לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
3701337,013 עוקבים אודות עסקים

פורום מכוניות

שלום, הגעתם לפורום רכב של תפוז, הפורום מנוהל ע"י DrorZi מאז מאי 2001 ו  The S t i g מאז 2007
הפורום היינו במה פתוחה לכל מי שרוצה להשמיע את דעתו בנושא רכב, להתייעץ או להתלונן ואינו מיועד לאנשים המכורים בלבד, בפורום מספר משתמשים רב המרכזים בתוכם ידע עצום בין אם בנושאים טכניים ובין אם בנושאי נהיגה .חלום הפורום הוא מסלול ברמה בינלאומית בארץ הקודש, כזה שאפשר לשלם ולעלות עליו עם הרכב הפרטי, בינתיים הפורום ילחם בסטיגמות שספורט מוטורי =  ילדים בני 18 מתלהבים שעושים רייסים מי הכי מהיר בקו ישר בכבישים ציבוריים ושכל מי שנוהג מהר הוא חוליגן. על מנת לשמור על אווירה טובה ולשמר את הרמה הגבוהה (מאוד) שאליו הפורום הגיעה הנה תוספות לחוקי הפורום הכללים של תפוז:
 *הנכם מתבקשים לשרשר הודעות הקשורות באותו נושא (לדוגמה, אם יש שאלות בנושא צמיגים ואתם רוצים לשאול על החלפת צמיגים אצלכם ברכב אין צורך לפתוח הודעה חדשה), אם הכנסתם הודעה ראשית ואתם לא מוצאים אותה עשו קודם חיפוש האם היא שורשרה לטרד אחר בדף.
דבר זה נעשה על מנת לאפשר ליותר הודעות להופיע בדף הראשי.
* לכל משתמש הזכות לטרד ראשי אחד בדף, שאלות נוספות גם אם בנושא אחר ישורשרו לטרד הקיים של אותו משתמש
דבר זה נעשה על מנת למנוע הצפת הדף הראשי ע"י משתמש בודד, תאמיני לי, רואים את כל ההודעות שלכם ואם העלתם משהו חדש אנשים יראו ויגיבו
* ובהמשך למשפט האחרון, אנחנו רואים הכל ועונים על מה שאנחנו יכולים ויודעים, הודעות כמו "למה לא עונים לי" / "דחוווווווף"  / "מה? אף אחד לא יודע" לא מדרבנות אותנו לענות ואף להפך, חשוב לזכור כי כולנו פה בשביל ליהנות, על חשבון זמננו הפרטי ובהתנדבות, זו איננה עבודה של אף אחד מאיתנו ואף אחד מאיתנו (כולל מנהלי הפורום!) לא מקבל תמורה פרט להרגשה טובה בעזרה לזולת וניהול דיון פורה.
* יוצא מן הכלל הם משתמשים ירוקים בפורום אשר שילמו כדי להיות מודגשים בצבע זה, משתמשים אלה מגיבים לגופו של נושא אם ברצונם לתרום לדיון (ויש ברשותם ידע רב).
* הודעות "מ-ק-פ-י-ץ" גורמות למחיקת כל הנושא. (יוצא מן הכלל היא הודעות הקפצה על שאלה שלא נענתה ב-כ-ל-ל ועפה לדף השני) ההודעה שלכם לא יותר חשובה מהודעות אחרות בדף וזה מרגיז בדיוק כמו אנשים שנדחפים לראש הפניה במחשבה שהם ממהרים הביתה יותר ממני (או סתם בזים לכל כלל נימוס בסיסי)
* הודעות המכילות קללות מכל סוג המפונות כלפי אדם אחר ימחקו ללא הסבר מהפורום והמשתמש לא יוכל להביע את דעתו יותר בפורום שלנו
* הפורום מבוסס על אנשים בעלי ניסיון רב בתחום ששמחים לשתף בו את כולם ולכן הודעות המשקפות הטעיה (מכוונת או מחוסר ידע מוחלט בנושא) והשמצה ללא פרוט תמחקנה (לדוגמה הודעה "כל הצרפתיות זה חרא מכוניות" נמחקת מידית)
* אין לפרסם מודעות למכירה בפורום, יד2 הוא המקום הראשי היום למכירת כלי רכב וכל דבר אחר, מודעות מכירה ימחקו מהפורום והמפרסם יחסם מכתיבה בפורום.
* הפורום איננו פייסבוק ואיננו WALL שלכם (לדוגמה "תראו מה מצאתי ביוטיוב" היא לא הודעה רלוונטית לפורום ותמחק)
* קיים מאמר המרכז הודעות טכניות ושאלות נפוצות (מכיל "מה זה טורבו","מה זה דאבל קלאץ/עקב אגודל" ועוד) קיים גם האתר www.howstuffworks.com כדי ללמוד איך מנוע עובד, מומלץ.
* שיחות נפש בין שני גולשים ימחקו, יש בתפוז מערכת הודעות אישיות ומספיק תוכנות IM למטרות אלו.
* הודעות ללא כותרת נמחקות, כותרת בשם "כנס","..." וכו נחשבות הודעה ללא כותרת.
***דוגמאות כלליות להודעות שנמחקות אוטומטית:
* באיזה צבעים אפשר להזמין גולף (אנחנו לא יבואנים, אנא פנו לאולם התצוגה הרלוונטי)
* איך עובד מנוע (יש את www.howstuffworks.com הוא באמת מצוין
* האם יש לכם תמונה של סובארו DL 83 (יש GOOGLE בשביל זה
* כמה עולה מאזדה חדשה (יש טלפון בדיוק למטרה הזו, תתקשרו לסוכנות)
* כמה עולה קולט 96 (הפורום איננו תחליף מחירון, יש ברשת את מחירון יד2 ולוי יצחק)

