פנייה לבעלי פיאט ואלפא

galit681

New member
פנייה לבעלי פיאט ואלפא

מתארגנת קבוצה להגשת תביעה כנגד יבואנית פיאט-סמל"ת עבור תקלות במערכת תיבת ההילוכים אשר מסתבר שיש בה פגמים ותיקונה כרוך בהוצאה ניכרת,ממני ביקשו 25,000 על כל מערכת הגיר לאחר 52,000 קילומטר בלבד!!
כל מי שהייתה לו בעיה בתיבת ההילוכים ונדרש לשלם סכומים גבוהים עבור התיקון מוזמן לכתוב לי למייל[email protected]
מקווה שאני לא פוגעת בחוקי הפורום
תודה,גלית
 
מעניין היכן יש עוד צרכנים פריירים חוץ מישראל ואיטליה

שקונים פיאט .
גם מנועי האניות שהם ייצרו פעם היו אסון . לא יודע אם הם ממשיכים לייצר גם היום .
 

tedys strm

New member
כל הכבוד על הבירור...

בתור מי שאין לו פיאט, מה היו הסימנים ש''גילו לך'' שתיבת ההילוכים אינה תקינה?
2. כמה שנים נסע הרכב עד שתיבת ההילוכים התקלקלה?
3. איזה דגם של פיאט? והאם ביצעת התיקון?
 

galit681

New member
הסבר על הפיאט שלי

הפיאט שלי משנת 2016.דגם 500X.
לא היו שום סימנים,הרכב מטופל במוסך פטין בעכו בשוטף ועבר את כל הטיפולים הנדרשים ובזמן. הרכב פשוט נעצר ובמקביל נדלקה נורה אדומה עגולה כמו של ההגדרות בטלפון..הרכב נעצר ואי אפשר היה לשלב הילוכים או לעשות משהו בכלל.האחריות של שלוש השנים נגמרה 10 ימים קודם ופיאט לא מסכימה להתחשב בגודל התקלה ומוכנה רק לעשות הנחה..עכשיו מבקשים ממני 10500 לאחר 50% הנחה..
הבנתי שאני לא היחידה שזה קרה לה ואני מנסה לאסוף עדויות על התקלות בגיר..
 

tedys strm

New member
הבירור שאת עושה הוא נבון

התנהלות היבואן או היצרן היא חצופה.
לדעתי בקרוב הם ''יאותו לפנים משורת הדין'' לתקן את הרכב על חשבונם ואולם השאלה מה יקרה עם הרכב שוב בעוד כ3 שנים או לגבי אחרים בסיטואציות דומות.
&nbsp
תנסי לברר במשרד הרישוי כמה רכבים כאלה נמכרו וליצור קשר עם לקוחות אחרים.
&nbsp
בגירסת גיר ידני, הרכב הזה היה אמור להיות חלום שאינו מתקלקל אבל היבואן לא מביא גירסה ידנית...
 

enigo

New member
לדעתך הרכיב היחיד ברכב שיכול להתקלקל הוא

תיבה אוטומטית?
וזה מבלי שנכנסנו לזה שגם תיבות ידניות יודעות להתקלקל.
 

tedys strm

New member
האם לא ידוע לך הפער בין אמינות

התיבות הידניות בריכבי פיאט לעומת התיבות האוטומטיות למיניהן בריכבי פיאט?
 

enigo

New member
פער כן. "חלום שאינו מתקלקל" זה כבר משהו אחר

הבה גם שספציפית, יש לי במשפחה פיאט ידנית שהתיבה הידנית בה דרשה תיקון...
אז אפילו אם כל השאר לא היה מתקלקל (המנוע סבבה, אבל היו תקלות באלמנטים אחרים) עדיין גם גרסה ידנית לא היתה מבטיחה אפס תקלות.
 

tedys strm

New member
יש לך פרטים על הגיר הידני של הפיאט

שמשפחתך "הצליחה" להרוס?
איזה רכב, דגם, שנה, קילומטראג' עד הקילקול, עלות התיקון של הגיר וגם סך עלויות התיקון החריגות ברכב עד למועד התקלה החריגה (בגיר הידני)
וככה ''גלית'' תוכל לשפוט לבדה האם היה לגיר האוטומטי בפיאט שלה (ובאלפא רומאות ופיאט 500 אחרים למיניהם שגיריהם ניזוקו במפתיע) אפקט אמיתי מלא או חלקי של ה''חלום ושיברו''.
 

enigo

New member
אין לי מושג מה רצית להגיד

או למה החלטת שהמשפחה שלי "הצליחה להרוס" את הגיר. היו, כמו שאמרתי עוד תקלות - ולאורך השנים היו במשפחה כמה וכמה פיאטים.
העובדה הפשוטה היא שהטענה שלך כאילו פיאט ידני לא מתקלקל היא פשוט לא נכונה.
 

