ממש לא! חוכם .
פעם בגולף בדור של 1982 היה נסיון , כאשר את 2 הקורות בצדדים במקביל לגלגלים
ביצעו בצורת אקורדיאון . לא יודע האם זה עבד להם .
פעם גם ניסו לשים בולמי זעזועים על הפגוש . כמובן שזה נפל כאשר הגיעו פגושי הצעצוע .
היום ברוב הרכבים פשוט אין שם כלום , בסך הכל פח בצורה הכי פשוטה .
לא יותר חזק ממה שצריך להחזיק את המנוע והגלגלים . יש קריסה ולא איזור קריסה . אם היה איזור קריסה היית יכול להצביע עליו .
המבנה היום של תא המנוע לא שונה מהמבנה של סובארו פשע
דרך אגב אני כאחד שהולך תמיד על יותר חומר מעריך את היכולת שלהם ללכת על המינימום ועוד כאשר יש להם רווח יותר גדול עקב כך .
נחזור לבסיס
כאשר יש הרוגים בתאונות חזית וזה כאשר יש הגה קורס חגורה נמתחת וכרית אויר , אתה צריך להסיק מזה מסקנות .
כלוב ההתהפכות המינימלי בגג, שם זה שונה הוא עושה את מה שהוא צריך .
פטטי שאתה חושב שצריך להשתמש בפלדות מסוג שונה משל הפח הכללי של הרכב .
היצרנים יכולים לומר מה שהם רוצים לגבי הכוונות שלהם , אני לא מאמין להם כמו שאני לא מאמין לביבי השקרן הכרוני .
בנוסף לכל זה , אם תתן אגרוף למעטפת של תא המנוע אתה תבצע כמעט בכל מקום שקע . גם במקום המחזק את הפח , במכסה המנוע יש 2 מדרגות לאורך המכסה , גם שם מישהוא נתן אגרוף לרכב שלי וביצע שם שקע .
נושא אחר באותו הנושא , יישרו לי את המקום מכנית, בלי מרק בלי צביעה
כבוד ועוד במחיר מצחיק, אולי בגלל שזה היה חלק מעבודה יותר גדולה .
אם תתן אגרוף לפח גלי באותו העובי של פח של רכב, אתה תשבור את היד .
עוד משהוא היצרנים לא עושים , הוכח שפח מעטפת עם חצאי שקעים בגודל של כדור גולף חוסכים בדלק , כמו שכדור גולף בנוי . גם זה לא מעניין אותם .