מחפש המלצה על רכב

אלון811

New member
מחפש המלצה על רכב

שלום לכולם, מחפש רכב שני במשפחה בשביל אשתי.
שימוש:
נסיעה שנתית ממוצעת של 7,000 ק"מ.
בדר"כ שילוב של עירוני ובין עירוני (נסיעה של 14 ק"מ לכיוון ממוצע לעבודה).
אמור לשמש אותה ועוד 2 ילדים בכסאות בטיחות מאחורה.
בגאג' שיכול להכיל עגלת תינוק מתקפלת.
חשוב:
אמינות, רכב שידוע ככזה שאין בו בעיות, ושתיקון חלקים אינו יקר. (למרות שזה גם שילוב של מזל).
ובטיחות.
ואוטומטי!
תקציב: בתקווה להגיע עד 35K.

תודה לכל מי שיכול לתת כיוון.
 

xrlmike

New member
כל יפני משפחתי סטנדרטי יקיים את ההגדרות

7K לשנה + 2 ילדים - עדיפות למשפחתית ולא למיני או סופר מיני במיוחד שההפרש בהוצאות הדלק יהיה זניח
בשוק המשומשות בגלל שכולם רוצים סופר מיני המשפחתית ובמיוחד בתווך המחירים הנמוך תיהיה כנראה עם נתונים עדיפים
בקיצור מזדה 3 קורולה וכו'
&nbsp
&nbsp
 

אלון811

New member
השאלה אם במחיר הזה אתה יכול למצוא שנתון טוב

כלומר, ידוע שהיפניות הם מכוניות אמינות.
השאלה אם ניתן למצוא בדגמים האלה רכב בשנתון של עד 7 שנים אחורה.
וגם האם היתם מכניסים את מיצובישי אטראז לקטגוריה הזו?
 

xrlmike

New member
מה הבעיה לקילומטרז כזה עם רכב בן 10 עם 150K ? וממש ממש לא

האמינות של רכבים בעשור + האחרון שונה ממה שיש אנשים שזוכרים
רכב משפחתי רגיל שעבר ידיים פרטיות וטופל באופן מסודר במוסכים מסודרים מרגיש ונוסע יפה מאד גם אחרי עשור וחצי ו200K ק"מ
ככה שלרכוש אותו בן 10 עם 150K נותן בד"כ רכב אמין וזול לכמה שנים טובות ומתחת לתקציב שהגדרת - מה שמשאיר כמה אלפים למקרה תקלה שיכולה לבוא
 

enigo

New member
עשה לעצמך ולאשתך טובה - דלג על האטראז'

מכונית סופר בסיסית שתוכננה עבור מדינות עולם שלישי כמו תאילנד. לא ברמה של מכוניות מודרניות.
 

אלון811

New member
סליחה על הבלבול

שאלה נוספת וקצת שונה.
התחלתי באמת לבדוק מאזדה 3 + טויוטה קורולה.
קצין הרכב אצלנו בחברה אמר שבמקום מאזדה 3 לחפש-
פורד מונדאו (שלטענתו אפשר למצוא בשנתון יותר טוב באותו מחיר),
אמר שההבדל בדלק והאחזקה הוא שולי.
אשמח לשמוע את דעתכם למרות שברור לי שזהו רכב יותר כבד.
&nbsp
 

enigo

New member
מונדיאו באמת נותנת המון תמורה לכסף - אבל...

זה אוטו ענק, ברמה שמתחילה להעיק מבחינתי בנסיעה בעיר.
יש שתי גרסאות, הישנות יותר עם תיבה פלנטרית ומנוע אטמוספרי. קצת "כבדה" ושתיינית דלק. אחרי מתיחת הפנים יש מנועי טורבו חזקים (203 או 240 כ"ס) ותיבה דו-ממדית. הביצועים טובים וצריכת הדלק סבירה, אבל יש דיווחים על בעיות יקרות בטורבו ובתיבת ההילוכים.
חוץ מזה - רכב מרווח ונוח מאוד, מאובזר די טוב ברוב הגרסאות ועם תא מטען ענק.
 

אלון811

New member
באיזה שנתון/דגם הם מתחילות להיות בעיתיות?

זו עם התיבה פלנטרית
 

xrlmike

New member
אתה גולש במדרון חלקלק

תמיד יהיה את הרכב היותר טוב אבל,
יד 2 זה לא תוכנית כבקשתך וברכב נפוץ הסיכוי למצוא דוגמית טובה גבוה יותר מה גם שרצית רכב שהדגש היה אמינות ועלות רכישה ואחזקה נמוכה
כשזה הדגש להישאר הדגמים הכי נפוצים מאד עוזר, יש הרבה חלקים והרבה תחרות
לשימוש המתואר וכרכב שני מזדה 3 או קורולה לא רובוטית וכדומה יאפשרו גם בתקציב הנדון מבחר סביר של רכבים לבחור מהם את הסביר ביותר
 

enigo

New member
הגרסה הפלנטרית אמינה, אבל עם צריכת דלק גבוהה

ושווקה אם אני זוכר נכון עד 2009 או 2010. קל לדעת לפי נפח המנוע - 2.3 ל' בהתחלה ואחכ 2.0 ל'.
 