הנהלת הפורום:

אודות הפורום מכוניות

שלום, הגעתם לפורום רכב של תפוז, הפורום מנוהל ע"י DrorZi מאז מאי 2001 ו  The S t i g מאז 2007
הפורום היינו במה פתוחה לכל מי שרוצה להשמיע את דעתו בנושא רכב, להתייעץ או להתלונן ואינו מיועד לאנשים המכורים בלבד, בפורום מספר משתמשים רב המרכזים בתוכם ידע עצום בין אם בנושאים טכניים ובין אם בנושאי נהיגה .חלום הפורום הוא מסלול ברמה בינלאומית בארץ הקודש, כזה שאפשר לשלם ולעלות עליו עם הרכב הפרטי, בינתיים הפורום ילחם בסטיגמות שספורט מוטורי =  ילדים בני 18 מתלהבים שעושים רייסים מי הכי מהיר בקו ישר בכבישים ציבוריים ושכל מי שנוהג מהר הוא חוליגן. על מנת לשמור על אווירה טובה ולשמר את הרמה הגבוהה (מאוד) שאליו הפורום הגיעה הנה תוספות לחוקי הפורום הכללים של תפוז:
 *הנכם מתבקשים לשרשר הודעות הקשורות באותו נושא (לדוגמה, אם יש שאלות בנושא צמיגים ואתם רוצים לשאול על החלפת צמיגים אצלכם ברכב אין צורך לפתוח הודעה חדשה), אם הכנסתם הודעה ראשית ואתם לא מוצאים אותה עשו קודם חיפוש האם היא שורשרה לטרד אחר בדף.
דבר זה נעשה על מנת לאפשר ליותר הודעות להופיע בדף הראשי.
* לכל משתמש הזכות לטרד ראשי אחד בדף, שאלות נוספות גם אם בנושא אחר ישורשרו לטרד הקיים של אותו משתמש
דבר זה נעשה על מנת למנוע הצפת הדף הראשי ע"י משתמש בודד, תאמיני לי, רואים את כל ההודעות שלכם ואם העלתם משהו חדש אנשים יראו ויגיבו
* ובהמשך למשפט האחרון, אנחנו רואים הכל ועונים על מה שאנחנו יכולים ויודעים, הודעות כמו "למה לא עונים לי" / "דחוווווווף"  / "מה? אף אחד לא יודע" לא מדרבנות אותנו לענות ואף להפך, חשוב לזכור כי כולנו פה בשביל ליהנות, על חשבון זמננו הפרטי ובהתנדבות, זו איננה עבודה של אף אחד מאיתנו ואף אחד מאיתנו (כולל מנהלי הפורום!) לא מקבל תמורה פרט להרגשה טובה בעזרה לזולת וניהול דיון פורה.
* יוצא מן הכלל הם משתמשים ירוקים בפורום אשר שילמו כדי להיות מודגשים בצבע זה, משתמשים אלה מגיבים לגופו של נושא אם ברצונם לתרום לדיון (ויש ברשותם ידע רב).
* הודעות "מ-ק-פ-י-ץ" גורמות למחיקת כל הנושא. (יוצא מן הכלל היא הודעות הקפצה על שאלה שלא נענתה ב-כ-ל-ל ועפה לדף השני) ההודעה שלכם לא יותר חשובה מהודעות אחרות בדף וזה מרגיז בדיוק כמו אנשים שנדחפים לראש הפניה במחשבה שהם ממהרים הביתה יותר ממני (או סתם בזים לכל כלל נימוס בסיסי)
* הודעות המכילות קללות מכל סוג המפונות כלפי אדם אחר ימחקו ללא הסבר מהפורום והמשתמש לא יוכל להביע את דעתו יותר בפורום שלנו
* הפורום מבוסס על אנשים בעלי ניסיון רב בתחום ששמחים לשתף בו את כולם ולכן הודעות המשקפות הטעיה (מכוונת או מחוסר ידע מוחלט בנושא) והשמצה ללא פרוט תמחקנה (לדוגמה הודעה "כל הצרפתיות זה חרא מכוניות" נמחקת מידית)
* אין לפרסם מודעות למכירה בפורום, יד2 הוא המקום הראשי היום למכירת כלי רכב וכל דבר אחר, מודעות מכירה ימחקו מהפורום והמפרסם יחסם מכתיבה בפורום.
* הפורום איננו פייסבוק ואיננו WALL שלכם (לדוגמה "תראו מה מצאתי ביוטיוב" היא לא הודעה רלוונטית לפורום ותמחק)
* קיים מאמר המרכז הודעות טכניות ושאלות נפוצות (מכיל "מה זה טורבו","מה זה דאבל קלאץ/עקב אגודל" ועוד) קיים גם האתר www.howstuffworks.com כדי ללמוד איך מנוע עובד, מומלץ.
* שיחות נפש בין שני גולשים ימחקו, יש בתפוז מערכת הודעות אישיות ומספיק תוכנות IM למטרות אלו.
* הודעות ללא כותרת נמחקות, כותרת בשם "כנס","..." וכו נחשבות הודעה ללא כותרת.
***דוגמאות כלליות להודעות שנמחקות אוטומטית:
* באיזה צבעים אפשר להזמין גולף (אנחנו לא יבואנים, אנא פנו לאולם התצוגה הרלוונטי)
* איך עובד מנוע (יש את www.howstuffworks.com הוא באמת מצוין
* האם יש לכם תמונה של סובארו DL 83 (יש GOOGLE בשביל זה
* כמה עולה מאזדה חדשה (יש טלפון בדיוק למטרה הזו, תתקשרו לסוכנות)
* כמה עולה קולט 96 (הפורום איננו תחליף מחירון, יש ברשת את מחירון יד2 ולוי יצחק)
x
הודעה מהנהלת הפורום
גולשים חדשים? אנא קראו את חוקי הפורום ("אודות הפורום והנהלתו" פה מעל)
גולשים חדשים מתבקשים לקרוא את הודעת המנהל על מנת לוודא כי הם מכירים את נהלי הגלישה בפורום
המשך >>

