התלבטות לגבי סיטרואן

koganzon

New member
התלבטות לגבי סיטרואן

מתלבט לגבי החלפת רכב לאישתי.
מתלבט לגבי ה C3 או קקטוס החדשה .
יעוד הרכב לנסיעות קצרות לעבודה בעיקר, נסיעות משפחתיות מתבצעות לרוב ע"י רכב שני.
מה דעתכם לגבי הדגמים? ובראייה קצת קדימה , איך הסחירות של סיטרואן כשרוצים למכור אותה.
כרגע נוסעת עם אופל אסטרה 2014 ,שלא מצטיינת בסחירות גבוהה ככל שאני שואל. חושב על השדרוג לפני שמחיר המכירה של הרכב שלנו יהיה נמוך יותר (בטרייד אין מציעים כרגע 40000 ש"ח)
 

ANZ1

New member
כמה תשובות

הקקטוס יותר מרווחת ויותר נוחה מאשר הC3
הC3 יותר מאובזרת ועם עיצוב (לדעתי) יותר חמוד
אבל זה עניין של טעם אישי,
אני הייתי לוקח את הקקטוס.

לגבי סחירות עתידית זה נעלם לא ידוע,
תראה, בישראל עד היום השם של סיטרואן ופיגו לא היה משהו,
מצד שני זה משתנה עכשיו
הגיפון הכי סחיר היום בישראל, זה פיגו 3008
(אם סחירות זה היכולת למכור מהר את הרכב)
https://wheel.co.il/אתר-יד-2-חושף-פיגו-3008-החדש-נמכר-הכי-מהר-כמש/
 

koganzon

New member
מרחיב לגבי ההתלבטות שלי

עד היום האופל 2014 שימשה בעיקר לנסיעות לעבודה , ממוצע של כ 65 ק"מ ליום , בנוסף מידי פעם נסיעות באזור שסה"כ קרוב למקום המגורים שלנו.
את הנסיעות המשפחתיות שלנו או הארוכות אנו עושים עם הרכב שלי שהוא מהעבודה אם כי לעיתים רחוקות גם עם הרכב הפרטי.
מיקום העבודה השתנה למרחק יומי של כ - 5 ק"מ (הלוך וחזור
).
אני מודע שלא יהיה קל למכור את הרכב (אופל ברלינה 2014 , 68000 ק"מ) .
המחשבות להחלפת הרכב נבעו מכמה סיבות : קצת לפנק את האישה , עכשיו מחירון הרכב 52000 ש"ח, בטרייד אין מוכנים לקזז 40000 ש"ח ע"ח עיסקת טרייד אין, להחזיק אותו עוד כמה שנים ישחוק את המחיר שלו לגמרי, הקיזוז ע"ח עיסקת טרייד אין הוא בלובינסקי ...... בסוכנויות אחרות הקיזוז נמוך יותר משמעותית.
מה דעתך? והאם היית שוקל רכב אירופאי אופל, סיטרואן או פג'ו?
האפשרויות הן כמובן: להשאר עם הרכב, להכנס לעיסקת טרייד אין תחת קורת לובינסקי, לנסות למכור לבד ואז לרכוש רכב חדש / 0 ק"מ או יד 2
תודה
 

ANZ1

New member
השאלות הם אחרות לגמרי

1. מה האישה רוצה, מה אני או אתה רוצים זה פחות חשוב,
מה היא רוצה ?
היא מוכנה להשאר עם הרכב הקיים (שמבחינה כלכלית זה יותר זול) או שהיא רוצה להחליף לחדש ?
2. איזה רכב חדש היא רוצה ?
בסופו של דבר, כמו שאנחנו רואים, אתה קונה רכב ל5 שנים, 2000 יום,
יותר חשוב מירידת ערך, זה 2000 יום של רצון או חוסר רצון,
שווה להפסיד עוד 10 אלפים שח ב5 שנים כדי שאישתך תהיה מרוצה
מאשר להרויח את הכסף ואישתך תהיה לא מרוצה, זה יעלה לך יותר,
תן לה להחליט,
החלטות כאלו הם לא כלכליות, אם אתה יכול להרשות לעצמך כלכלית, ונראה שכן, תשאל אותה ותעשה מה שהיא תגיד.
 

