אחסון ג'ק עגלה ברכב

WarDog

New member
ברור שרכב חדש חסין לפאנצרים.


 

enigo

New member
צמיגים ישנים באמת נוטים יותר לחטוף פאנצ'רים

אבל זה כמובן לא מבטיח חסינות לצמיג חדש.
 

WarDog

New member
אשמח להסבר לאיך זה קורה.

אם אני נוסע באותו הכביש הסיכוי שלי לפנצר זהה לא משנה אם זה צמיג יש או חדש, רמת הנזק שיגרם לצמיג כן מושפעת ממצב הצמיג (בורג בצמיג ישן יכול לפוצץ אותו הרבה יותר בקלות מאשר בצמיג חדש זה כן, אבל הסיכוי לפאנצ'ר זהה).
&nbsp
ולראיה, עם הרכב הנוכחי (2014) באותו שבוע שקיבלתי אותו חדש מהחברה עליתי על בורג, ועם הרכב הקודם (2009) לא עליתי על בורג קרוב לחצי שנה מהקניה (ותוואי הנסיעה נשאר זהה בשני המקרים)
 

enigo

New member
עם הזמן הגומי נהיה חדיר יותר

וגם דק יותר, כך שמה שבהתחלה לא היה חודר, מצליח לעשות פנצ'ר. זה לפחות ההסבר הכי הגיוני שאני קיבלתי לתופעה - שהיא עובדה. זה בולט פחות במכוניות כביש, כי הסיכוי לקר הוא בכל מקרה נמוך מאוד. זה בולט יותר באופניים ואופנועי שטח, שם הסיכוי לתקר גדול יחסית.
 
בורג יכול לחדור ביתר קלות לצמיג ישן או להתפס יותר טוב

סוליה חדשה יכולה לדחות יותר טוב את חדירת הבורג , יהיו פנצ'רים אבל פחות לפעמים בכלל לא בסוליה חדשה
אפשר גם לא להתקל בברגים , זה לא משנה את העובדה .
כאשר רוצים לגרום בכוונה תחילה חבלה, צריך לייצר מסמרים או ברגים בצורה מאוד מסויימת , יש לי את המידע הזה .
מה שצריך לברר הוא : כיצד בכבישים שהם די סואנים יש סיכוי להתקל בברגים ?
 
אתה משקר כמו ביבי. או מבין עקום טקסט

כמו ימניים.
בצמיגים חדשים יש רבה פחות פנצרים, לא הוזכרה חסינות. קרו לי מקרים שנכנסו ברגים קטנים אבל בגלל שהסוליה עבה וחדשה הם או לא גרמו לפנצ'ר או לא הייתי צריך להחליף בעצמי גלגל, זה הספיק בכדי להגיע לפנצ' ר מאכר .
כאשר בצמיגים לא חדשים קורים יותר מידי פנצרים זה הזמן להחליף אותם, למי שזה מציק לו
 

enigo

New member
היום פאנצ'רים הם עניין נדיר באופן כללי

אלא אם מסתובבים הרבה באזורי תעשיה/בניה (או שהשכן שלך משפץ את הבית ��).
&nbsp
 

איתי ג

New member
אחרי 4 שנים ללא פנצ'רים החלפתי 7 צמיגים בחודש וחצי

2 ברכב שלי אחרי חיכוך עם עצם חד בכתף הצמיג, לצערי צמיג חדש יותר לא היה מונע זאת. צמיג נוסף בן חודש בלבד באותו רכב לאחר שבורג פינצ'ר אותו.
השאר היו בשלושה רכבים אחרים שבהם ביקשו את עזרתי בהחלפה, רובם בני פחות מחצי שנה שנכנס בהם בורג. אני קורא בקבוצת הפייסבוק השכונתית שיש בעיה של ברגים רבים כאלה בכבישי השכונה וחושד בפנצ'רמעכאר הקרוב אבל אין לי הוכחות לכך. אין אתר בנייה קרוב שניתן להאשימו. לאור ריבוי ההחלפות, שבכולן נעזרתי בג'ק הרגיל ולא בהידראולי (כי לא קרו בבית), החלטתי להתייעץ עמכם בשאלה מעלה. נראה שאני לא היחיד שחושב שעדיף שלא להחזיקו בבגאז', בטח לא ברכב האצ'בק. תודה רבה על הייעוץ.
איתי
 

enigo

New member
למה להחליף צמיג אחרי פנצ'ר מבורג?

או שהתכוונת רק שהחלפת גלגל?
עוד אופציה - להחזיק קומפרסור קטן ברכב. קל, ויכול לחסוך עבודה מלכלכת (עד שמגיעים למישהו שאפשר להפיל עליו את המשימה)
 

איתי ג

New member
הכוונה כמובל להחלפה לרזרבי למטרת תיקון הצמיג

כך עשינו בכל התקרים שנגרמו מברגים. אני מחזיק גם קומפרסור, אבל כמעט ולא משתמש בו. אני מעדיף לקפוץ לפנצ'רמעכאר בזמן שנוח לי ולא באמצע יום עבודה, ולכן אני נוהג כמה קילומטרים טובים לאנטון ביפו ששפתוח בסופ"ש ובערבים. נשמע לי שניפוח של הצמיג כמה פעמים עד שאגיע לתקנו ייקח לי לא פחות זמן מהחלפה לרזרבי שאני עושה בפחות מעשרים דקות.
 
למעלה