אחסון ג'ק עגלה ברכב

איתי ג

New member
אחסון ג'ק עגלה ברכב

שלום,
יש לי ג'ק עגלה ששוקל קרוב -10 ק"ג. חשבתי על זה שאם מחזיקים אותו בבגאז', הוא עלול בבלימת חירום/תאונה לגרום לעוף ולגרום לנזק לנוסעים, בטח כאשר מדובר ברכב האצ'בק אבל אולי אפילו במרכב סדאן. מה דעתכם? אתם מחזיקים ג'ק עגלה בבגאז'? הנה דוגמא לג'ק[URL]http://www.cartools.co.il/item-780/%D7%92%D7%A7-%D7%92%D7%9C%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%A6%D7%A8-3-%D7%98%D7%95%D7%9F[/URL] די דומה לזה שיש לי.
שבוע טוב,
איתי
 
אין לו כנפיים נכון ? אז הוא לא יעוף

אם אתה כל כך חששן , אז אפשר לרתום אותו יש אוזניים לכך .

מצאת היכן לפרסם , מצבך בקנטים .
 
אתה מוזמן לתת בעיטה לג'ק .

קניתי ג'ק הידראולי ללא עגלה כושר הרמה של 2 טון
הרבה יותר קטן והרבה יותר מתאים לאיכסון ברכב אפשר ליד הגלגל ספר
עלה לי 40 ש"ח .
הג'ק המקורי של הרכב צריך להספיק , למי שצריך תפעול יותר קל שלו אפשר להוסיף מברגה באם יש לו .
 

WarDog

New member
שים גק ששוקל 10 קילו בבגאז ותבלום חירום (מ50 קמש)

ואתה תשמע איך הוא עף לכיוון המשענת של המושבים.
 
אין רכב שלי , ( אמנם אין בו ג'ק כזה ) שאין בו כלים

וארגזי כלים והעמסות של דברים שונים ומשונים , התסריט שלך לא קיים .
תזוזות יש מעופים אין .
הפעם היחידה שממש עף לי משהוא ברכב היו המשקפיים שלי שמצאתי אותם
בבגז' לאחר שמישהוא נכנס בי מאחור. ( סטיישן )
 

enigo

New member
אז בקיצור, שוב אתה מדבר וקובע קביעות

על דברים שאין לך מושג בהם. מפתיע...
בבלימה, אפילו בלימת חירום, נוצרת תאוצה של ג'י אחד. מקסימום 1.2. בתאונה התאוצות מגיעות לעשרה ג'י ויותר, וזה אפילו לא בתאונות קשות.
 
ג'ק 10 קילו בבגאז אפילו של סטיישן

יש דרך כלל גם מטף או במקרה שלי ארגזי כלים יותר כבדים .
א. בתאונה חזיתית קשה יש דברים מדאיגים יותר.
ב. בבגאז ריק, בלימות רגילות כבר יסדרו את הג'ק במקום טוב = צמוד למושב או אז אתה יכול גם להפעיל עליו 10 g הוא לא יעוף על הנוסעים.
בסאדן אין בכלל מה לחשוב על הנושא.
 

enigo

New member
אני מקנא בך. היכולת להיות בטוח בדברים

שאין לך מושג בהם בטח מעניקה סוג של שקט נפשי שבדרך כלל רק דתיים אדוקים נהנים ממנו...
 

enigo

New member
אני בטוח שהתכוונת להגיד משהו

במלל הזה. רק לא ברור מה.
 

איתי ג

New member
זו לא פרסומת

צר לי שחשבת שאני מפרסם. ראשית כפי שתוכל לראות יש לי הסטוריה של כמה מאות הודעות בפורום, אף אחת מהן לא פרסומית.שנית, מבדיקה נוספת ראיתי שזה רק דומה לג'ק שיש אצלי, שמסוגל להרים 2 טון ועולה כ-200 ש"ח, בשונה מהקישור שצירפתי (שמצאתי בגוגל), שמתייחס לג'ק דומה אבל במחיר שונה ובכושר הרמה שונה.
לעניין העיגון באמצעות אוזניים, בשלושת הרכבים העיקריים במשפחתי (פג'ו, שברולט וסוזוקי) אין למיטב בדיקתי אוזני עיגון.
 

חן 1111

Active member
הוא לא יעוף. הוא ינוע קדימה. בגלל זה צריך לשים אותו צמוד

למשענת המושב האחורי או לדופן הקדמית של תא המטען. כמובן תמיד רצוי לקשור אותו כדי שלא יזוז בסיבובים והאצות.
מה שלא ברור לי, זה למה אתה סוחב את זה באוטו כל הזמן. למקרי חירום הג'ק המקורי של האוטו מספיק.
 

enigo

New member
ההצמדה תעזור רק בתאונה חזיתית

פשוטה. גם ווי העיגון לא בטוח שיעזרו, כי יש כלי רכב בהם הווים הללו לא ממש חזקים (מניסיון).
הכי עדיף פשוט לא לסחוב גוש ברזל מאסיבי כזה בתא המטען.
 

WarDog

New member
אם זה לא רכב עם "מדף" בין התא מטען לתא הנוסעים(הצבק)

אז אני לא חושב שהוא יעבור את המשענת של הכיסאות מאחור.
 

enigo

New member
המושבים אמורים לעצור אותו, אבל למה

להעמיד אותם במבחן?
 

איתי ג

New member
תודה, מחדד

כפי שכתבתי כעת בהודעה אחרת, הפסקתי להחזיק אותו ברכב בדיוק כדי שלא יעוף, פשוט כעת הוא יושב נטול שימוש בבית כי הפנצ'רים מתרחשים לרוב מחוץ לבית ואז הג'ק הרגיל משמש לכך. גם אני מעדיף שלא להעמיד את המושבים למבחן, אני משער שהם לא נועדו להתמודד עם משימות כאלה.
 

WarDog

New member
למה בכלל לנסוע עם המשקל העודף הזה ברכב?

התשובה לשתי השאלות, היא "אין סיבה".
 

איתי ג

New member
הפסקתי להחזיק אותו ברכב

החזקתי אותו ברכב (האצ'בק) תקופה מסוימת והפסקתי בגלל החשש מגוש המתכת המסיבי שיעוף ברכב במקרה של תאונה. השאלה נבעה מכך שכעת ג'ק העגלה יושב נטול שימוש בבית, כי הפנצ'רים לא מתרחשים לרוב בבית, ותהיתי האם אני נוקט בזהירות מופרזת. מהתשובות כאן אני למד שזו אינה זהירות מופרזת, תודה.
 
קבל טיפ , כאשר יש לך יותר מידי פנצ'רים הגיע הזמן

להחליף צמיגים , המכוניות האחרונות שלי היו כולן חדשות ( עד 70000 קילומטר )
שכחתי מה זה פנצ'רים .
 
למעלה