לצפיה ב-'אז הרכב האוטונומי מת ? '
אז הרכב האוטונומי מת ?
<< ההודעה הנוכחית
13/08/2019 | 22:05
40
65
האופטימיות שניתן להגיע לאוטונומיה בייצור סידרתי מתה ?
מכוניות >>
לצפיה ב-'השאלה בעיקר מעידה על בורות '
השאלה בעיקר מעידה על בורות
13/08/2019 | 22:38
57
ולו רק מההתיחסות אל "רכב אוטונומי" בהכללה.
מכוניות >>
לצפיה ב-'כל רכב חדש שמיוצר הוא רכב אוטונמי ברמה כלשהיא בן 1 ל5'
כל רכב חדש שמיוצר הוא רכב אוטונמי ברמה כלשהיא בן 1 ל5
13/08/2019 | 22:40
16
22
לצפיה ב-'מדובר על רמה 5 , ללא נהג . '
מדובר על רמה 5 , ללא נהג .
13/08/2019 | 23:25
15
46
לצפיה ב-'לפני 60 שנה מנכל IBM אמר שיש מקום בעולם רק ל5 מחשבים'
לפני 60 שנה מנכל IBM אמר שיש מקום בעולם רק ל5 מחשבים
13/08/2019 | 23:48
13
68
נו ? וכמה יש היום ?
טיפשים וחסרי יכולת מעוף היו תמיד,
לפני 20 שנה אף אחד לא חשב בכלל על רכב אוטונומי, זה היה מדע בידיוני לא רציני,
היום,
רוב המכוניות נמכרות עם אוטונומיות רמה 2, שהמשוכללות בינהם יודעות לנסוע לבד בנתיב שלהם בלי שום השפעה של הנהג, עם מערכות שיוט אדפטיביות ומערכות שמירה על הנתיב, כל עוד צריך להמשיך לנסוע בנתיב, הרכב ימשיך לנסוע לבד, ישמור מרחק מהרכב מלפנים, יעצור אם צריך ויפנה ביחד עם הנתיב,
 
המכוניות היקרות היום כמו אאודי וטסלה, כבר עם מערכות שלב 3, הם יודעות כבר לעבור נתיבים ובעצם לעקוב אחר מפה דיגיטלית, ואלו רכבים שנמכרים מסחרית.
יש שורה ארוכה של חברות שמפתחות רכבים אוטנומים ברמה 4, שזה בעצם רכב אוטונומי מלא שלא צריך נהג אנושי, אתה נותן לו יעד על המפה והרכב נוסע לבד,
יש כבר היום הרבה דוגמאות לטכנולוגיה, וכבר אלפי מכוניות כאלו נוסעות בכבישים,
כבר 3 שנים יש מכוניות אוטונמיות מלאות בכבישים ,עוד אין רכבים שנמכרים מסחרים , אבל ב10 השנים הקרובות יהיו שורה של מכוניות כאלו, עדיין מבחינת החוק' הנהג האנושי יהיה אחראי ויוכל לשלוט ברכב, בפועל זה רכב אוטונומי מלא והוא מעבר לפינה, בהתחלה זה יהיה רק ברכבים יקרים או במוניות.
 
