מישהו יודע למה מעכבים את הייבוא של הCR-V לארץ?

אם כל שאר די דומה , מהנדסי הונדה שילכו ללמוד

ממהנדסי מאזדה , לא עושים מדרגה בתא המטען
ולא מקטינים אותו סתם עם לוחות בצד .
זו לא בחירה של רכב לפי פרמטר אחד , אלא שלילה של רכב כי יש יותר טובים .
מאזדה טויוטה סוברו מיציבושי ואפילו יונדאי שלא לומר וולוו וג'יפ .
במאזדה החדשה יש הכל ומעל מה שצריך וגם תא מטען כמו שצריך להיות .
מה שהיה חסר זה בקרת שיוט אדפקטיבית וזחילה בפקקים כעת יש .
אפילו את העצירה האוטונומית הם שיפרו .
רכבי פרימיום יכולים ללכת לישון יש מאזדה ואני מניח גם כל אלו שהזכרתי קודם
אבל במאזדה הנדסת אנוש יותר טובה .
 

em28

Well-known member
CX5 זה הרכב עם הבגאז' הקטנצ'יק ? במילה אחת: אכזבה

כשהחלפתי את הסיויק בג'יפון אחד הצרכים היה בגאז' שיוכל להכיל כסא גלגלים.
מאד רציתי את ה-CX5 וכמה התאכזבתי לגלות שתא המטען שלו מאד גבוה וכל כך קטן.
גם פירוק חלקי של הכסא לא עזר, בתי הגלגלים שלו גוזלים רוחב גדול מתא המטען.

למעשה, במכוניות קטנות יותר (סיויק, מאזדה 3, HRV, טוסון/ספורטאז') תא המטען מעוצב נכון יותר והרבה יותר שימושי מה-CX5 שמאכזב בהיבט זה.
 

enigo

New member
הנמלה מתקשה עם הרעיון שלא לכולם אותם צרכים בדיוק

הוא צריך להוביל חביות וגלגלים - ושופט את תא המטען מהזווית הזו, ואך ורק מהזווית הזו. אלמנטים אחרים לא קיימים עבורו...
ל-CR-V הקודם לא מעט יתרונות על ה-CX-5, למשל נינוחות הנסיעה, וגם לא מעט חסרונות, למשל בהתנהגות הכביש (לא גרועה - אבל פחות מהנה). אין רכב אחד מושלם, יש רק כאלו שמתאימים יותר או פחות לסט צרכים והעדפות של אדם נתון.
אבל הנמלה הוא fanboy מוצהר של מאזדה, אז אין ממש טעם בדיון...
 

enigo

New member
ללא ספק, מאזדה cx5 הוא הרכב המושלם - בהנחה שצר עולמך

כעולם נמלה...
לא שהמאזדה רכב גרוע, הוא פשוט לא מה שאתה מתאר.
 
בשבילי הרכב המושלם הוא לנד קרוזר או היילנדר

אבל אני עדיין לא שם .
אז בקטגוריה CX5 וגם ראב 4 וגם המקבילים של סובארו , ניסן XTRIL
ומיציבושי אווטלנדר . כולם יותר טובים מההונדה .
נוחות נסיעה ? ב CX5 עשיתי ביום אחד 770 קילומטר ואני לא הנהג הכי כשיר
לעשות דברים כאלו.
 

enigo

New member
וזה שנסעת ב-CX5 כך וכך ק"מ ביום אחד מוכיח שהוא יותר נינוח

מה-CR-V? או אולי שהוא יותר נוח?
מדהים אותי לפעמים כמה הלוגיקה שלך פגומה ברמות הבסיסיות ביותר של להבין מה המשמעות של מושגים כמו "יותר" ו"פחות".
 
זה מדהים כמה ענף הרכב רחוק ממך

לא רק הנסיעה של 770 ק"מ , (חוץ מההונדה פילוט שהיא לא בקטגוריה
ומקווה שהונדה לא קילקלו אותו בצורה החדשה .)
המאזדה הכי נוחה גם מבחינת מתלים .
 

enigo

New member
הה לעשות וה-cx5 שלך (דור קודם)

טוב בהרבה דברים - אבל המתלים שלו הם לא ממש היורש המודרני ל-Ds?
וזה לא משהו שרק אני אומר - אתה מוזמן לקרוא מבחני דרכים.
אבל הי - אפשר להוביל בו 3 חביות!
 
אני כבר לא אוכל בקרוב להראות לך מהיא דרך משובשת באמת

אז קצת תיאור , מרוב בורות בכביש , אז נוסעים לאט 20 - 40 קמ"ש לפעמים עוצרים
ולפעמים אי אפשר לחמוק מהבורות.
משהוא דומה מרגישים כאשר נוסעים באוטובוס מפרקי בנת"צ מגן הפעמון בירושלים
לכוון מרכז העיר . לא בגלל שהכביש משובש יותר מידי אלא לאוטובוסים הללו אין בכלל שיכוך מהמורות .
 

ANZ1

New member
הפוך גוטה

תא המטען של ההונדה יותר גדול מתא המטען של המזדה,
הנה הנתונים, אבל לא צריך אותם, כל דגמי מזדה ידועים בזה שהם הכי צפופים שיש מול המתחרים בכל קטגוריה, למזדה יש הרבה יתרונות
וחסרון אחד ענקי, המכוניות כולן צפופות עד כדי שרוב הדגמים הם בגודל הפנימי של מכונית מקטגוריה יותר קטנה,
תא מטען של ההונדה 5 דלתות , כי זה ההשוואה הרלוונטית 522 ליטר
תא המטען של המזדה 455 ליטר
 
לכל יצרן יש מידה אחרת של ליטרים .

למאזדה יש תא מטען כשל הגדולים בקטגוריה , בנוסף אין גם מדרגה
בהונדה הקודמת היו דפנות שגזלו הרבה מנפח תא המטען ובנוסף הייתה מדרגה
לרוב האנשים לא מפריעה מדרגה , כי הם כמעט ולא משתמשים בתא המטען
לי זה היה חשוב ,
במאזדה העמסתי 3 חביות , או 4 גלגלים של הרכב . אל תתבלבל בין הקאשקאי
ודומיו לבין המאזדה ותואמיה .
הדרגה הבאה היא היילנדר ולנד קרוזר .
 

enigo

New member
אף אחד לא מעכב. פשוט המחיר הוא כזה

שפשוט לא שווה ליבואן להביא.
עניין תמחור רכב הוא טיפה פחות פשוט ממה שנדמה לאנשים, אם לשפוט לפי התגובות כאן.
 
למעלה