המלצה לרכב עבודה חדש.

גיא מקל

New member
המלצה לרכב עבודה חדש.

הרכב מיועד לעבודות שיפוצים וגם נסיעות פרטיות, אז חשוב מאוד שיהיה רכב חזק, אמין וחסכוני בדלק.
המלצות?
 

enigo

New member
מסחרית קטנה, בינונית או גדולה? אולי טנדר?

קשה להמליץ בלי שתמקד קצת.
 

גיא מקל

New member
המלצה לרכב עבודה חדש.

אני מחפש טנדר עבודה לשיפוצים, תקציב עד 250K.
לא ציינתי את זה בהודעה הקודמת אבל חשוב שיהיה לו כושר העמסה גבוה.
תודה
 

ANZ1

New member
כמה כושר העמסה ?

טנדרים בינונים עד 4 טון (טויוטה היילקס, מציובישי מגנום וכו) מעמיסים הרבה פחות מ1000 קילוגרם בדרך כלל 600-900 קילו וגם אז לא כדאי להגיע לתקרת משקל.

טנדרים גדולים מעל 4 טון (פורד 250, דודג ראם) מעמיסים מעל טון 1100-1600 קילוגרם, הם גם לא יותר יקרים מהטנדרים הבינונים כי לא משלמים עליהם מעמ
אז אם אתה צריך להעמיס הרבה, ואתה גר ועובד מחוץ לערים צפופות, זה הקניה היותר טובה.
http://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/חדש-בישראל-2019-פורד-f-250-החדש-מחיר-225000-שקל

https://www.icar.co.il/דודג'/דודג'_ראם/דודג'_ראם_חדש/
 

the annonymous

New member
הטנדרים האמריקאים יתאימו אבל צריכת הדלק די גבוהה

מצד שני הוא מוכר מלא, אין שווי רכב, יש החזר בלו וכל ההוצאות מוכרות כך שזה די מקזז את זה.
 

חן 1111

Active member
תבדוק פיאט דוקטו, פיג'ו בוקסר וכדומה

יש להם דגמים סגורים וגם טנדרים, כושר העמסה גבוה, והיתרון הכי חשוב - המשקל הכולל בין 3.5 ל-4 טון, כך שמצד אחד הם מוכרים מלא במס, ומצד שני נהגים ותיקים עם רשיון ב' יכולים לנהוג עליהם (צעירים לא, נדמה לי שזה השתנה ב-2007).
 

פליקס80

New member
לא בהכרח

לאו דווקא.. צריכת הדלק אצל הראם למשל יותר חסכונית בהשוואה מרכבים אחרים.. המנוע יותר חסכוני (6 צילנדרים ולא 8 כמו בסילברדו)
 

enigo

New member
מספר הצילינדרים פחות משמעותי צהנפח

והנפח בראם קרוב מאוד לשל האחרים (6.7 ל', אם אני זוכר נכון). ומעבר לתאוריה - במציאות צריכת הדלק שלו די דומה לשל האמריקאים, כפי שאפשר לראות במבחנים שנערכו בארץ ובעולם.
 
אופציה לעגלה?

צריך לסחוב משקלים חריגים רק לעיתים רחוקות? קח טנדר רגיל +עגלה לשעת הצורך
 
טרנספורטר , עם שורת כיסאות אחת מתקפלת .

הרכב הכי נוח לנוסעים , מושלם לשיפוצים .
 
בדקת או זה עוד אחד מהדברים בדמיון שלך ?

א. אין רכב יותר מתאים מבחינת נוחות ומבחינת התאמה לשיפוצים .
טנדר זה הכי פחות נוח . יש תואמי טרנספורטר בגודל אבל הם הרבה פחות נוחים .
ב. היילקס הוא כמעט באותו המחיר .
ג. הטרנספורטר הבסיסי הוא עד 220- 250 אלף כמו שהוא ביקש הארוך 250
הקצר 220 .
משום מה בישראל הטרנספורטר יותר יקר , כאשר הייתי באולם התצוגה בחו"ל
טרנספורטר לנוסעים ( מזווד ) עלה כמו טיגואן . לא קניתי אותו בגלל שהיה ידני .
 

enigo

New member
מה לעדות שהוא קונה בארץ

ובארץ הוא יקר משמעותית מכלים כמו דוקאטו שמתאימים לא פחות לשיפוצניק - לא למדריך תיירים, לא לרכב הסעות, לשיפוצניק.
ולגבי טנדר - טנדר לא כפול הנעה זול משמעותית מהטרנספורטר, ולטנדר עם ארגז נפרד ופתוח יש יתרונות לשיפוצניק על וואן פתוח (וגם חסרונות, כמובן). העובדה הפשוטה היא שיש הרבה מאוד שיפוצניקים שבחרו בטנדר, וכנראה שהם יודעים מה מתאים להם קצת יותר ממך...
 