זה רק שאלה של זמן עד שיגיעו לרמה 5 ששאלת, ברמה 5 בניגוד למה שכתבת, זה לא רק רכב אוטונומי מלא אלא שאין בכלל לנהג האנושי יכולת לעשות כלום, זה רק שאלה של זמן עד שנהיה שם, אולי 20 או 30 שנה, אבל ברור שאתה נהג גרוע ומחשבים יחליפו אותך וכל נהג אנושי אחר, עוד 30 שנה ב100 אחוז אסור יהיה לאף אדם לנהוג.
 
אבל רכבים אוטונומים מלאים יהיו מסחרים ב10 השנים הקרובות.
מכוניות >>
לצפיה ב-'זה לא כמו הדוגמא שנתת שלא צפו שהעולם יתמחשב '
זה לא כמו הדוגמא שנתת שלא צפו שהעולם יתמחשב
14/08/2019 | 18:15
12
30
ולא כמו שאמרו שאי אפשר לנסוע 80 קמ"ש עד שהגיעה השמשה הקדמית .
כאן יש הכל .
יש מחשבים יש ראדרים יש מצלמות יש אינפרא אדום ,
יש רכבים אוטונומיים לא סידרתיים שנוסעים
הכל קיים ובכל זאת  רכב אוטונומי סידרתי אין !
ועל זה מדובר בכתבה , על הקושי לייצר רכב אוטונומי סידרתי . 
מכוניות >>
לצפיה ב-'לא נכון'
לא נכון
14/08/2019 | 19:01
10
34
תוך 10 שנים הגיעו מאפס למאה
לפני 10 שנים לא היה כלום
היום יש הרכבים אוטונומים
מעכשיו
הטכנולוגיה תשתפר
המוצרים ישתפשפו
האנשים יתרגלו
החוקים ישתנו
מהפכות לא קורות ביום
ומהפכת הרכב האוטונומי היא אחת הכי מהירות
נולדת בעולם שלא היה בו אינטרנט לא היה בו טלפונים סלולרים
 
אז ייקח עוד כמה שנים
אבל לא רק שהרכב האוטונומי לא מת
מה שבוודאות מת
זה האפשרות של בני אדם לנהוג
אדם שנולד היום כנראה כבר לא ינהג
 
מכוניות >>
לצפיה ב-'כלומר, אתה מעריך שתוך 15-17 שנה '
כלומר, אתה מעריך שתוך 15-17 שנה
15/08/2019 | 10:25
9
24
הרכב האוטונומי כבר יהיה מיינסטרים? (עפ"י המשפט האחרון בהודעה שלך).
מכוניות >>
לצפיה ב-'בהחלט'
בהחלט
15/08/2019 | 10:40
8
23
לא מדובר על רכבים שלא יהיו בהם הגה ודוושות,
אלא רכב שיראה כמו רכבים היום, אבל תהיה להם אפשרות לנהיגה אוטונומית מלאה,
מה שנקרא אוטונומיות רמה 4, הרכב יודע לנהוג לבד, ולעשות את כל הפעולות לבד, לנהג האנושי יש יכולת להשתלט על הרכב, ובעיקר וזה מה שיעשה את זה נפוץ זה החוק, כל עוד לאדם יש אפשרות להשתלט על הרכב והאחריות שלו, אין צורך לשנות את החוקים,
כבר היום יש רכבים שנמכרים עם מערכות שהם בפועל כמעט רכבים אוטונומים, ברמה 3,
ראה את המערכת העובדת של טסלה, שהיא קיימת ומסחרית היום
 
אז ברור שתוך כמה שנים המערכת הזאת של רמה 3 תהפך להיות סטנדרטית, נגיד 5-10 שנים מהיום, והרכבים היקרים יהיו עם מערכות דור 4 בזמן הזה, כך שתוך 10 שנים מהיום יהיו כבר רכבים אוטונומים רמה 4 מסחרים שאפשר יהיה לקנות,
ותוך 17 שנה הם יהפכו להיות הסטנדרט,
ייקח עוד 10 שנים עד שיתרגלו אליהם, המערכות ימשיכו להתפתח,
ועד שיאסרו על נהגים לנהוג, זה יקרה עוד 30 שנה (או פחות).
 
מכוניות >>
לצפיה ב-'נוטה להסכים ברוח הדברים'
נוטה להסכים ברוח הדברים
15/08/2019 | 10:57
6
26
מכיר את המערכת של טסלה, למעשה הדגמים משנת 2018 ומעלה שמצוידים ב- Auto Pilot 2 (כל שנה הם משדרגים במעט את היכולת) כבר יכולים טכנית לעשות את זה כפי שאמרת. אילון מוסק טוען שזה רק עניין של אישור הרגולציה מבחינתו.
 