tedys strm

New member
רציתי להגיד שכל אוטו ''זקן'' מתקלקל

מידי פעם.
זה כמובן הסטנדרט, אבל אפילו במשפחה שלך שהחזיקו הרבה פיאט ישנים שניקנו משומשות לא היו קילקולים ''שוברי שיוויון" כמו מה שגלית תיארה. רחוק מזה.
רציתי שלהשוואה תיכנס קצת לעומק הקורה ושאלתי דברים כמותיים ספציפיים אבל מתברר שאתה לא רוצה דיון כמותי.
&nbsp
אני חוזר על מה שאמרתי שלפיאט ידני יש שם של רכב אמין וזול לתחזוקה. זה לא דומה בכלל לתקלות אצל גלית ואצל בעלי אלפות חדשות ו/או פיאט 500 חדשים, בגירסאות האוטומטיות הנמכרות כאן.
&nbsp
 

enigo

New member
אני חוזר שוב על מה שאמרתי כבר בהתחלה

יש הבדל גדול בין "מתקלקל פחות" ל"לא מתקלקל" (וה-500x, גם כשאין שום תקלה, הוא לא בדיוק חלום. רכב נחמד ותו-לא).
והפיאט האמורה לא היתה ממש זקנה, ותקלת הגיר (שהוחלף במשומש, לא במוסך מרכזי, ולכן אין מה להשוות לעלות שהציגה גלית) לא היתה הראשונה. היתה גם תקלה במחשב ההצתה, שממה שהבנו היא תקלה די נפוצה בדגם ההוא.
אז אני אומר שוב - אמין יותר? בהחלט. אמין לחלוטין? לא ממש...
 

enigo

New member
ואגב, בשם הדיוק ההיסטורי - הרכב כן הוצע עם תיבה ידנית

בתחילה, אך כנראה שהביקוש היה נמוך מכדי להצדיק את המשך השיווק.
 

galit681

New member
איפה כל אלה שכן התקלקל להם הגיר

הרבה פה וגם "ברחוב" אומרים שידוע שהגיר של פיאט החדשה לא מחזיק מעמד ומתקלקל כמו אצלי כבר אחרי 52000 קילומטר.איפה האנשים שזה כן קרה להם,כמוני?
המצחיק שאפילו שכבר נתתי הוראת תיקון עברו כבר 10 ימים והיום נאמר לי שכנראה רק בסוף שבוע אקבל את הרכב...כבר לא יודעת מה לחשוב על כל פיאט...
 

enigo

New member
התיבה החד-מצמדית ידועה כבעייתית

הדו-מצמדית לא רכשה מוניטין דומה.
וכעצה כללית - בפעם הבאה גשי לקבל הצעת מחיר ממכון המתמחה בתיבות הילוכים. פערי המחיר לא פעם מזעזעים.
אגב, אמרו לך מה בדיוק הבעיה או שפשוט הצהירו ש"הלך הגיר וצריך לשים חדש"?
 

galit681

New member
לא אמרו בדיוק מה הבעיה

אמרו שגם הטורבו הלך שלא הבנתי איך ומה הקשר לגיר ועל הגיר אמרו ,אחרי כמה ימי בדיקות שהוא הלך ושלות התיקון 22000 ואת הטורבו שעלותו 9000 היבואן יספוג
 

enigo

New member
אם את רצינית לגבי עניין התביעה

אז הדבר הראשון שאת צריכה לעשות זה לברר מה בדיוק קרה. לקבל אבחון מפורט ובכתב. אחרת הם יוכלו לטעון בהמשך שהתקלה קרתה עקב שימוש שגוי או לא מתאים, ולהתנער ממך. אם תדעי בדיוק מה קרה, עם תיעוד, יהיה להם מרחב תמרון מצומצם יותר.
אבל התוספת לגבי הטורבו לפחות מסיימת את הדיון על טענת ה"חלום שלא מתקלקל" שהעלו כאן...
 

galit681

New member
יש לי הצעות מחיר מהם לתיקון

בהצעת מחיר יש פירוט של החלקים שצריך להחליף...יש גבול לכמה ניתן להתחמק מאחריות היצרן...או שלפי פיאט בעצם אין גבול
 

galit681

New member
מחליפים את הטורבו ואת הגיר

ובגיר חלק חדש שהזמינו הגיע תקול...אני טוענת שגם רכיב ברכב שלי היה תקול וזה לא באשמתי אלא תקלה של פיאט בייצור...אבל לך תוכיח
 
למעלה