ברור לך שאתה מדבר שטויות? ליתר דיוק אתה חושב כמו שחשבו
לפני 60 שנה.
אזור הקריסה מרכך את הפגיעה. מה שהורג את הנהג בתאונה חזיתית הוא חוסר היכולת לשכך בהדרגה את האנרגיה הקינטית. במלים פשוטות, הפגיעה בהגה, בדשבורד ואפילו לחץ חגורת הבטיחות.
אזור הקריסה סופג את האנרגיה הקינטית, וזה, ביחד עם תא נוסעים קשיח, זה מה שמונע פגיעה קשה בנוסעים.
עשו על זה הרבה ניסויים. אתה יכול למצוא ביוטיוב. למשל פגיעה של רכב מודרני ברכב ישן שנחשב בטיחותי (וולוו). הרכב המודרני נהרס. הוולוו הישנה נפגעה הרבה פחות. אבל כשבדקו מה קרה לבובות שהיו בפנים - אלו שבוולוו הישנה מתו. וברכב השני כמעט לא נפגעו.