רכישת רכב חדש

M o l

New member
1.0 אוט' עלה בעבר 136K. לא יודע כמה עולה היום.

טלפון לסוכנות או כניסה לאתר של סקודה יפתור את הסוגייה הזו...
 

ANZ1

New member
לפי מה שכתבת עד עכשיו ,לפי הדרישות שלכם, הרכב הכי מתאים לכם

זה פיגו 3008 1.2 טורבו
1. זה הרכב הכי מרווח כאן מהרשימה
2. זה הרכב הכי חסכוני, לא שזה חשוב, אתם לא נוסעים כל כך הרבה, אתם מתעסקים בנתון חסר חשיבות, אבל אם זה מה שחשוב לכם, זה הרכב הכי מתאים.
ואם ימכרו לכם באותו מחיר את הדגם עם הדיזל הוא יהיה עוד יותר חסכוני ,בפער גדול מכל האחרים.
3. הוא רכב מפנק
4. הוא עולה בדיוק כמו התקציב שלכם, מוכרים אותו דרך חברות הליסינג ב140
https://www.carbay.co.il/heb/peugeot/3008__0km/
 

enigo

New member
דווקא הקארוק חסכוני יותר

וזה עוד בגרסת ה-1.5 ל'. היה בדיוק מבחן השוואתי ב-Auto
 

ANZ1

New member
לפי מפרט של היצרן/יבואן, הפיגו 25 קילומטר לליטר, הסקודה 19

 

ANZ1

New member
סיאט אטקה = סקודה קארוק

זה אותו רכב , שניהם מיוצרים ביחד על אותו קו יצור במפעל ההרכבה של פולקסווגן בצכיה,
שעה אחת מיצרים את זה ואז את ההוא, זה אותו רכב בדיוק
אפילו העיצוב ברובו זהה,
זה אותו אוטו מכנית,
זה גם אותו היבואן,
ההבדלים הם רק דגם מסוים, עם מנוע ואבזור ומחיר
בן שניהם תקחו את הרכב היותר זול ויותר מאובזר
 

רגשמרגש

New member
מסכימים איתך

תמורה טובה לפי מה שאנחנו מבינים
משום מה לא מזמין ולא מושך לרכוש
 

ANZ1

New member
זה גרמנים, אין להם רגש

תן להם מפרט דרישות והם יעשו את זה הכי איכותי שיש,
בן אם זה לבנות רכב או להרוג עם,
לכן הצעתי את הפיגו 3008 שהוא הכי ריגשי, מעוצב, אנושי, נח ונעים,
או סובארו , פונקציונלי, יעיל, פעיל, איכותי ועמיד,
אי אפשר לקבל את הכל,
וגם אם מנסים,הגרמנים תמיד יהיו גרמנים,
הצרפתים יהיו צרפתים,
והיפנים יפנים,
לכן למשל כשהצרפתים מבינים היום שיש להם בעיה עם אמינות כמו עם תיבת ההילוכים , הם לא מנסים לפתח יותר טוב, הוא פשוט קונים יפני, תיבת ההילוכים בפיגו היא מתוצרת יפן.
הרכב הכי טוב בעולם זה רכב מעוצב על ידי איטלקי, עם פיתוח ישראלי, עם נוחות ומחשבה על הנאה צרפתית, עם איכות גרמנית ,עם שיווק אמריקאי, יצור יפני.
 

enigo

New member
ולפני זה היתה להם. תיבה גרמנית

אפשר את זה ביותר גזעני?
 

enigo

New member
זה רכב מקטגוריה נמוכה יותר. הוא גדול מספיק בשבילכם?

 
"עם איכות גרמנית"

שמת לב לכמות התקלות ברכבים גרמניים בשנים האחרונות?
 

enigo

New member
ישבתם בו? בדגש על המושב האחורי?

צפוף ובעיקר עם תחושה קלסטרופובית. גם תא המטען קטן.
 

רגשמרגש

New member
התלבטות

ישבתי מסכימה עם עניין הצפיפות מאחורה והבגאז׳
קבענו נסיעת מבחן היום ב 9:30

ברור שחייבים לוותר על משהו
ירדנו מה סובארו xv
התקציב סביב 140
הונדה hrv חזק על הפרק עכשיו
 

רגשמרגש

New member
קארוק

ראיתי שקודם רשמת על קארוק
היא מרשימה ועונה כמעט על כל הפרמטרים
אבל יקרה יותר בעלות 152 בסיסית
התלבטות לא פשוטה
 

M o l

New member
אני רשמתי על קארוק, אני חושב ש150K זה לא הדגם הבסיסי

זה ה1.5 ליטר. יש גם גרסא עם מנוע 1.0 שאמורה להיות זולה יותר.
 
למעלה