הוא ביקש רכב נוח אז זה לא טנדר

(ואני בדקתי את האמרוק ), אז גם לא הדוקאטו או פרטנר
טרנספורטר נכנס בתקציב שלו .
שיפוצניקים יודעים יותר ממני , כן בודאי , זה בגלל שאני גם כן שיפוצניק .
נראה אותך מעמיס כמה לוחות גבס על טנדר לעומת טרנספורטר .
ונוחות לנוסעים ולנהג זה רק טרנספורטר .
 

enigo

New member
כמה שטויות... מאיפה להתחיל?

נתחיל מהדבר הפשוט - הוא לא הזכיר נוחות כאחת הדרישות שלו.
ונמשיך בזה שכמו תמיד הגעת למסקנה גורפת על סמך מקרה פרטי. נסעת בטנדר אחד - אמרוק - ועל סמך החוויה איתו החלטת לגבי כלל הטנדרים. הגיוני. ללא ספק. ממש מופת של הסקת מסקנות לוגית.
אה, כן - ופרטנר הוא רכב נוח מאוד, אבל לא שייך לקטגוריה הזו (אם כי בדור הממש חדש, שאני בספק שאתה מתייחס אליו, יש גרסה ארוכה וגבוהה שמקבילה לטרנספורמטור קצר).
ולגבי לוחות גבס - באמת? זה אתגר ההעמסה ש"שבר" אותך? ������
 
אם סוגרים טנדר אז מבטלים אפשרויות העמסה

אם לא סוגרים אז אין אפשרות להשאיר כלים ברכב , שזה הדבר הכי מעצבן
לקחת אותם למקום אחר .
אפשר לקנות ג'מפי , חסכוני ודי נוח .
אמרוק אמור להיות הטוב בקטגוריה וגם הוא לא נוח .
 

enigo

New member
ידני קצר עולה החל מ-238 אלף

עם מנוע של 84 כ"ס... לא ממש חזק. עם המנוע החזק יותר הוא כבר עולה 255.לפני התאמה לנוסעים.
ולא יודע מי אמר לך שהאמארוק אמור להיות הטנדר הכי טוב בקטגוריה, או אפילו הכי נוח בקטגוריה.
ובטנדר אפשר לשים תיבה סגורה בארגז ועדיין לשמור על היכולת להוביל דברים ארוכים או חריגים בגודלם.
וכאמור, העובדה הפשוטה היא שהרבה שיפוצניקים, אם לא הרוב, משתמשים בטנדרים.
 
שיפוצניקים זה לא מקשה אחת , אין דין צבעי או רצף

כדין קבלן גבס .

תג מחיר של 256,000, היי-לקס הוא טנדר 1-טון היקר ביותר בישראל. גרסת אקטיב תעלה לכם 244,000 שקלים 'בלבד'.

איסוזו עם המנוע הקטן בקטגוריה 1.9 ליטר, חסכוני מהמנועים האחרים בקבוצה. מחיר רכב המבחן LS הוא 245,000 שקלים, גרסת S עולה 235,000, די-מקס ידני יעלה לכם 220,000 שקלים.

מיצובישי טרייטון הסתפק ב-655 מכירות ב-2017, מתוכן 466 בגרסת 4X4. מנוע ה-181 כוח סוס שלו חזק בהרבה מזה של האיסוזו (163 כ"ס) והטויוטה (150). הוא מאובזר טוב יותר כולל מושב נהג מחושמל, ויש גם נעילת דיפרנציאל רוחבי. מחיר גרסת 'דקאר' הוא 245,000 שקלים, גרסת DESERT עולה 230,000 שקלים.
גם שאר הטנדרים בסביבות 230-240 אלף ש"ח .
מכירות כ 1500 יחידות למותג בשנה רובן 4 על 4 , מה שאומר שהן לא הולכות
לשיפוצניקים דווקא .

https://cars.walla.co.il/item/3142582
 

enigo

New member
וציטטת מבחן ישן כי...?

ועוד עם מחירי גרסאות הנעה כפולה שלא בדיוק רלוונטיות.
אז... מה בעצם רצית להגיד?
 
למעלה