לגבי הערכת הזמן, קשה לדעת, בשנת 1998 שיצאה הפריוס, חלק חשבו ש"בעוד עשרים שנה" כל המכוניות יהיו כאלה. אכן הרכבים ההברידיים תופסים נתח שוק הולך וגדל כל שנה אבל עדיין...עברו 20 שנה ואם ניקח את סך המכירות העולמיות הם עדיין לא עברו את ה-50% (למעט בנורווגיה). דברים לוקחים זמן, ועוד יותר זמן כשמדובר ברגולציה.
 
אגב, איך החוק הנוכחי בישראל מסתדר עם מערכות כאלה בנוגע ל"חובת החזקת ההגה כל הזמן"? יתנו לנהגים בארץ לנהוג בידיים חופשיות? אם כי, יש לציין שגם במערכות של טסלה כיום, כאשר המכונית נמצאת במצב AutoPilot על הנהג לגעת בהגה לפחות פעם בדקה וחצי/שתי דקות.
 
 
מכוניות >>
לצפיה ב-'במכוניות הראשונות, היה צריך אדם ללכת לפני הרכב'
במכוניות הראשונות, היה צריך אדם ללכת לפני הרכב
15/08/2019 | 11:35
5
29
כדי להבטיח את שלום הציבור ממהמצאה המשוגעת החדשה,
כי זה נראה מסוכן,
אנשים מתרגלים להמצאות חדשות, ותוך זמן לא גדול הם נראות להם דבר הכרחי שאי אפשר בלעדיו,
בני אדם מסתגלים מהר מאד,
לפני 40 שנה לא היה טלפון סלולרי ולא היה אינטרנט,
לפני 20 שנה לא היה גוגל, פייסבוק, תשלום אלקטרוני, טלפון חכם,
קח היום לאנשים את הסלולר והאינטרנט והם אבודים,
ב2019 אנשים מתרגלים לרכב עם בקרת שיוט אדפטיבית וסטייה מנתיב,
עוד 5 שנים יתרגלו לרכב אוטונומי רמה 3
עוד 10 שנים לרכב אוטונומי מלא,
ועוד 20 שנה יתחילו להגיד שאסור לתת לבני אדם לנהוג
והחוקים תמיד הולכים צעד אחד אחרי בני האדם, לא צריך לדאוג להם,
לא החוקים משנים את בני האדם אלא הפוך,
רק אחרי שהציבור החליט שמריחואנה זה בסדר החוק משתנה, זה לא היה קורה הפוך.
מכוניות >>
לצפיה ב-'הערכת זמן שלך אופטימית :)'
הערכת זמן שלך אופטימית :)
15/08/2019 | 12:47
4
32
תעשיית הרכב היא בין התעשיות הכי פחות מתקדמות מבחינת שינוים (תעשיית המיחשוב והסלולאר הרחק הרחק לפנים).
 
ב-1999 יצאה לראשונה בקרת שיוט אדפטיבית במכונית סדרתית (מרצדס S-Class).
ב-2019 המערכת עדיין שמורה למכוניות יקרות יחסית (למעט יוצאות דופן כמו האיוניק).
 
ויותר מיזה, בקרת השיוט הרגילה (לא אדפטיבית), יצאה לראשונה במכונית סדרתית בשנות ה-60 (קאדילק) והיום ( מעל 50 שנה) עדיין לא הפכה לסטנדרט בכל המכוניות הנמכרות.
מכוניות >>
לצפיה ב-'יש בקרת שיוט אדפטיבית היום גם באיביזה'
יש בקרת שיוט אדפטיבית היום גם באיביזה
15/08/2019 | 14:15
3
25
ובהרבה מאוד דגמים עממיים אחרים זו לפחות אופציה.
אבל זה אכן לוקח זמן - בעשרים שנה המחיר ירד לפחות מעשירית ממה שהיה אז. מחיר החיישנים צריך לרדת לפחות ברמה הזו, כנראה יותר, לפני שיהיה סיכוי למכונית אוטונומית מלאה לשימוש פרטי.
לכן ההערכה המקובלת היום בעשיה היא שמכוניות רמה חמש ראשונות ימכרו לציבור, אולי, בעוד עשר שנים - כנראה יותר. עד שיהפכו לסטנדרט יעברו להערכתי לפחות עשרים שנה. ומכיוון שלמכוניות יש אורך חיים של כעשר שנים, אני מהמר שגם עוד שלושים שנים יהיה אפשר לנהוג על כבישים ציבוריים.
מכוניות >>
לצפיה ב-'האיביזה, נחמד ברמת מחיר כזאת שיש את המערכת'
האיביזה, נחמד ברמת מחיר כזאת שיש את המערכת
15/08/2019 | 16:10
2
21
ידוע לך אם היא פועלת מ-0, או רק מ-30-40?
מכוניות >>
לצפיה ב-'נדמה לי שמאפס, אבל צריך לקרוא במפרט'
נדמה לי שמאפס, אבל צריך לקרוא במפרט
15/08/2019 | 17:02
1
22
לא בטוח אם אפשר להפעיל אותה מאפס, אבל די בטוח שהיא תעצור את המכונית לאפס, ונדמה לי שתמשיך גם נסיעה במצבים מסוימים.
מכוניות >>
לצפיה ב-''
15/08/2019 | 17:31
3
לצפיה ב-'ההגדרה שלך לרמה 4 לא נכונה'
ההגדרה שלך לרמה 4 לא נכונה
15/08/2019 | 14:07
24
ההגדרה היא לא "נהיגה אוטונומית בפיקוח אנושי" אלא "נהיגה אוטונומית בתנאים ואזורים מוגבלים". הבדל משמעותי.
למשל לגבי עניין החבות המשפטית במקרה תאונה (שאגב הוא בעיה גם בדרגה 3).
מכוניות >>
לצפיה ב-'אין באמת רכב אוטונומי מלא, גם לא לא-סדרתי'
אין באמת רכב אוטונומי מלא, גם לא לא-סדרתי
14/08/2019 | 20:30
25
מה שיש זה מכוניות שמצליחות לנהוג בצורה מהוססת ולא חלקה בתנאים טובים יחסית, ולא ברור איך יתמודדו אם בכלל עם תנאים קשים יותר.
אם היו כלים אוטונומיים מלאים ביצור לא סדרתי, אחרי שפתרו את כל הבעיות הטכנולוגיות, אז עניין הורדת העלות כבר היה פשוט יותר לחיזוי, והיו יודעים להגיד מתי ימכרו מכוניות כאלו לציבור הרחב.

