בן 17. נהג חדש. כיצד עדיף לבטח

tedys strm

New member
בן 17. נהג חדש. כיצד עדיף לבטח

עקב הסיכון הגדול בגלל חוסר הניסיון, מחיר ביטוח יקר ולכן מחפשים חלופות למשל:
שמעתי כי יש אפליקציה שכל יום שהנהג הצעיר נוהג, רק כשנכנס לרכב מפעיל דרך הסלולרי את הביטוח שלו ואז רשאי לנהוג. ככה משלמים רק פר יום נהיגה ולא סתם לתקופות ארוכות שלא מנוצלות.
מישהו יודע פרטים על זה או על אופציות זולות אטרקטיביות אחרות
 

enigo

New member
אתה מדבר על "הפניקס צעיר"

קונים בנק ק"מ ומשלמים פר קילומטר. יעיל מאוד למי שגר במרכז והילד נוסע בעיקר נסיעות קצרות. מי שגר בפריפריה וכל נסיעה של הילד למועדון היא 100 ק"מ הלוך ושוב - פחות משתלם.
 

tedys strm

New member
ביררתי: זה מחייב ביטוח מקיף

כי ה500 ש''ח ל500 ק''מ זה הרחבה למקיף.
מה העלות לביטוח לא מקיף אלא צד ג' + חובה לנהג הצעיר שינהג ברכב משומש.
 

enigo

New member
יש מחשבון ממשלתי ברשת. תזין את הנתונים ותראה

 
המחשבון הוא רק לביטוחי חובה

car.cma.gov.il
&nbsp
צד ג' תוכל להשוות גם באתרי חברות הביטוח.
 

xrlmike

New member
מה צפי השימוש של הצעיר ברכב? רק סופ"ש מידי פעם? יום יומי?

לרק סופ"ש מידי פעם יש פתרון לישיר (חובה וג' שמורחבים חד פעמית באתר בכמה עשרות ש"ח)
יום יומי - יקר זה מה שיש - ככל שהרכב בטיחותי יותר ולכן כנראה בכל מקרה מכיל מקיף החלק היחסי יורד
 

tedys strm

New member
נצל''ש: איך משתמשים בגג

לחיבור פסי גגון אורכיים או רוחביים?
מה עדיף?
&nbsp



 

tedys strm

New member
ככה נראים הפסים מ"בפנים"

האם מישהו מכיר מוטות גג? מבחינתי אפשרי "מקורי" לדגם של קיה/יונדאי או מפירוק או אפטרמרקט מעניין.
&nbsp
2. המוטות שנמכרים על הרכבים בארץ כולם אורכיים אבל כשמשתמשים בגג להובלה אז תמיד מחברים מוטות רוחביים, אז נשאלת השאלה למה צריך את המוטות האורכיים? יתרון האורכיים הוא אוירודינמיות.





 
למעלה