מישהו יודע למה מעכבים את הייבוא של הCR-V לארץ?

EHP12

Active member
מישהו יודע למה מעכבים את הייבוא של הCR-V לארץ?

הרי לפי מה שראיתי באינטרנט, דגם אירופאי עם תיבה אוטומטית כבר יש.
אם זה מחיר גבוה אני גם לא מבין כי העובדה שהוא יכול לאכלס 5+2 עם הנעה היברידית ותא נוסעים עדיף של האאוטלנדר היה גורם לאוטו הזה די להיחטף מהר.
 

ANZ1

New member
בישראל היבואן הישראלי יהרוג אותו

בארצות הברית זה הגיפון הכי נמכר הוא גם די זול.
בישראל היבואן מוכר את כל המכוניות שלו בעשרות אחוזים יותר ממה שצריך ובלי אבזור לכן הם לא מצליחים ולא יצליחו.

רק בזמן האחרון התחילו למכור אותו באירופה סביר שהוא יגיע בזמן הקרוב ואף אחד לא יקנה אותו.

בארצות הברית הונדה הוא המותג במקום 4 במכירות , בישראל הוא מקום 14.
וזה רק בגלל תמחור שגוי כי יש לרכב את מה שהישראלים אוהבים , יפני , אבזור , טכנולוגיה .
 

EHP12

Active member
גם אם גרסת בסיס תהייה מעל 200K

יקנו אותו אנשים. לא הרבה אבל יקנו.

הפעם להונדה יש גרסה היברידית עם שבעה מושבים שאמורה להיות "שובר שוויון" ליבואן גם במחיר גבוה.
 

ANZ1

New member
אני מהמר

אני מהמר שהגירסא ההיברידית עם 7 מקומות תעלה במינימום 240 אלף שח.
כשיש גיפונים אחרים ב80 - 100 אלף פחות עם 7 מקומות כולל כל הקניות דרך חברות הליסינג שהונדה לא משחקת בו.
 

ANZ1

New member
לפי אתר הונדה בריטניה

אין חיה כזאת.
או 7 מקומות עם מנוע בנזין או דיזל
או 5 מקומות היברידי
כך שאין לך מה לחכות
 

tedys strm

New member
האם ‏יש טעם לבדוק באתר האמריקאי

‏האם יש טעם לבדוק באתר האמריקאי ‏של הונדה ‏כי האמריקאים אוהבים היברידי/חשמלי
 
אולי פופולרי אבל אני לא קניתי אותו בגלל

תא מטען קטן מידי . אבל אין הרבה כמוני שמחשיבים
יותר מידי את תא המטען .
לא התאכזבתי מה CX5 שקניתי לבסוף .
 

enigo

New member
אל תיתן לעובדה שמדובר ברכב אחר להפריע לך...

 
אתה ראית? בעצם לא משנה אתה לא יודע לראות בגאז'

בחדש יש מדרגה עוד יותר גדולה כאשר מקפלים את השורה השלישית
 

enigo

New member
שורה שלישית שלא היתה בדור הקודם, ולכן בהכרח

תא המטען שונה מאוד, ולכן בהכרח לסיפור שלך לגבי הדור הקודם אין, כמו בהרבה מהסיפורים שלך, שום רלוונטיות למקרה הזה.
 
שורה שלישית לא באה בגלל יותר אורך ,

גם קודם היה אפשר לשים שורה שלישית גם בדגם הישן יותר הייתה מדרגה , כעת היא יותר גדולה .
 

enigo

New member
מי דיבר על אורך? דיברתי על זה שמדובר

ברכב אחר, עם תא מטען אחר, ולכן מה היה בקודם לא רלוונטי.
אבל אתה צודק בגדול - המדד העיקרי בקניית רכב חדש צריכה להיות היכולת להוביל חביות בתא המטען...
 
בהונדה רק יודעים לקלקל מבחינת קונספט

כמו הסיוויק עם הדלת האחורית .
הוסיפו 2 כסאות לתא המטען , ביג דיל . אותו הדפקט נשאר מבחינת תא המטען
אין שום סיבה להעדיף את הונדה על המקבילים.

בסדר אז יש אנשים שמתאים להם סמארט ו i10 גדול עליהם ובכל זאת קונים פנאי,
או אפילו לנד קרוזר .
 

enigo

New member
כאמור, אין ספק שיכולת הובלת חביות היא שיקול חשוב

בבחירת רכב פנאי...
 
כלום לא חשוב , לא נפח תא המטען לא הכסאות

שום כלום רק השם H .
יש קודיאק עם 7 מקומות אז בכלל .
 

enigo

New member
לא אני זה ששופט מכוניות לפי פרט בודד

וספציפי להחריד...
 
למעלה