לנהיגה בעייפות . 
מכוניות >>
לצפיה ב-'לאור מבנה ההודעה הנוכחית שלך, אני תוהה אם אתה שיכור...'
לאור מבנה ההודעה הנוכחית שלך, אני תוהה אם אתה שיכור...
14/09/2019 | 22:02
5
בקיצור, כמו תמיד, אתה מחרטט, מבלבל בשכל, קופץ מנושא לנושא ומסרב בתוקף להגיד משהו בעל משמעות או קשור לעניין.
מכוניות >>

הודעות אחרונות

20:23 | 20.09.19 Lighting Express
10:26 | 20.09.19 שיווקי
18:53 | 19.09.19 Netural
15:53 | 19.09.19 doss39
15:01 | 18.09.19 הרקולס123
18:54 | 15.09.19 נמלה עוקצת
13:43 | 15.09.19 בילי רובין
11:20 | 15.09.19 eliko59
11:11 | 14.09.19 נמלה עוקצת
20:57 | 12.09.19 JustaFriendlyGuy
18:26 | 12.09.19 כוכבית מצויה
07:04 | 12.09.19 VW PASSAT 2008

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