מכוניות >>
לצפיה ב-'קראתי את הכתבה, ואו שהכתב לא הבין מה שאמרו לו'
קראתי את הכתבה, ואו שהכתב לא הבין מה שאמרו לו
14/08/2019 | 10:17
30
(לא סביר במקרה של הכתב הזה) או שהמרואיין דיבר שטויות - בכוונה או כי הוא טמבל.
המכשול היום הוא ממש לא כח מחשוב. לא מבחינת יכולת ולא מבחינת עלות. לא יודע מאיפה הוא הביא את זה.
הבעיה האמיתית היא יכולת חישה בתנאי ראות בעייתיים, ועלות החיישנים הנדרשת כדי להגיע לרמה סבירה בעיני האחראים לבטיחות. שים לב לרשימת החיישנים שהוא מדבר עליה - ואז תוסיף למשוואה את זה שכשמדברים היום על לידאר זול, מדברים על עלות של מעל אלף דולר ליחידה - וגם זה רק למכשירים שיהיו מסחריים רק עוד שנתיים שלוש. כרגע הם עולים חמש ספרות - בדולרים.
כך שחבילת החיישנים שהמרואיין מונה תעלה יותר ממחיר מכונית משפחתית בארהב. וזה מחיר החיישנים ליצרן - משמע המחיר של החיישנים בלבד, לפני תוכנה ולפני מחיר המכונית עצמה, יהיה בסדר גודל של במוו 3. ולא בטוח שמדובר בגרסת הבסיס...
במצב הזה, אין למכונית אוטונומית היתכנות כלכלית - וזה עוד לפני הרבה מכשולים רגולטוריים שקיימים.
מכוניות >>
לצפיה ב-'בדיוק שבוע שעבר חשבתי על זה והנה ..........'
בדיוק שבוע שעבר חשבתי על זה והנה ..........
13/08/2019 | 23:29
21
43
הקדימו אותי . 
היות ואיזורי קריסה ברכב הם בולשיט / עבודה בעיניים בכדי לייצר יותר בזול , אז כרית חיצונית היא הפתרון הנכון , במיוחד בתאונות חזית צד .
אולי יעזור גם להולכי רגל , או שיעיף אותם ?
 
מכוניות >>
לצפיה ב-'אתה לא מפספס אף הזדמנות להוכיח בורות, הא? '
אתה לא מפספס אף הזדמנות להוכיח בורות, הא?
14/08/2019 | 10:24
20
32
אזורי מעיכה/ריסוק רלוונטיים בתאונות חזית (בעיקר) ואחור. הם לא רלוונטיים בכלל בפגיעה מהצד, כי אין שם מרחק שיאפשר קריסה. זה אפילו כתוב די במפורש בכתבה...
עצה ידידותית - נסה לדבר רק על דברים שאתה מבין בהם. נגיד, מה אכלת לארוחת בוקר...
מכוניות >>
לצפיה ב-'אתה לא קולט אבל כן פולט .'
אתה לא קולט אבל כן פולט .
14/08/2019 | 18:06
19
34
בכתבה מדברים על מה שהם מדברים. 
אני דיברתי על איזורי קריסה בתאונת חזית , ברור שאין איזור קריסה מהצד ,
בולשיט ואחיזת עיניים של התעשייה בכדי להצדיק פח בעובי נייר .
למשל :
אתן לך טויוטה קורולה סטנדרטית  ולי אויוטה קורולה שאני  אשפר אותה 
כמו שצריך להיות ונראה אם יהיה לך חשק להכנס בי חזיתית .
 
