ההטבות לרכבים בישראל מגיעות על ידי רמת זיהום האוויר
ולא על ידי הטכנולוגיה,
למרות שבהחלט צריך להוריד יותר את ההטבות לרכבים היברידי פלאג אין,
כי אין לזה משמעות בישראל מכמה סיבות
1. רכבים היבירידים נטענים (פלאג אין) נמדדים על ידי זיהום אוויר כאשר הבטריה מלאה ולכן מראים נסיעה ירוקה הרבה יותר מרכבים היבירידים מקבילים, למרות שבישראל אין תשתית להטענת הרכבים ורובם הגדול משמש כרכב היברידי רגיל בלי הטענה חשמלית לכן הם לא צריכים להראות יותר ירוקים ולקבל יותר הטבות.
2. לרכבים היבירידים בכלל ורכבים נטענים בפרט וגם לרכבים חשמלים, יש בטריות ענקיות ואין תשתית מחזור לבטריות האלו, כשזורקים אותם בסוף למזבלה, הם מזהמים את הסביבה ואת מי התהום הרבה יותר מרכבי בנזין.
3. בישראל אין שום משמעות לרכבים חשמלים או נטענים, כי החשמל בישראל נוצר על ידי שריפת דלקים בתחנות כח, זה לא משנה אם הדלק הפחחמני נשרף ברכבים או בתחנת חשמל, הם בכל מקרה מזהמים, רק במדינות שיש יצור חשמל ירוק יש יתרון לרכבים חשמלים או נטענים.
ולכן כל העניין הוא מיותר, ואין סיבה לתת הטבות כאלו לרכבים חשמלים או נטענים.
ובעיקר הבעיה החשובה בישראל שלא מטפלים בה והיא הפתרון לבעית זיהום האוויר, זה תחבורה ציבורית איכותית, יעיליה, זמינה בכל מקום ובכל זמן, רק זה עוזר לאיכות הסביבה, אם 200 איש נוסעים ברכבת יש פחות 200 רכבים מזהמים.