מעוניין לתקן גיר בפוקוס לאחר תום האח' המורחבת, ע"ח היבואן ?
הי,
בבעלותי פורד פוקוס 2012 סטיישן דגם טרנד - המודל עם הפגם המובנה בגיר הרובוטי. אמנם היבואן דלק מוטורס מעניק אחריות מורחבת, אולם "על הנייר" היא חלפה (אני עם כ 200,000 ק"מ). מנסיוני בעבר (עם איסוזו טרופר וחברת UMI) יבואן רציני, מממן (או לפחות מסבסד משמעותית) את הטיפול בגיר הפגום כדי לשמר לקוח מרוצה, אולם כשפניתי לאחד המוסכים המורשים שלהם, קיבלתי תשובה לקונית ושלילית בנוגע לכך והצעת מחיר יקרה ביותר.
אני די אובד עצות, כי עלות התיקון מהווה חלק משמעותי ממחירון הרכב, ושווי הרכב בוודאי יהיה נמוך מהמחירון.
שאלותיי הן:
1. מהי הדרך הכי נכונה לפנות, ולמי, על מנת ליהנות מהחלפת/תיקון הגיר על חשבון / בסבסוד משמעותי של היבואן?
2. האם התיקון/החלפה של הגיר (ספציפית לאותו שנתון) מבטיחה כי אקבל גיר שכבר לא סובל מאותו פגם מובנה, כך שלא אצטרך לעמוד בפני אותה סיטואציה בעוד תקופה לא ארוכה?
אשמח לטיפים/הכוונה מנסיונכם. מי התמודד עם בעיה דומה, כיצד פתר. אם צריך, אפשרי גם בפרטי.
בסה"כ אני רוצה להשאר לקוח מרוצה של פורד/דלק מוטורס, אולם מדובר כאן בהוצאה ענקית על פגם שידוע בדגם הזה.
תודה מראש
הי,
בבעלותי פורד פוקוס 2012 סטיישן דגם טרנד - המודל עם הפגם המובנה בגיר הרובוטי. אמנם היבואן דלק מוטורס מעניק אחריות מורחבת, אולם "על הנייר" היא חלפה (אני עם כ 200,000 ק"מ). מנסיוני בעבר (עם איסוזו טרופר וחברת UMI) יבואן רציני, מממן (או לפחות מסבסד משמעותית) את הטיפול בגיר הפגום כדי לשמר לקוח מרוצה, אולם כשפניתי לאחד המוסכים המורשים שלהם, קיבלתי תשובה לקונית ושלילית בנוגע לכך והצעת מחיר יקרה ביותר.
אני די אובד עצות, כי עלות התיקון מהווה חלק משמעותי ממחירון הרכב, ושווי הרכב בוודאי יהיה נמוך מהמחירון.
שאלותיי הן:
1. מהי הדרך הכי נכונה לפנות, ולמי, על מנת ליהנות מהחלפת/תיקון הגיר על חשבון / בסבסוד משמעותי של היבואן?
2. האם התיקון/החלפה של הגיר (ספציפית לאותו שנתון) מבטיחה כי אקבל גיר שכבר לא סובל מאותו פגם מובנה, כך שלא אצטרך לעמוד בפני אותה סיטואציה בעוד תקופה לא ארוכה?
אשמח לטיפים/הכוונה מנסיונכם. מי התמודד עם בעיה דומה, כיצד פתר. אם צריך, אפשרי גם בפרטי.
בסה"כ אני רוצה להשאר לקוח מרוצה של פורד/דלק מוטורס, אולם מדובר כאן בהוצאה ענקית על פגם שידוע בדגם הזה.
תודה מראש