תאילנד מדינת עולם שלישי? לעומת רפובליקת

בננות מודרנית ישראל . הלוואי שהיה ברפובליקת הבננות
רכב שיוצר למדינות עולם שלישי , כמו הפולקסוואגן פולו סדן .
למי שלא מכיר , דומה מאוד לג'טה בגודלו . אם לא אותו הגודל רק בשינוי עיצוב .
קצת פחות איכותי מהג'טה אבל יותר איכותי מהיונדאי סולריס .
 

ANZ1

New member
אגב, תאילנד היא מעצמת רכב

בתאילנד יש עשרות מפעלי רכב ענקיים
ובתחומים מסוימים כמעט כל הייצור העולמי מגיע מתאילנד, כמו בטנדרים גודל בינוני כמו טויוטה היילקס וכל הגיפים המבוססים עליהם.
 

enigo

New member
ולמה מייצרים שם? כי השכר נמוך...

אחד הפרמטרים למדינות עולם שלישי הוא רמת שכר נמוכה.
בתאילנד יש שילוב אידאלי של שכר נמוך עם השכלה טכנולוגית ברמה סבירה, מה שיוצר מאגר עובדים מתאימים בשכר נמוך יחסית - אותן סיבות שהפכו את טורקיה למעצמת ייצור רכב.
אבל השכר הממוצע והציוני שם עדיין נמוך ותשתיות הכבישים עדיין במצב עלוב באזורים רבים במדינה, ולכן יש שם ביקוש למכוניות פשוטות, זולות וחסכוניות, כשאלמנטים כמו בטיחות, בידוד רעשים, עידון וכו' נדחקים מטה בסדר העדיפויות. אפילו אלמנטים כמו כיול המתלים מושפעים בבירור משוק היעד העיקרי של האטראז'.
 

enigo

New member
כן כן, אנחנו יודעים שאתה מעריץ של כל מה שמיושן ופרימיטיבי

טכנופוב קלאסי. מפתיע שלא מצאת לך איזו מכונית כלבבך לשתשרת אותך נאמנה, נגיד פורד מודל T - או לאדה סאמארה בהתחשב במקומך הנוכחי.
 
הרכב האידאלי , 2 אופניים חשמלים מחוברים ביחד .

אפשר גם להסתפק באחד , כל רכב והשוק שלו והיעוד שלו .
זה ששמים ברכב מולטימדיה לא עושה אותו ליותר טוב .
באשר לכבישים , אפילו ברוסיה ותאילנד ( עולם 3 ) יש כבישים יותר טובים
מכביש הערבה והבקעה וכביש 3 רק לאחרונה הושלם והפך 4 נתיבים .
ומה שיותר חשוב בישראל מדינת עולם ראשון אין תחבורה ציבורית .
נראה מה המחלפים של ביבי יעזרו כאשר מדינת ישראל תכיל 15 מליון אנשים.
שלא לדבר על בעיות חנייה , עובדים בעיריית ירושלים נאלצים לחנות בגבעה הצרפתית ולעלות על הרכבת הקלה בכדי להגיע לעבודה , למרות שיש חניון של 800 מכוניות מתחת לבנין העיריה .
אם מדברים על מוסקבה ( מספר תושבים דומה לישראל ) או בנקוק ישראל מפגרת בהרבה גם במודרנה וגם בסוגי רכבים .
למשל הרכב שבתמונה , הוא רכב אכן מיושן , העיצוב שלו לא השתנה 40 שנה על בטיחות וכריות אויר אין מה לדבר והמנוע הוסב להזרקה רק לאחרונה , אבל הוא רכב שטח שמתאים מאוד למקומו וליעודו הן לחורף ולדרכי קרח . רכב מבוקש לאנשי עבודה שנותנים שירות . יש את כל הוריאציות , טנדר חד ודבל קבינה
וכו' .

 

enigo

New member
אתה באמת רוצה להשוות את איכות הכבישים

בישראל לאיכות הכבישים בתאילנד ורוסיה, כאשר כוללים בהשוואה מקומות נידחים? תחשוב טוב אם זה מה שאתה רוצה (רמז, אנשי שירות בארץ לא צריכים רכב 4 על ארבע עתיק כדי להגיע לכל מקום...)
 
להשוות לפי מספר קילומטרים של כבישים טובים ?

פרוייקט אחד קטן של הרחבת כביש ברוסיה יותר גדול מכל התקציב של מדינת ישראל בנושא כבישים . גשר מעל הנהר באורך 2 קילומטר + בהמשך מילוי חול של מליון קו"ב , 10 קילומטר על גובה 10 מטר וברוחב 10 מטר , מיובאים לאתר ע"י בארג'ים בנהר . ולבסוף 5 גשרים בכדי לבצע מחלפים .


בסירטון מבט מהגשר הישן לחדש . https://www.youtube.com/watch?v=MhqV8G5GlfE


שלא לדבר על הגשר שמחבר בין רוסיה לקרים .
 

enigo

New member
וזה קשור לעניין... איך בדיוק?

זה חינני איך שאתה מנסה להסיט את הדיון, באמת, אבל גם די שקוף.
 
למעלה