מה הורג את הנהג שנהרג בתאונה חזיתית ? 
מכוניות >>
לצפיה ב-'עצוב שאתה לא מבין שאתה לא מבין כלום בהמרת אנרגיה'
עצוב שאתה לא מבין שאתה לא מבין כלום בהמרת אנרגיה
14/08/2019 | 19:35
27
ברכב "קשיח" (נגיד האמר צבאי) כל האנרגיה הקינטית של המהירות מועברת כמאט במלואה לנוסעים בזמן תאונה, ובכך גורמת לפגיעות קשות לאיברים בגוף,
לאומת זאת ברכב מודרני רובה נספגת ברכיבים שנועדו לכך להלן "אזורי קריסה" ובכך הפגיעה בנוסעים מופחתת.
 
תנסה ליפול על הרצפה עם בלימה בעזרת הידים ובלי ותגיד לי איפה הנזק גדול יותר.
מכוניות >>
לצפיה ב-'אשכרה, לא מפספס שום הזדמנות להוכיח בורות... '
אשכרה, לא מפספס שום הזדמנות להוכיח בורות...
14/08/2019 | 20:32
2
11
לצפיה ב-'כפירה בעיקר זו לא בורות , ביטול דיעות אחרות זה פשיזים . '
כפירה בעיקר זו לא בורות , ביטול דיעות אחרות זה פשיזים .
14/08/2019 | 21:48
1
25
מכיר את הקישקושים על ספיגת אנרגיה וקריסה .
ובכל זאת אנשים מתים , הם מתים מהקריסה הזו , חלקים זרים נכנסים להם לגוף 
לא שאני מצר כל כך על אבידות בנפש , אני מצביע על הבושלשיט 
וזה גם לא ישנה מה שאני אומר הם ימשיכו בשלהם .
רק שאני לא נותן להם לעבוד עלי . 
יש כריות אויר ויש חגורות שיספגו את האנרגיה . 
הכרית על הפגוש היא צעד בכוון הנכון גם לתאונות חזיתיות 
מכוניות >>
לצפיה ב-'כאמור - לא מפספס שום הזדמנות... '
כאמור - לא מפספס שום הזדמנות...
14/08/2019 | 22:57
8
לצפיה ב-'ברור לך שאתה מדבר שטויות? ליתר דיוק אתה חושב כמו שחשבו'
ברור לך שאתה מדבר שטויות? ליתר דיוק אתה חושב כמו שחשבו
15/08/2019 | 10:18
14
35
לפני 60 שנה.
אזור הקריסה מרכך את הפגיעה. מה שהורג את הנהג בתאונה חזיתית הוא חוסר היכולת לשכך בהדרגה את האנרגיה הקינטית. במלים פשוטות, הפגיעה בהגה, בדשבורד ואפילו לחץ חגורת הבטיחות.
אזור הקריסה סופג את האנרגיה הקינטית, וזה, ביחד עם תא נוסעים קשיח, זה מה שמונע פגיעה קשה בנוסעים.
עשו על זה הרבה ניסויים. אתה יכול למצוא ביוטיוב. למשל פגיעה של רכב מודרני ברכב ישן שנחשב בטיחותי (וולוו). הרכב המודרני נהרס. הוולוו הישנה נפגעה הרבה פחות. אבל כשבדקו מה קרה לבובות שהיו בפנים - אלו שבוולוו הישנה מתו. וברכב השני כמעט לא נפגעו.
מכוניות >>
לצפיה ב-'למה הוולוו הוא דוגמא למה שאני טוען ? הוא לא !'
למה הוולוו הוא דוגמא למה שאני טוען ? הוא לא !
15/08/2019 | 18:24
7
28
אז שיפרו קצת את המצב בין מכונית ישנה לחדשה .  זה לא רלוונטי . 
הוולוו בגודל מקסימלי אבל שוקל רק 1500 קילו . 
אני טענתי שהמכוניות לא מספיק מסיביות בחלק הקדמי וגם הוולוו הישנה היא לא כזו .. 
 
