איזה מכונית סלון ספורט קלה יותר לתחזוקה

ANZ1

New member
תוציא את הוולו מהרשימה

וולו חדשות מהשנתיים האחרונות הS90 וה S60 אלו מכוניות טובות,
אבל בשנת 2015 וולו נשארה עם שאריות ישנות,
בעבר וולו היתה בבעלות פורד והעבירו בעלות לפני 10 שנים לחברה הסינית גילי,
לקח לוולו הרבה שנים לבנות רכיבים חדשים לבד, שלדות, מנועים, ואפילו עיצובים חדשים,
הוולו S80 2015 זאת מכונית מיושנת, לא איכותית שהתחילו לייצר אותה ב2006
אין שום סיבה לקנות אותה.
 

enigo

New member
נדמה לי שב-2015 כבר מותקנים המנוע והתיבה החדשים

ואם כל מה שהוא רוצה זה כח וממדים - הוא יקבל את זה.
&nbsp
 

WarDog

New member
מנסיון אישי (נוסע על S60,2014) המנוע שודרג ב2013/14

המנועים החדשים (סדרות T וD) הגיעו לS60 ב2013/2014 (תלוי על איזה שוק מדברים).
&nbsp
מנוע הT5 עוצמתי מאוד! ובשילוב עם התיבה החדשה (גם הגיע ב2014) לא חסר כוח זמין בשום רגע, ותענוג לנהיגה ונסיעה.
&nbsp
הS90 הגיע לכביש ב2016, הדור החדש(3) של הS60 עלה לכביש בסוף 2018.
 

itzi5

New member
מהקטגוריה הזאת של וולוו S 60 איזה מכוניות מומלצות.

אתה מרוצה מהמכונית והתחזוקה של המוסכים ?.
אני הבנתי שבשנת 2016 - S60 T5 \ S60-R-DESIGN
עברו שדרוג ?.
 

WarDog

New member
אם אני לא טועה, ב2015 היה שינוי תוכנה וזהו.

שגרם למצב ECO (לחיסכון בדלק) להיות פחות מסורס מבעבר (הבדל מורגש).
&nbsp
אישית אין לי תלונות בקשר לרכב פרט לזה שהוא לא הכי חסכוני בתוך העיר (בתמהיל 40% עירוני 60% בין עירוני מגעים לצריכה ממוצעת 1:11 שזה סביר לרכב עם מנוע כזה).
&nbsp
מבחינת תקלות היתה רק אחת שגם היא לא רצינית (היה חסר קצת נוזל קירור, משהו כמו 100-150 מ"ל), ועברתי איתו 52K קמ'.
רמת המוסכים טובה, יש לצין שטיפלתי רק במוסך היבואן, והמחיר בהתאם (יותר יקר הממוצע אבל לא משהו חריג למותג עם מוניטין של "רכב יוקרה").
&nbsp
אין לי מה להגיד על מה עדיף הרגיל או R-DESIGN כי לא נסעתי על האחרון אלא רק על הרגיל, מבחינת ההבדל הוא רק ברמת האביזור והצמיגים (אותו גיר ואותו מנוע בשניהם)
 

itzi5

New member
אני מפחד לקנות "רכבי יוקרה" בגלל המוסכים.

הגרמניות למשל,
חושש גם לקנות אינפיניטי ולקסוס כי גם הם נחשבות יוקרה.
בגלל זה שאלתי פה בפורום.
 

ANZ1

New member
אז תקנה מזדה 6 או טויוטה קאמרי

מבחינת גודל, כח, יכולת, אבזור, יוקרה, מזדה 6 יותר טובה מוולו בפחות כסף,
חוץ מהשם אין שום סיבה לקנות וולו או לקסוס במכוניות מנהלים,
זה רק שם שיותר יקר,

אגב מה שיקר במותגי יוקרה, זה לא הטיפולים, כמו החלקים והביטוח,
הביטוח יעלה לך פי 2 מרכב עממי
 

enigo

New member
באיזו מאזדה 6 יש מנוע יותר חזק מאשר

בוולוו s60 t5?
גם באבזור ויוקרה אני לא בטוח שאתה צודק, אבל זה עוד נתון לדיון. בעניין הכח אתה פשוט טועה.
 

WarDog

New member
לא בדגמים שמגעים לארץ

במאזדה6 יש מקסימום 195 כ"ס (מנוע 2.5) בוולוו יש 245 כ"ס (מנוע 2.0)
&nbsp
רק במנוע הטורבו במאזדה יש יותר הספק אבל המנוע הזה לא מגיע לארץ
 

itzi5

New member
במכוניות הפופולריות היבואנים מביאים את הכי פשוט.

כדי להרוויח כסף,
איזה סלון ספורט יש ביפניות והקוראניות.
מקביל לוולוו טורבו 80\60 T5\T6 ?.
היבואנים וחברות הליסינג "מפשיטים" אותם.
 

enigo

New member
לא ממש נכון

במקרה של המאזדה גרסת הטורבו לא משווקת באירופה, ולכן לא מגיעה לארץ.
לארץ בדרך כלל לא מגיעות גרסאות הקצה, בשני הצדדים - לא הכי פשוטות ולא הכי יקרות, פשוט כי הם ימכרו במספרים נמוכים מדי, שהופכים את היבוא ללא כלכלי.
הצעתי לך כבר את הניסאן מקסימה. חזקה, יפנית ומאובזרת לא רע.
סובארו הציעה בתחילת העשור את הלגאסי/b4 עם. נוע שלושה ל' חזק, וזו גם אופציה. היו גם קאמרי וסונטה עם מנועי v6, שלא חסר להם כח.
בקיצור, יש אופציות.
 

WarDog

New member
אצלי כל טיפול זה בין 1500 ל2500 שקל (במוסך יבואן) -52K נסועה

 

enigo

New member
אבל שני הדגמים עברו עדכון משמעותי עוד לפני זה.

 

enigo

New member
אם להיות קטנוניים, אז רק האינפיניטי

מתאימה להגדרה של "ספורט-סלון" מהרשימה שנתת. הוולוו s60 יחסית זריזה בזכות ממדים קטנים, אבל לא מציעה "הנאה מנהיגה" יוצאת דופן (בלי קשר להנעה הקדמית). הלקסוס היא הרבה דברים טובים - מהנה לנהיגה היא לא אחד מהם...
 
למעלה