koganzon

New member
תשובה

כל העיסוק בנושא עלה ממני, הגברת לא העלתה את הנושא כלל .
הגברת לא לוחצת על החלפת הרכב בכלל , אני זה שמחזיק את הנושא באויר כבר תקופה כשאני מבין שאני צריך להוסיף 70-80K עם אני מממש את ההרפתקאה הזו או, כפי שציינת, להשאר עם הרכב , לספוג את ירידת הערך עוד תקופה ואז לראות מה עושים.
חייב לציין , ללא קשר, שאני מאוד אוהב את האסטרה , רכב שנותן, לדעתי, הרגשה בטוחה בנהיגה והוא מפנק מבחינת האיבזור, ללא קשר לכך שסחירות הרכב בעייתית בארץ.
 

enigo

New member
אם השיקול הוא כלכלי, הרי שאין ספק בכלל

שעדיף. להמשיך להחזיק את הרכב הנוכחי. בטח אם מרוצים ממנו.
אתה מפחד מהסכום שתצטרך להשקיע עוד שלוש שנים כדי לקנות חדש? שים בצד כל חודש אלף שקלים (זה בערך ההבדל בירידת הערך בין הרכב הנוכחי לחדש, אולי אפילו פחות), ואז עוד שלוש שנים תצטרך להוסיף סכום נמוך יותר ממה שאתה צריך להוסיף עכשיו כדי לקנות רכב חדש.
 

koganzon

New member
ההחלטה לבסוף.....

להשאר עם הרכב.
חישוב מהיר מסכם 1200 ק"מ של נהיגה שנתית הלוך וחזור של אישתי מהבית לעבודה !!!.
היום הרכב עם 68000 ק"מ שנת 2014, הרוב המוחלט של הנסיעות המשפחתיות שלנו מתבצעות עם רכב העבודה שלי.
החלטנו שחבל יהיה להשקיע מינימום 70-80K ללא סיבה מוצדקת.
נמשיך להנות ממה שיש לנו

&nbsp
תודה
&nbsp
 

xfwind

New member
לשלם 80K כדי לא להפסיד 20K?

אם השיקולים הם אחרים (רוצה רכב חדש/היברידי/חשמלי/בטיחות אקטיבית וכ') אז זה בסדר. אבל הדיבור על סחירות משאיר אותך עם האסטרה.

גילוי נאות: קנינו אסטרה (2015, סטיישן) לפני 8 חודשים ונסענו כבר כ-12K ק"מ. אחלה אוטו.
נהדר בחיבור הכביש והנוחיות.
יש גם חסרונות אבל עניינים סטנדרטיים.
 

koganzon

New member
השיקול שלי משלב את 2 השיקולים שציינת. .......ממש מתלבט .

 

koganzon

New member
ההחלטה בסוף .....

להשאר עם הרכב.
חישוב מהיר מסכם 1200 ק"מ של נהיגה שנתית הלוך וחזור של אישתי מהבית לעבודה !!!.
היום הרכב עם 68000 ק"מ שנת 2014, הרוב המוחלט של הנסיעות המשפחתיות שלנו מתבצעות עם רכב העבודה שלי.
החלטנו שחבל יהיה להשקיע מינימום 70-80K ללא סיבה מוצדקת.
נמשיך להנות ממה שיש לנו

&nbsp
תודה
&nbsp
 

koganzon

New member
ההחלטה לבסוף היא .....

להשאר עם הרכב.
חישוב מהיר מסכם 1200 ק"מ של נהיגה שנתית הלוך וחזור של אישתי מהבית לעבודה !!!.
היום הרכב עם 68000 ק"מ שנת 2014, הרוב המוחלט של הנסיעות המשפחתיות שלנו מתבצעות עם רכב העבודה שלי.
החלטנו שחבל יהיה להשקיע מינימום 70-80K ללא סיבה מוצדקת.
נמשיך להנות ממה שיש לנו

&nbsp
תודה
&nbsp
 
למעלה