מכוניות >>
לצפיה ב-'אפילו לא שביב של הזדמנות... '
אפילו לא שביב של הזדמנות...
15/08/2019 | 21:07
9
לצפיה ב-'תאמין לי שעדיף להיות ברכב מודרני שמתנגש חזיתית'
תאמין לי שעדיף להיות ברכב מודרני שמתנגש חזיתית
18/08/2019 | 07:30
5
15
ברכב זהה ב 60 קמ"ש מאשר בטנק שמתנגש בטנק אחר במהירות של 30 קמ"ש למרות שבטנק רק תשרוט את הצבע (וגם תיקון הצבע לא יקר).
מכוניות >>
לצפיה ב-'בטנק או ב BTR . אין מערכות הגנה - כרית אויר וחגורה נמתחת '
בטנק או ב BTR . אין מערכות הגנה - כרית אויר וחגורה נמתחת
19/08/2019 | 00:15
4
15
אבל זה לא הנושא , לא צריך להגיע לרמה של טנק .צריך לחזק יותר את קיר האש 
בכדי שלא יקרסו חלקים על הנוסעים והנהג .
תכלס ברוב החזית יש את המנוע שהוא קשיח לגמרי .
עוד כשל לוגי , לפי שיטתכם לא צריכים להיות בכלל הרוגים בתאונות חזיתיות .
הרי יש קריסה . 
מכוניות >>
לצפיה ב-'גם אם תשים אותם התוצאה לא תשתנה'
גם אם תשים אותם התוצאה לא תשתנה
19/08/2019 | 15:38
3
13
ועוד כשל לוגי שלך אחד מני רבים, לכל איזור קריסה ולכל איזור ספיגת אנרגיה יש גבול למה שהוא יכול לספוג.
מכוניות >>
לצפיה ב-'אל תתאמץ, הרי הוא בכלל לא מבין מה המשמעות '
אל תתאמץ, הרי הוא בכלל לא מבין מה המשמעות
19/08/2019 | 16:26
1
12
של תאוצה בזמן תאונה...
מכוניות >>
לצפיה ב-'ולך אין מושג בקונסטרוקציות חוזק חומרים וייצור .'
ולך אין מושג בקונסטרוקציות חוזק חומרים וייצור .
20/08/2019 | 00:05
2
תשאר באיזור הנוחות שלך , מידע תפל על סוגי מכוניות .
מכוניות >>
לצפיה ב-'בדיוק , לכן אמרתי שאיזורי קריסה זה בולשיט '
בדיוק , לכן אמרתי שאיזורי קריסה זה בולשיט
20/08/2019 | 00:02
2
הם צריכים להיות חזקים יותר . לא כמו נגמ"ש אבל חזקים יותר .
מכוניות >>
לצפיה ב-'לא לא, זו קונספירציה והוא עלה עליה! '
לא לא, זו קונספירציה והוא עלה עליה!
15/08/2019 | 14:19
4
35
זה כדי לחסוך פח!
מכוניות >>
לצפיה ב-'אתה מגיב ככה רק מתוך בורות'
אתה מגיב ככה רק מתוך בורות
18/08/2019 | 09:39
3
20
פח יותר דק זה גם מכבשים פחות חזקים, ברגים יותר קצרים ופחות נפח אחסון לחומרי גלם.
מכוניות >>
לצפיה ב-'הצלחת להכניס 3 שטויות במשפט אחד . '
הצלחת להכניס 3 שטויות במשפט אחד .
19/08/2019 | 00:02
2
14
מה שכן המובילות טויוטה ופולקסווגאן מייצרות כל אחת 10 מליון מכוניות בשנה .
בזבוז של 5 דולר על כל רכב זה 50 מליון דולר . 
חיזוק משמעותי של השילדה יעלה יותר . עד חצי מליארד דולר בשנה . 
זה בלי שם ערך מוסף ליצרן . 
מכוניות >>
לצפיה ב-'יש לך מזל שהטימטום לא מחלה כואבת'
יש לך מזל שהטימטום לא מחלה כואבת
19/08/2019 | 15:36
1
11
אין סוף למקומות שאפשר לחסוך ברכב (אפילו דברים שנקרים לך שוליים כמו עובי השטיחים והריפוד) אבל לא חוסכים כי יש משמעות גם לאיכות ולכן כולם מחפשית את נקודת האיזון בין מחיר לאיכות.
 
לא סתם יצרנים משקיעים סכומים הרבה יותר גדולים מאותם חצי מיליארד דולרים שזרקת ונשמעו לך מספר פנטסטי (אבל זניח ביחס למחזור) כדי לבחון ריסוקים ולהעלות את הבטיחות.
 
 
מכוניות >>
לצפיה ב-'אז נחזור לכיתה א ' , יש השקעות שנושאות רווח '
אז נחזור לכיתה א ' , יש השקעות שנושאות רווח
20/08/2019 | 00:09
3
ויש השקעות שהן בזבוז , השקעה בחיזוק השילדה מעבר למה שהיא כיום היא בזבוז.
אם רק היית ש לב לחיסכון שהיצרנים משקיעים בפיתוח טריקים להוזלת המוצר 
כמו גלגל ספר קטן , או אפילו במערכת של הג'ק , למשל לחדד את קצה המוט המסובב את הג'ק בכדי שיוכל לשמש כמברג.  
מכוניות >>

הודעות אחרונות

18:35 | 18.08.19 טוביה47
17:44 | 18.08.19 tedys strm
22:05 | 13.08.19 נמלה עוקצת
14:29 | 13.08.19 דורון בלבן
08:02 | 13.08.19 koganzon
19:52 | 12.08.19 ברק תחת ענן
16:23 | 11.08.19 JustaFriendlyGuy
09:47 | 11.08.19 skickers
14:38 | 09.08.19 נירובי1

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